Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם יש לי מיצובישי לנסר 2007 ויש לי הרגשה שהרכב לא מגיב טוב .

שאני נוסע ברכב נניח בעיר אז כשאני נכנס לסיבוב אני מאט ואני ביציאה ממנו אני לוחץ על הגז אבל הרכב לא מוריד הילוך ונחנק עד שאני לוחץ ממש על חצי מצערת אותו דבר גם בכביש מהיר שאני נוסע 100 קמ"ש ואני רוצה להאיץ פתאום אני לוחץ והרכב לא מגיב ממש טוב עד שאני לוחץ חצי מצערת בערך ואז הוא נותן קיק דאון כזה הרכב עם 150K קמ' במצב טוב מאוד

מישהו יודע מה הבעיה ואיך פותרים אותה לפני שאני יפנה למוסך ?

תודה

פורסם

יכולה להיות גם תקלה במצערת אם כי אני בספק. מה הקילומטראז' של הרכב באמת?

מתי בוצע טיפול אחרון? כפי שהמגיב לפניי אמר, תתחיל בבדיקת פילטר הדלק, מצתים וחוטי הצתה..

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

טיפול אחרון היה ב 150000 לפני חודש וחצי והוחלף בו שמנים ופילטרים אך פלאגים לא הוחלפו המוסכניק אמר לי (יש לאישתו רכב כזה ) כיוון שזה פלאגים הירודיום משהו כזה אז שיגיע הטיימינג מחליפים אותם

אין לי מושג אם זה נכון או שכדאי להחליף ?

פורסם

לי גם יש פלאגים אירידיום, שהוחלפו בטיפול 90K. אם יש גימגום וכולי, פלאגים בהחלט יכולים לעזור - להבנתי המוגבלת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני יחליף אותם ונראה

מישהו יודע כמה אמור לעלות פלאגים כאלה ?

 

בארץ אני יודע שזה עולה סביב 80 ליחידה (במוסך שאני מטפל בו). מצטער, לגבי איביי אני לא אוכל לעזור לך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יכול להיות שיש בעיה בפלאגים לדעתי שווה החלפה או בדיקה לפחות, לראות שהם לא ניזוקו מפעולה לא תקינה של המנוע וזו גם אופציה לדעת אם יש תקלה בפעילות המנוע.

Opel Adam S 2017

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב החלפתי את הפלאגים ועדיין ללא שינוי יש לציין שזה מורגש שהמזגן עובד כאשר אני מכבה אותו יש שיפור אבל מזערי , עוד דבר כאשר אני נותן קיק דאון לוקח לו רגע להבין מה רציתי אבל שאני נוהג עם הטיפטרוניק הכל בסדר גם עם מזגן

פורסם

בלי לפגוע בחברי הפורום אבל לי יש נסיון רע עם מוסך מורשה גם עם המחיר

וגם עם החלק שלא היה מקורי כפי שהבטיחו אז אל תיקח כל מוסך מורשה

כתורה מסיני יש טובים ויש חפרים שבשם "המורשה " סוחטים אנשים

תמימים שמאמינים "שמורשה זה אמין"

פורסם

לא חשוב כי ברגע שגילתי את מעשה המרמה

בהתחלה הוא התנער מאחראיות אך לבסוף החליף את החלק

למקורי מול העיניים שלי .

(לכן שמו ישמר במערכת)

×
×
  • תוכן חדש...