Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני יודע המחיר המינימלי של הביואיק ה-CX 2.4 עומד על כ-225K. בנוסף הרכב שתיין דלק (1:8 בעיר עפ"י נתוני יצרן).

 

1. המידע מבוסס.

2. תבוא לסוכנות של UMI עם נכונות לשלם 200K ותווכח בעצמך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. המידע מבוסס.

2. תבוא לסוכנות של UMI עם נכונות לשלם 200K ותווכח בעצמך.

 

חל שינוי כלשהו בשבועיים האחרונים בתימחור שלהם ?

פורסם

אם אינני טועה הסופרב בגירסת הדיזל מגיע עדיין עם dsg6 שגם ידוע כמוצלח יותר מזה עם 7 הילוכים. מה גם שהרכב נוסע טוב יותר וחלק יותר מה-1.8 בנזין. חוץ מזה- אופל אינסיגניה בדקת?

פורסם

ביצעתי מבחן ב- S-MAX (טרנד) ולא הרגשתי שאני נוהג ברכב עם 203 כ"ס. התאכזבתי מהרכב.

 

אני חייב לומר לך שכמישהו שאין לו שום אינטרס לכאן או לכאן הפתעת אותי.

 

אני ועוד רבים וטובים ממני (רובם כאלה שרגילים למכוניות מהירות וספורטיביות) חזרנו מנסיעות מבחן באס.מקס המומים לא פחות, אני אישית מעולם לא נהגתי במיניוואן שמרגיש כמו האצ׳בק ספורטיבית טובה עד שנהגתי באס מקס.

 

עוד לא קראתי ביקורת אחת עליה (מחו״ל כי אני לא כלכך טורח עם המקומיים) שהיתה פחות ממעולה, ויצא לי לדבר עליה פעם עם כתב רכב בריטי מוכר גם במחוזותינו (שלא אזכיר כאן את שמו) והוא סיפר לי על הוויסקי שהיה זקוק לו כשחזר עם חיוך מרוח על הפנים מנסיעת המבחן הראשונה שעשה בה :-)

 

אגב, לטעמי היא גם מהודקת יותר על הכביש מהמונדיאו שהיא לכשעצמה אמת מידה בקטגורית המשפחתיות הגדולות.

 

לגבי עצם ההתלבטות שלך, אם מה שהכי חשוה לך זה מרווח במושב האחורי ואתה מסוגל לחיות עם המראה של הסופרב לך עליה, אחרת הפאסאט החדשה מצוינת אם כי קצת משעממת.

פורסם
אני חייב לומר לך שכמישהו שאין לו שום אינטרס לכאן או לכאן הפתעת אותי.

 

אני ועוד רבים וטובים ממני (רובם כאלה שרגילים למכוניות מהירות וספורטיביות) חזרנו מנסיעות מבחן באס.מקס המומים לא פחות, אני אישית מעולם לא נהגתי במיניוואן שמרגיש כמו האצ׳בק ספורטיבית טובה עד שנהגתי באס מקס.

 

עוד לא קראתי ביקורת אחת עליה (מחו״ל כי אני לא כלכך טורח עם המקומיים) שהיתה פחות ממעולה, ויצא לי לדבר עליה פעם עם כתב רכב בריטי מוכר גם במחוזותינו (שלא אזכיר כאן את שמו) והוא סיפר לי על הוויסקי שהיה זקוק לו כשחזר עם חיוך מרוח על הפנים מנסיעת המבחן הראשונה שעשה בה :-)

 

אגב, לטעמי היא גם מהודקת יותר על הכביש מהמונדיאו שהיא לכשעצמה אמת מידה בקטגורית המשפחתיות הגדולות.

 

לגבי עצם ההתלבטות שלך, אם מה שהכי חשוה לך זה מרווח במושב האחורי ואתה מסוגל לחיות עם המראה של הסופרב לך עליה, אחרת הפאסאט החדשה מצוינת אם כי קצת משעממת.

 

גם אני נוהג לקרוא כתבות על מבחני רכב. אני מודע היטב לחוות הדעת על הרכב בארץ ובחו"ל. זאת אחת הסיבות לאכזבה.

כל אחד יש לו את הגישה שלו וההתרשמות הינה מהמכלול (נסיעה, התנהגות כביש, גימור וכו').

ככל הנראה, בסופו של דבר, באמת אלך על הסופרב (כמובן רק אחרי נסיעת מבחן).

פורסם

אחד החברים כתב כאן שהוא ראה באתרים סיניים אזכור לענין החלפת הצורה בסופרב. הדבר נכון, אם כי לדעתי, מדובר בעדכון קוסמטי. משיחה שקיימתי עם מנהל המוסך של סקודה, הוא מסר לי לפני כ- 3 חודשים שעיקר השינוי יהיה בחלק האחורי של הסופרב, שלטענת רבים לא היה מוצלח במיוחד.

 

 

על כן, אם חשקה נפשך דווקא בסופרב, הייתי ממליץ להמתין עד להופעת העדכון, יתכן שאז הרכב יהיה נאה יותר, לפחות בחלקו האחורי.

 

לענין הגיר, כמי שנהג שנתיים על גיר די.אס.ג'י. לא הייתי מחליף זאת עם הגיר הפלנטרי, לא רק משיקולי צריכת דלק, אלא בעיקר, משיקולי ביצועים, פשוט מדובר בגיר שאינו מסרס את כח המנוע.

 

 

בהצלחה

פורסם

אם אתה מחפש רכב עם אפשרות להסיע שלושה נוסעים מאחור, חפש כאלה עם רצפה שטוחה.

אם אני לא טועה, ההונדה CRV ושאר הג'יפונים הם כאלה.

קח בחשבון שמדובר ברכב לא זול שעומד להתחלף בעוד כחצי שנה.

פורסם

ביצעתי מבחן ב- S-MAX (טרנד) ולא הרגשתי שאני נוהג ברכב עם 203 כ"ס. התאכזבתי מהרכב.

אילו היה רכב בגימור של הסקודה לדוגמה עם מרחב של ה-S-MAX אני חושב שהבחירה שלי היתה יותר קלה.

 

טעות!!!

הטרנד אינה רלוונטית להשוואה שלך - "מכוניות מנהלים".

 

הטיטניום היא הרלוונטית - לה יש את מרווח הפנים שאתה מציין:

יש לה פנים משודרג באופן מהותי! (מושבי עור/אלקנטרה. לוח מחוונים אחר, מערכת שמע מעולה ועוד...

ויש לה ביצועים חזקים יותר (מנוע עם קרוב ל 20% יותר הספק ומומנט) - 0-100 ב 7.9 ש', מהירות מרבית 235 קמ"ש.

וגם מראה נאה יותר.

 

ואגב, מישהו טען בשרשור אחר שאין S_MAX למבחן, היכן נתנו לך נהיגת התרשמות?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הסופרב אמורה לקבל מתיחת פנים בתערוכת פריז הקרובה (אוקטובר) - בטח תגיע ארצה לאחר זמן קצר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
טעות!!!

הטרנד אינה רלוונטית להשוואה שלך - "מכוניות מנהלים".

 

הטיטניום היא הרלוונטית - לה יש את מרווח הפנים שאתה מציין:

יש לה פנים משודרג באופן מהותי!...

 

להבנתי מרווח פנים = מרווח המחייה והישיבה לנוסעים, אין לזה שום קשר לרמת הגימור. יותר מזה - בד"כ ככל שעולה רמת הגימור היכולת שלא שלוה נוסעים לשבת במושב האחורי - יורדת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
להבנתי מרווח פנים = מרווח המחייה והישיבה לנוסעים, אין לזה שום קשר לרמת הגימור. יותר מזה - בד"כ ככל שעולה רמת הגימור היכולת שלא שלוה נוסעים לשבת במושב האחורי - יורדת.

 

תגיד בכנות צבי, קראת את התגובה שאליה התייחסתי?:

 

 

אילו היה רכב בגימור של הסקודה לדוגמה עם מרחב של ה-S-MAX אני חושב שהבחירה שלי היתה יותר קלה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
טעות!!!

הטרנד אינה רלוונטית להשוואה שלך - "מכוניות מנהלים".

 

הטיטניום היא הרלוונטית - לה יש את מרווח הפנים שאתה מציין:

יש לה פנים משודרג באופן מהותי! (מושבי עור/אלקנטרה. לוח מחוונים אחר, מערכת שמע מעולה ועוד...

ויש לה ביצועים חזקים יותר (מנוע עם קרוב ל 20% יותר הספק ומומנט) - 0-100 ב 7.9 ש', מהירות מרבית 235 קמ"ש.

וגם מראה נאה יותר.

 

ואגב, מישהו טען בשרשור אחר שאין S_MAX למבחן, היכן נתנו לך נהיגת התרשמות?

 

ביקרתי באולם התצוגה בחיפה וה- S-MAX לא מוצגת . בקושי נתנו לי פרוספקט.

לאחר מספר ימים התקשרתי טלפונית ואז התברר לי שה-S-MAX תגיע לנסיעות מבחן.

הדגם לנסיעות הינו הטרנד.

ברור לי שקשה להתרשם בנסיעה על דגם הטרנד ולהשליך על הטיטניום.

מחיר הטיטניום גבוה ועובר את ה- 200K. מחיר הרכב "על הכביש" עובר את ה- 210K. אני לא רואה הצדקה לשלם מחיר כזה עבור הרכב. מה עוד שבפורד, בניגוד ליצרנים אחרים, אין "הנחות מועדון".

פורסם
להבנתי מרווח פנים = מרווח המחייה והישיבה לנוסעים, אין לזה שום קשר לרמת הגימור. יותר מזה - בד"כ ככל שעולה רמת הגימור היכולת שלא שלוה נוסעים לשבת במושב האחורי - יורדת.

 

נכון מאוד !!!!!

בדקתי זאת.

פורסם
הסופרב אמורה לקבל מתיחת פנים בתערוכת פריז הקרובה (אוקטובר) - בטח תגיע ארצה לאחר זמן קצר.

 

בררתי את הנושא.

אכן אמורה להיות מתיחת פנים, לא שינוי מהותי (דיווחו על זה גם באינטרנט).

על פי אנשי החברה הדגם יצא רק אחרי המחצית השנייה של 2013, כלומר בעוד כשנה.

לא נראה לי שאמתין עד אז (מי יודע אילו עוד מיסים יפלו עלינו).

פורסם
נכון מאוד !!!!!

בדקתי זאת.

 

מה בדקת? יש במשפט שהתייחסת אליו משפט לא ברור. ("...שלא שלוה...")

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...