Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

התקציב עד 60 אלף

אני יודע שהמכוניות האלה לא קשורות אחד לשני! אבל מה אני מחפש?

אני מחפש רכב "יחודי" (נדיר יחיסת) מעוצב יפה ,מפואר ומנפק יחסית (שיגיע עם גג, מגנזיום ואם אפשר מושבי עור), לא עגלה, ושלא ישבור לי הגב (כמו יונדאי I30)

שתיהיה אחזקה סבירה!!

אני לא נוסע הרבה (משהו כמו 5000 ק"מ בשנה) ונוסע בעיר.

מה שאני מחפש וסגור על זה, אני לא מוצא אז צריך להתפשר!

 

מצאתי

1. קרייזלר קרוזר 2008 שחורה עם 37 אלף ק"מ, מחיר 60 אלף ש"ח מנוע 2400, אני ממש ממש אוהב את הצורה שלו שמזכירה לי מכונית משנות ה40!

מישהו יודע איך האחזקה שלו? מה צריכת דלק? אני יודע שהיא לא זולה כמו פונטו אבל השאלה כמה היא יקרה? לא רשום כלום על האחזקה שלו רק רשום שהוא "עגלה" אבל נסעתי באוטו כזה מהשכרה וזה לא נכון לדעתי!

 

2.מצאתי לנציה אפסילון 1400, ידנית, מודל 2004 עם 97 אלף ק"מ

השאלה שלי האם מכני זהה לפונטו? מה הצריכת דלק שלו? מה בערך המחיר של רכב כזה צריך להיות? לרכב הנ"ל אין מחירון והמחיר שהיא דורשת נשמע קצת גבוהה! כמה כדאי לשם על זה?

זה הרכב הזה !

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2953913,00.html

 

תודה מראש!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

גם אם מכנית היא זהה לפונטו אתה תאכל קש על כל חלק וחלק ברכב שאינו מכני.

 

איך בדיוק תבטח את הרכב הזה? לפי איזה מחירון? ואם פגעו בך והרסו את הפגוש הקדמי ופנס אחד - איך בדיוק תתקן את זה וכמה זמן הרכב יהיה מושבת? כמה זה יעלה?

 

 

בקיצור - הרפתקאה ששווה להיכנס אליה רק אם המחיר נמוך במיוחד, גג 15-20 אלף ש"ח, דבר שמשקף את העובדה שיש רק 2-3 כאלה נוסעות ברחבי הארץ.

פורסם

תתרחק מהקרייזלר כמו מאש!! הרכב הזה רק נראה כמו רכב משנות ה-40', בפועל הוא מרגיש כמו רכב משנות ה-20'.

היה לי כזה שכור בארה"ב ולצערי נאלצתי לבלות במחיצתו שלושה ימים בהם עברנו מרחק של 4 ספרות. תענוג זה לא היה.

כתבתי כבר על ה"חוויה", עשה חיפוש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
גם אם מכנית היא זהה לפונטו אתה תאכל קש על כל חלק וחלק ברכב שאינו מכני.

 

איך בדיוק תבטח את הרכב הזה? לפי איזה מחירון? ואם פגעו בך והרסו את הפגוש הקדמי ופנס אחד - איך בדיוק תתקן את זה וכמה זמן הרכב יהיה מושבת? כמה זה יעלה?

 

 

בקיצור - הרפתקאה ששווה להיכנס אליה רק אם המחיר נמוך במיוחד, גג 15-20 אלף ש"ח, דבר שמשקף את העובדה שיש רק 2-3 כאלה נוסעות ברחבי הארץ.

אותו הדבר גם ברכב שאני נוסע בו עכשיו, אם ישבר פנס או יפגעו בו אכלתי אותה! אבל הכל ניתן להשיג בEBAY

ואני לא מתכוון לעשות לאוטו הזה מקיף!

 

והיא דורשת 38,000 שקל על האוטו הזה! חשבתי שאולי כדאי בסביבות ה 30,000 ש"ח

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
תתרחק מהקרייזלר כמו מאש!! הרכב הזה רק נראה כמו רכב משנות ה-40', בפועל הוא מרגיש כמו רכב משנות ה-20'.

היה לי כזה שכור בארה"ב ולצערי נאלצתי לבלות במחיצתו שלושה ימים בהם עברנו מרחק של 4 ספרות. תענוג זה לא היה.

כתבתי כבר על ה"חוויה", עשה חיפוש.

אני לא מוצא, אם תוכל לתת לי קישור אני אשמח

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2319633&postcount=2

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2153781&postcount=15

 

לסיכום: כנראה הרכב הגרוע ביותר שאי פעם יצא לי לנהוג בו.

תודה.

לפי מה שאתה אומר האוטו הזה גרוע כמו I30 !! בכל מקרה אני יעשה סיבוב טוב טוב אם אחליט ללכת על זה!

 

אשמח לשמוע עוד חוות דעת !

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
אותו הדבר גם ברכב שאני נוסע בו עכשיו, אם ישבר פנס או יפגעו בו אכלתי אותה! אבל הכל ניתן להשיג בEBAY

ואני לא מתכוון לעשות לאוטו הזה מקיף!

 

והיא דורשת 38,000 שקל על האוטו הזה! חשבתי שאולי כדאי בסביבות ה 30,000 ש"ח

 

אוטו חמוד מאוד. איטליה מפוצצת בכאלה, אבל בארץ ייחודו המרכזי בנדירותו וזה הכל. אין לו שום יתרון מכני או אחר על פונטו שתהיה כמעט חדשה במחיר הזה.

פורסם
תודה.

לפי מה שאתה אומר האוטו הזה גרוע כמו I30 !! בכל מקרה אני יעשה סיבוב טוב טוב אם אחליט ללכת על זה!

ב-I30 יצא לי רק לנסוע ולא לנהוג. ועדיין, גם ממושב הנוסע ניתן להבחין בנקל שהיא טובה מה-PT קרוזר עשרות מונים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...