Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חסר אונים, מוצא עצמי כבר יותר מדי זמן מחפש רכב (הצ'באק) ללימודים, שמצד אחד לא יהיה עגלה, מצד שני

לא יהיה יקר מדי. הסכום הוא בסביבות ה-35,000. לצערי זה הסכום שנופל בין רכב חלש וזקן לבין מכונית

חזקה עם שנתון סביר.

 

מאוד רוצה פיג'ו 206 עם מנוע 1600 שנת 2008. אוטומט או ידני לא הכי מפריע לי, למרות שאבא וחברים

אומרים לי ללכת על אוטומט מטעמי נוחות (אני גר במבשרת ציון והאוניברסיטה העברית בירושלים אז צפויים

פקקים). כן, אני מודע לבעייתיות של מנוע אוטומט בפיג'ו, לכן אני לא אתנגד גם לגיר רגיל.

 

העניין הוא שקשה מאוד להשיג פיג'ו בשנתון הזה (ואפילו שנתון אחד מטה) במחיר הזה. אני אאלץ לעלות

ל-40,000 ואף יותר (אלא אם כן אמם מחדשים לי שאפשרי גם בסכומים נמוכים יותר עם קילומטראז' נמוך)

 

בינתיים מחפש גם פיג'ו אבל אשמח להצעות למכוניות טובות (הצ'באק) עם מנוע סביר ושנתון מ-2007 ומעלה, עם קילומטראז'

של לא יותר מ-65 אלף, אמינות ככל האפשר, נוחות ולא בולעות דלק בכמויות. אלה בקשות גדולות מדי?

 

אני כמובן אשמח להוציא כמה שפחות כסף. תודה מראש לעונים, אני באמת צריך עזרה.

פורסם

אני כרגע בעיצומו של חיפוש דומה (עם תקציב של 40-45K), אוכל לשתף אותך בתובנות המעטות שהשגתי עד כה. מעבר לכך, גם אני גר באזור מבשרת ונוסע כל יום לירושלים, לאוניברסיטה ולעוד יעדים בתוך העיר (אולי נחסוך ונארגן קאר-פול? :-) )

 

פיג'ו 206 XS ידנית היא אופציה נחמדה ומהנה לנהיגה, למיטב הבנתי עדיף לא להתקרב לגיר האוטומטי. 2008 יהיה מעט יקר מדי לתקציב שלך, אולי תחפש 2006 או 2007 (עם מתיחה קלה של התקציב). הבעיה היא שלא מצאתי הרבה כאלה למכירה, נוספות אולי 1-2 כאלה בשבוע ל-YAD2.

 

אופציה נוספת היא יונדאי גטס ידנית, בתקציב שלך אתה יכול ללכת על 2007-2008 ידנית, עם המנוע החדש (יחסית) והפחות זללן. היתרון העיקרי שלה, כפי שאני רואה זאת, הוא האמינות, אבל היא כל כך משעממת וחסרת ייחודיות שירדתי ממנה כמעט סופית. לגבי בטיחות, אחסוך ל-yulianx את ההקלדה :wink: ואומר שיש שלוש רמות אבזור: GLF שבאה עם כרית אוויר אחת וללא ABS - זו הרמה הנפוצה שנמכרה לחברות הליסינג - הימנע ממנה בכל מחיר. GLI - שתי כריות אוויר. GLS - ארבע כריות, ארבע חלונות חשמל וכו' - הגרסה המומלצת.

 

כרגע אני די ממוקד בפיאט גרנדה פונטו, בגרסת ה-1.4 שלה. ה-1.2 חלשה (65 כ"ס) ולא יהיה נעים במיוחד לעלות איתה כל יום לירושלים ואז בחזרה למבשרת. סביר שלא תמצא ידנית עם מנוע 1.4, יש כאלה ממש מעטות (תאמין לי, אני עוקב לא מעט - נוספה אחת בחודש האחרון ל-YAD2 וגם במגרשים לא מצאתי), אבל תנסה את הגיר הרובוטי, הוא לא כזה נורא. אני ניסיתי ואהבתי.

 

אלה שלוש האופציות העיקריות בתקציב שלך, כך לפחות אני סבור מהמחקר שעשיתי בשבועות האחרונים. יש גם פולו, איביזה ושות', אבל תצטרך לרדת בשנתון ואני לא רואה את יתרונם היחסי על פני הרכבים שציינתי, בוודאי לא כשהדרישות שלך הן אמינות וחיסכון בדלק.

 

מקווה שעזרתי במעט. חכה למומחי הפורום, אולי יאירו את עינינו ויתנו אופציות מעניינות אחרות.

פורסם

שלום שלומי, קודם כל תודה רבה על התגובה והשיתוף! לצערי לא הגיבו מספיק אנשים כפי שחשבתי כי אני באמת אשמח לכל עצה, אפילו לקטנה ביותר. לגבי הקאר-פול, למה לא? אני אשמח, אבל קודם נמצא רכבים :)

 

אני דווקא חיפשתי בעבר את ה-XS, אבל שלוש דלתות הרסו לי את העניין. זה דבר מאוד לא נוח. מה שכן, אם הייתי מוצא רכב כזה במצב ממש טוב, אולי הייתי מתפשר.

 

הבעיה בידני זה הפקקים. אם אתה ממבשרת אז אתה בטח מכיר כמוני את הפקקים לירושלים בשעות בעייתיות, כך שלנסוע קילומטרים רבים על הילוך ראשון ושני לסירוגין זה דבר די מתסכל. כמו כן, צריך רכב מספיק חזק כדי שיוכל לעלות את העליות למבשרת. מאמין שאתה מסכים איתי.

 

שמע, לגבי תקציב יקר מדי, חבר שלי השיג מציאה לפני פחות משנה. קנה פיג'ו 206, 1600, שנת 2008 עם קילומטרזי של 50 אלף. ממש חדשה. הוא הצליח לקנות אותה (אחרי הורדה די משמעותית באמת על כלום) ב-39 אלף. אז עברה מאז שנה, ואין מצב שאוכל להשיג מכונית כזאת בפחות מ-39? אני משתדל להאמין שזה אפשרי (אולי הוזה קצת), אבל עובדה שהצליח למצוא מכונית באמת כמו חדשה.

 

יודנאי גטס, כמוך, ירדתי ממנה בגלל הרבה דברים. בעיקר כי אני רוצה ליהנות מהנסיעה שלי עם הרכב הראשון שאני אקנה. בשביל עוד כמה אלפים למכונית, נראה לי שחבל להתפשר. חיים פעם אחת.

 

המכוניות האחרות גם נמצאות אצלי ברשימה, הבעיה שלי היא שאני קצת חושש מהמנועים שלהם. 1.4 (שזה נע בין 80-70 כ"ס) זה נשמע לי אוטו שהוא קצת עגלה, וזה מפחיד אותי. זאת הסיבה העיקרית שפיג'ו נותרה האופציה הראשית, כי יש לה דגמים עם מנוע 1600 ואפשר להשיג אותה במחיר די הוגן ובשנתון סביר.

 

בכל אופן, אשמח לשמוע על ההתקדמות שלך בעניין המכוניות ואם בחרת סוג כלשהו או הלכת לבדוק. אני עדיין בחיפושים :)

 

אגב, מה אתה הולך ללמוד?

פורסם

נסו לחפש במקביל את האיביזה "ספורט",מנוע 1400 סמ''ק עם 100 כ''ס ,הרכב נוסע יפה וגם חסכוני בדלק אני מאמין ששנתון 06 ייכנס בתקציבך עם מעט מיקוח,תקציבך באמת מעט נמוך ואולי כדאי למתוח אותו מעט על מנת לשלם פחות בעתיד או לרדת בשנתון מעט(משמע לקנות רכב שמור יותר ומתוחזק מאשר רכב מוזנח שיהווה מקור להוצאות רבות).

ה206 XS מגיעה רק עם גיר ידני ו3 דל' ובעלת 110 כ''ס, הדגמים האוטו' חלשים יותר משמעותית ,הגיר האוט' לא עושה חסד לרכבים הללו ולא ידוע באמינותו.

פורסם
נסו לחפש במקביל את האיביזה "ספורט",מנוע 1400 סמ''ק עם 100 כ''ס ,הרכב נוסע יפה וגם חסכוני בדלק אני מאמין ששנתון 06 ייכנס בתקציבך עם מעט מיקוח,תקציבך באמת מעט נמוך ואולי כדאי למתוח אותו מעט על מנת לשלם פחות בעתיד או לרדת בשנתון מעט(משמע לקנות רכב שמור יותר ומתוחזק מאשר רכב מוזנח שיהווה מקור להוצאות רבות).

ה206 XS מגיעה רק עם גיר ידני ו3 דל' ובעלת 110 כ''ס, הדגמים האוטו' חלשים יותר משמעותית ,הגיר האוט' לא עושה חסד לרכבים הללו ולא ידוע באמינותו.

היי, האיביזה ספורט גם היא שלוש דלתות והמחיר, ע"פ יד-2 מגיע למחיר של פיג'ו 206 1600 2008. הבעיה העיקרית שלי היא שמכוניות סופר-מיני אחרות בקבוצה עלולות להיות חלשות מדי. מנועי 1400 ען כ"ס פחות משמונים זה חלש ולא יודע איך הם יסתדרו עם עליות קשות (כמו שיש בדרך לירושלים מת"א לדוגמה).

 

היאריס חלשה בטח, לא? גם הסוזוקי גרנדה עם 77 כ"ס. זה מספיק לדעתכם לעלות עליות בצורה טובה?

פורסם
היי, האיביזה ספורט גם היא שלוש דלתות והמחיר, ע"פ יד-2 מגיע למחיר של פיג'ו 206 1600 2008. הבעיה העיקרית שלי היא שמכוניות סופר-מיני אחרות בקבוצה עלולות להיות חלשות מדי. מנועי 1400 ען כ"ס פחות משמונים זה חלש ולא יודע איך הם יסתדרו עם עליות קשות (כמו שיש בדרך לירושלים מת"א לדוגמה).

 

היאריס חלשה בטח, לא? גם הסוזוקי גרנדה עם 77 כ"ס. זה מספיק לדעתכם לעלות עליות בצורה טובה?

 

האיביזה מגיעה גם ב5 דלתות והיא רכב חזק יחסית(אני גם מחפש אחת כזאת) המחיר שלה אומנם טיפה יותר גבוה משל הפיג'ו אבל גם אני ויתרתי עליה בגלל ה3 דלתות. אתה יכול לחפש גם פולו ופאביה שמגיעות עם המנוע של ה100 כ"ס אבל בשתי אלה המנוע יחסית נדיר.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

אני מקווה שאתם יודעים שיש עוד נתונים לרכב חוץ מכ"ס..

משקל של האוטו, מידת צמיגים(חיכוך עם הכביש).

כ"ס מסמל רק את ההספק של המנוע (אגב ההספק יורד עם השנים)

צריך לבחון כל רכב לגופו. יש רכבים עם פחות כ"ס שיהיו יותר זריזים מרכבים עם יותר כ"ס.

 

אם כבר העלתם את נושא ה 206xs. אחלה רכב. את אתה יכול להתפשר על 3 דלתות ולמתוח טיפה את התקציב תקבל רכב באמת מהנה לנהיגה כמו שאתה רוצה.

 

 

 

הבעיה בידני זה הפקקים. אם אתה ממבשרת אז אתה בטח מכיר כמוני את הפקקים לירושלים בשעות בעייתיות, כך שלנסוע קילומטרים רבים על הילוך ראשון ושני לסירוגין זה דבר די מתסכל. כמו כן, צריך רכב מספיק חזק כדי שיוכל לעלות את העליות למבשרת. מאמין שאתה מסכים איתי.

 

 

אני לא מסכים. אתה רוצה רכב חסכוני.

ברכב ידני החיסכון בא לידי ביטוי בעיקר בהילוכים נמוכים, שהם הילוכי כח, שמצריכים יותר דלק. לכן אוטומט יהיה מאוד לא חסכוני בנסיעות כאלה.(הרבה האצות, בלימות, והחלפות הילוכים שלא לצורך)

 

מצטרף להמלצה על האיביזה ספורט למרות עלות ביטוחים טיפה יותר גבוהה.

hu - clarion cz302a. amp - jbl px300.4

comp - jbl gti 608. sub - jbl p1220br

פורסם

בתקציב של 35 אלף דווקא יונדאי גטס נראת לי אופציה טובה.

(יש לי כזו מעל שנה ובנתיים מרוצה מהאוטו)

המחירון עכשיו של שנת 2008 הוא 20 אלף פחות מדייהטסו סיריון ומאזדה 2 שאמנם טובות יותר אבל באמת לא בהרבה!

פורסם

אני יכול להמליץ לך על שברולט אופטרה 5 דלתות

 

בכיף נכנסת לתקציב +תוספות מקוריות -מגנזיום,סאנרוף רכב מרשים.

 

אמינות?- טובה

חסכונית ?-אם תקח אוטומתי אז יקח לך 1/9-12 בנסיעה רגועה

אם תקח ידני הרכב יעשה 1/14.

פורסם
אני יכול להמליץ לך על שברולט אופטרה 5 דלתות

 

בכיף נכנסת לתקציב +תוספות מקוריות -מגנזיום,סאנרוף רכב מרשים.

 

אמינות?- טובה

חסכונית ?-אם תקח אוטומתי אז יקח לך 1/9-12 בנסיעה רגועה

אם תקח ידני הרכב יעשה 1/14.

 

 

 

חבל שלא הכרתי אותך לפני שקניתי פונטו ידנית. יכלתי לקחת שברולט אופטרה ולחסוך דלק. :shock: :shock: :shock: :shock:

 

או במילים אחרות - אופטרה זה אוטו דמעות. דמעות בכל פעם שאתה נכנס לתחנת דלק, ויהיו הרבה כאלה. רכב זללן ברמות על, אתה תחשוב לפני כל נסיעה.

פורסם
אני יכול להמליץ לך על שברולט אופטרה 5 דלתות

 

בכיף נכנסת לתקציב +תוספות מקוריות -מגנזיום,סאנרוף רכב מרשים.

 

אמינות?- טובה

חסכונית ?-אם תקח אוטומתי אז יקח לך 1/9-12 בנסיעה רגועה

אם תקח ידני הרכב יעשה 1/14.

 

אם תעשה חיפוש פה בפורום תראה שיותר מדי אנשים המליצו בחום להתרחק מהרכב הזה אני גם חשבתי עליו אבל רכב עם איכות חומרים פשוטה מנוע חלש יחסית ואמינות לא טובה בכלל וזה לפני תתחיל לחשוב על למכור אותו שזה כמעט בלתי אפשרי.

רכב מרשים ניראה טוב ועם המון תוספות במחיר יחסית זול זה נכון אבל תחשוב למה המחיר שלו כל כך נמוך ולמה יש כמוהו המון בלוחות הרכב.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
חבל שלא הכרתי אותך לפני שקניתי פונטו ידנית. יכלתי לקחת שברולט אופטרה ולחסוך דלק. :shock: :shock: :shock: :shock:

 

או במילים אחרות - אופטרה זה אוטו דמעות. דמעות בכל פעם שאתה נכנס לתחנת דלק, ויהיו הרבה כאלה. רכב זללן ברמות על, אתה תחשוב לפני כל נסיעה.

אפרופו פונטו. איזו פונטו יש לך? הרגילה? תוכל לתת דעתך על עליה? נוחות, אמינות, כוח המנוע?

פורסם
אם תעשה חיפוש פה בפורום תראה שיותר מדי אנשים המליצו בחום להתרחק מהרכב הזה אני גם חשבתי עליו אבל רכב עם איכות חומרים פשוטה מנוע חלש יחסית ואמינות לא טובה בכלל וזה לפני תתחיל לחשוב על למכור אותו שזה כמעט בלתי אפשרי.

רכב מרשים ניראה טוב ועם המון תוספות במחיר יחסית זול זה נכון אבל תחשוב למה המחיר שלו כל כך נמוך ולמה יש כמוהו המון בלוחות הרכב.

 

 

רוב האנשים "שהמליצו עליו" הם נסעון בגיסאות הסדאן דרך חברות הליסינג שקרעו להם את השושנה.

 

תשאל כאן כמה אנשים שהיה ברשותם את הרכב הנ"ל(5 דל') כמה שנים ותראה איך הם מרוצים.

 

לי יש אופטרה 5 דל' רכב אמין ולא מתפרק בנוסף לדודתי יש גם את הרכב (קנתה בהמלצתי) והיא מרוצה עד הגג.

 

לגבי ירידת ערך כל שברולט יש ירידה ערך מטורפת, אבל למי אכפת אני מקבל יותר רכב בפחות כסף.

פורסם
רוב האנשים "שהמליצו עליו" הם נסעון בגיסאות הסדאן דרך חברות הליסינג שקרעו להם את השושנה.

 

תשאל כאן כמה אנשים שהיה ברשותם את הרכב הנ"ל(5 דל') כמה שנים ותראה איך הם מרוצים.

 

לי יש אופטרה 5 דל' רכב אמין ולא מתפרק בנוסף לדודתי יש גם את הרכב (קנתה בהמלצתי) והיא מרוצה עד הגג.

 

לגבי ירידת ערך כל שברולט יש ירידה ערך מטורפת, אבל למי אכפת אני מקבל יותר רכב בפחות כסף.

 

איזה הבדלים יש בדיוק בין הסדאן ל5 דלתות מבחינת מנוע גיר וכל שאר המכלולים החשובים של הרכב? וזה שהם נסעו על ליסינג זה עדיין אותו רכב בדיוק וכמעט כמו כל רכב שנמצא בליסינג "קרעו אותו" אז למה לא שומעים על כל רכבי הליסינג שהם רכבים גרועים?

זה ברור שכל רכב שתיקח אפשר למצוא שתי דוגמאות שונות: אחת שהרכב מומלץ מאוד ולא עשה בעיות. ואחת שהבעלים לא עוזב את המוסך איתו. אבל פה הסיכויים פשוט לא לטובתו.

 

ולגבי היאריס הוא רכב מומלץ מאוד אבל הוא גם יקר מאוד ב35K אתה יכול למצוא אולי 2003 במצב טוב.ואחרי שדיברת םה גם על רכבים משנת 2007-8 לא ניראה שמומלץ כלכך לרדת לשנת 2003.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

×
×
  • תוכן חדש...