Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשי,

 

יצא לי לנהוג מס' פעמים על סופרב DSG ואתמול במקרה גם עם אחת כזו שעם הגיר הטיפרוניק הרגיל.

 

על הנייר, אולי ה7 כ"ס פער שבין הגרסאות נראה זניח. אבל ההבדל בין הגירים, לדעתי, הוא עצום.

 

אם ברובוטי האוטו מגיב מיד ומאיץ היטב למרות משקל הרכב, בטיפרוניק המצב אינו כך. הגיר גורם לרכב להרגיש "עצל וכבד" כדבריך, ואפילו איכזב אותי מאוד. במיוחד כשהתרגלתי לתפקודו המשובח של הDSG (לטעמי). הייתי מקביל אותו למונדאו הרגילה (הדור הקודם) מבחינת תחושת המנוע- גיר.

 

נקודה נוספת- למשקל הרכב ושאר המכלולים (מתלים וכדו') משפיעים מאוד על התחושת ההאצה. יש מכונית עם הספקים גבוהים בהרבה ביחס למשקל שעדיין מרגישים כבדים יחסית אך בפועל התאוצה שלהם חזקה, אפילו מאוד (עם מרכב שמנטרל היטב את תחושת הלחץ G שמופעלת על הגוף). ויש רכבים חלשים בהרבה ביחס למשקלם ועם הרגשת תאוצה חזקה יותר (כדוגמת המכוניות הישנות/ תזזיתיות).

 

כדוגמא טובה- יש מבחן דרכים על אודי R6 החדשה (כ500 כ"ס) שקראתי (לא זוכר איפה), ששם צויין האכזבה מחוסר תחושת הכוח והתאוצה החזקה למרות שהרכב מאיץ מ0 ל100 בכ-5 שניות (אל תתפוס אותי בדיוק הנתונים/ במילה).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לשי,

 

יצא לי לנהוג מס' פעמים על סופרב DSG ואתמול במקרה גם עם אחת כזו שעם הגיר הטיפרוניק הרגיל.

 

על הנייר, אולי ה7 כ"ס פער שבין הגרסאות נראה זניח. אבל ההבדל בין הגירים, לדעתי, הוא עצום.

 

אם ברובוטי האוטו מגיב מיד ומאיץ היטב למרות משקל הרכב, בטיפרוניק המצב אינו כך. הגיר גורם לרכב להרגיש "עצל וכבד" כדבריך, ואפילו איכזב אותי מאוד. במיוחד כשהתרגלתי לתפקודו המשובח של הDSG (לטעמי). הייתי מקביל אותו למונדאו הרגילה (הדור הקודם) מבחינת תחושת המנוע- גיר.

 

נקודה נוספת- למשקל הרכב ושאר המכלולים (מתלים וכדו') משפיעים מאוד על התחושת ההאצה. יש מכונית עם הספקים גבוהים בהרבה ביחס למשקל שעדיין מרגישים כבדים יחסית אך בפועל התאוצה שלהם חזקה, אפילו מאוד (עם מרכב שמנטרל היטב את תחושת הלחץ G שמופעלת על הגוף). ויש רכבים חלשים בהרבה ביחס למשקלם ועם הרגשת תאוצה חזקה יותר (כדוגמת המכוניות הישנות/ תזזיתיות).

 

.

 

עכשיו תאר לעצמך את המונדאו עם מנוע בעל הספק גבוה ב 50% מזה שאתה מכיר (ומומנט בהתאם) ועם גיר דו מצמדי מצויין...בהשוואה לסופרב עם האוטמאטי הותיק שחווית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
סופרב - וללא ספק להמתין לכזאת עם DSG.

 

מברור עם היבואן, בטווח הזמן הקרוב, לפחות עד סוף השנה, לא צפוי להגיע ארצה משלוח של סופרב עם DSG.

פורסם
מברור עם היבואן, בטווח הזמן הקרוב, לפחות עד סוף השנה, לא צפוי להגיע ארצה משלוח של סופרב עם DSG.

 

זה עניין אישי כמובן ואין לי כוונה להיכנס לכיס שלך אבל לאור העובדה שאתה צריך להתפשר ברוב הפרמטרים שהצבת לעצמך (נוחות מאחור, חיסכון בדלק, ביצועים, סחירות...) אישית הייתי שוקל אם לא משתלם יותר לספוג ירידת ערך/עלות של רכב גישור לחצי שנה-שנה.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
זה עניין אישי כמובן ואין לי כוונה להיכנס לכיס שלך אבל לאור העובדה שאתה צריך להתפשר ברוב הפרמטרים שהצבת לעצמך (נוחות מאחור, חיסכון בדלק, ביצועים, סחירות...) אישית הייתי שוקל אם לא משתלם יותר לספוג ירידת ערך/עלות של רכב גישור לחצי שנה-שנה.

 

האפשרויות שלי הינן:

- להישאר עם הרכב הנוכחי (שתחול עליו ירידת הערך) כדי להמתין אולי יגיע ה-DSG (שלא לדבר על עליות מחירים צפויות).

- להתפשר ולקנות עכשיו את הדגם עם גיר הטיפטרוניק.

 

קיים דגם ה-2.0 ליטר ששקלתיץ אבל לאור המחיר הגבוה שלו, לא רלוונטי עבורי.

על פניו, נראת לי האפשרות של רכישת דגם הטיפטרוניק.


×
×
  • תוכן חדש...