Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפרופו פונטו. איזו פונטו יש לך? הרגילה? תוכל לתת דעתך על עליה? נוחות, אמינות, כוח המנוע?

 

יש לי אחת שעולה בערך חצי מהתקציב שלך. ספייס 2006 ידנית, דגם 60 כ"ס.

 

יש בה כל מה שאתה צריך מרכב בסיסי - חלונות חשמל, הגה כוח מעולה עם תגבור חשמלי, מזגן מקפיא.

 

מעבר לזה - האוטו זריז יחסית בעיר, מגיב היטב. עם מזגן יש ירידה משמעותית בכוח אבל לא משהו קטלני לנהיגה.

 

בעליות אין לה מומנט וצריך לבנות אותו.

 

אמינות מצויינת, בטח ובטח לרכב בן 6 עם 160K על השעון.

 

 

בתקציב שלך נכנסת גרנדה פונטו, מודרנית בהרבה, מנוע 1400 חזק בהרבה וכמובן גיר רובוטי.

פורסם
יש לי אחת שעולה בערך חצי מהתקציב שלך. ספייס 2006 ידנית, דגם 60 כ"ס.

 

יש בה כל מה שאתה צריך מרכב בסיסי - חלונות חשמל, הגה כוח מעולה עם תגבור חשמלי, מזגן מקפיא.

 

מעבר לזה - האוטו זריז יחסית בעיר, מגיב היטב. עם מזגן יש ירידה משמעותית בכוח אבל לא משהו קטלני לנהיגה.

 

בעליות אין לה מומנט וצריך לבנות אותו.

 

אמינות מצויינת, בטח ובטח לרכב בן 6 עם 160K על השעון.

 

 

בתקציב שלך נכנסת גרנדה פונטו, מודרנית בהרבה, מנוע 1400 חזק בהרבה וכמובן גיר רובוטי.

היי, פונטו גרנדה 1.4 היא בעלת גיר רובוטי והרבה טוענים שזה לא משהו כל כך נוח. אני לא מכיר אנשים עם מכוניות שיש בהן גיר שכזה אז לא יודע ממש למה לצפות.

 

אני מעדיף או גיר ידני או אוטומט. לגבי היאריס, 60 כ"ס זה כלום. יש מנועי 1300 עם 87 כ"ס ויש גם מכונית ספורט עם נפח 1.5 ו100 כ"ס. אלה יותר מעניינות אותי, אבל המחירים שלי לא מספיקים למכוניות האלה.

×
×
  • תוכן חדש...