Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וגם בגלל שאני גם לא יודע מה באמת רוצים הערבים

 

הם מצהירים בריש גלי מה הם רוצים, ודי עקביים בכך.

 

ההפרדה צריכה להיות בהבנה של המצב.

 

אם תבטיח להם שיהיה מצב של שלום (או רגיעה) ושהם יוכלו לנהל את החיים שלהם בחופשיות כמו שצריך אם רק לא יהיו מחבלים (כלומר שישראל היא לא באמת הבעיה שלהם), 90% מהאוכלוסיה פשוט תתמוך ברגיעה, ואפילו תעזור במיגור הקיצונים.

 

You shit me not? כל האמונה הזאת התפוצצה ב-2000 ובגדול, גם לפני זה, כי הפיגועים לא פסקו.

 

כרגע מה שהם רואים זה שלישראל אין שום רצון לעזוב אותם בשקט אז הם פשוט שונאים אותנו כי אנחנו גם לא מתקשרים איתם.

 

כל האינטראקציות שלהם עם ישראל זה בתוך השטחים שלהם, כשיש מחסומים, או כשהם עוברים בבוקר את הגבול בשביל לעבוד פה (וסופגים בו השפלות ותנאים לא אנושיים) וכשהם עובדים פה וגם מקבלים יחס גרוע מאוד.

לא יודע אם היית במחסום פעם. אני הייתי. התנאים שם תת-תנאים והיחס משפיל. עם זאת, שים לב שהם עדיין משום-מה באים לעבוד לפה ולא מפתחים את האוטונומיה שלהם. תוך כדי שהם באים לעבוד ולהתרפא פה, לא מפריע להם גם לעשות פיגועים אצל מעסיקיהם ורופאיהם. hence היחס במחסומים.

 

לא היית שונא מישהו שכל מה שהוא נותן לך זה השפלות, עיכובים וגם מאפשר לעצמו להיכנס אליך הביתה סתם ככה?

בואו לא ניתמם. יש הרבה דברים פסולים שצה"ל עושה שם.

 

מאחורי כל פעולה של צה"ל יש רציונל, שאולי אתה לא מקבל, אבל הוא קיים ובגדול הוא לטובתך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אז אתה בקרון, ולא הייתה לוחץ על הכפתור.

טוב, בקרון הכפתורים יש את יבגני ו אור (יוסי, אולי תמצא מחליף)

 

אייל.

 

אור - אין דבר כזה לא מעניין אותי מה הם יעשו שם.

אתה בשכונה, הם רבים ומפנים את האש אלייך.

אתה שואל למה זה לא הגיוני, גם אני מסכים איתך, ושואל למה אין הגיון..

 

ולא ענו לי חסידי אומות העולם.

 

יוסי ויבגני - מדוע אתם לא מתייחסים לפשרות שמדינות ערב צריכות לבצע מול היהודים.



לפצות את יהודי ערב אשר נרצחו רכושם הולאם וגורשו ממדינות ערב לישראל.

מה איתם, אצלכם הם לא נספרים.

אולי בגלל הנושא הנ"ל, השמאל בישראל לא מקבל את קולות המצביעים מיהדות ערב.

מאחר ונראה , כי לשמאל בישראל אכפת מקשיי הערבים.

אבל מהרציחות והלאמת הרכוש והגירוש של יהודי ערב - השמאל מתעלם.

אם להיות חסידי אומות העולם, השמיעו קול ותדאגו לכולם.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא מעניין לי ת'זובי מה הם עושים בשטח, שיקחו אותו ויחרבנו לעצמם את החיים כמו שעושים כל המדינות עם מנטליות דומה להם מסביב. לא צריך לעניין אותך מה הם יעשו בשטח שלהם יותר מאשר מעניין אותך מה הסורים/לבנונים עושים בשטח שלהם.

בדיוק ככה.

אנחנו לא האמריקאים שצריכים להילחם ברשע בכל העולם ולהציל את כל המסכנים. שיהיו אדונים לגורלם ויסתדרו לבד. הם מוזמנים לדרוש תמיכה כלכלית מכל המדינות שמסייעות להם במלחמה בישראל כיום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רומן, ברור שיש צרכים מבצעיים.

על זה אני לא מתלונן לשניה.

אבל אתה יודע שגם בכירים בצבא מזועזעים מהיחס במחסומים כל בוקר ובגלל זה מזרימים כספים בשביל לשפר את זה כמה שיותר מהר.

 

הבעיה שלי היא למשל עם חיילים שרוצים לראות משחק כדורגל אז הם נכנסים לבית של פלסטינים בתואנה של "צורך מבצעי", כולאים את המשפחה שחיה שם באחד החדרים ונמצאים שם עד שהמשחק נגמר, תוך שהם יושבים עם פיצוחים.

 

לי יש אמונה באנושות ובטבע האדם.

אני מאמין שאם תיתן להם באמת תנאים להתפתח, הם יפסיקו להיות "כל כך" עוינים.

לצערי כמו שאתה אומר עליהם שהם לא רוצים שלום, ככה הם יכולים להגיד עליך את זה, כשאתה (וחלקים גדולים מהעם) פשוט לא מאמינים בשלום או אפילו ברגיעה.

 

לא אכפת לי מה קרה בשנת 2000. זה מצב שונה וזה עניין מורכב.

אם לא הצלחנו אז, זה אומר שהפתרון לא מתאים.

אפשר "לשחק" עם התנאים ולשפר את זה לעתיד.

 

הפתרון פה הוא ממש לא צבאי אלא חברתי.

כרגע אין להם תקווה בין השאר כי הימין שלנו וגם הימין שלהם לא נותן להם תקווה.

פורסם

יוסי מאיפה באת עם מקרה המשחק כדורגל?

כי זה אמנם הופיע באיזו יציאה מטופשת של סחבק מש"ש, אבל בערך כל החיילים שהיו איתו ביחידה הפריכו את זה לגמרי, והמקור אינו בדיוק שיא האמינות..

אני חושב שיש מספיק עוולות אמיתיות בשביל שיהיה ניתן להמנע מאזכור של עוולות דמיוניות.

 

ובאמא שלכם אולי תעבירו את זה לשרשור פוליטי של אחרי בחירות? הOCD שלי עושה לי כאב בטן

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

יוסי , רשמתי לך כבר אז, רס"ן שמועתי צוחק איתך.

חיילים ואנשים מדברים שטויות, במיוחד הליד לוחמים..

 

הם מנסים להראות שהם יודעים ולפעמים מתבלבלים ומדברים שטויות..

יש גם העושים שטויות, אבל מטפלים בכך במסגרת היחידה, ומדיחים חיילים ולוחמים שחצנים.

אשר צריכים להוכיח גבריות במעשי שטות, או פגיעה מכוונת ללא צורך.

 

יוסי , לגבי קרון הפיקוד עם הכפתורים:

 

אור רשם כי נלחץ על הכפתור, ונפוצץ את המקום שממנו יתקפו את ישראל.

אני הצעתי כי יבגני אור ו יוסי יהיו בקרון, ויחליטו מתי ללחוץ על הכפתור.

אתה רשמתה כי אתה מבחין בין חמאס לבין שאר האוכלוסיה.

 

לכן הסקתי כי אם אתה בקרון, אתה לא תלחץ על הכפתורים.

מאחר ויש בסביבה אנשים שהם לא החמאס.

(ולכן כדאי למצוא לך מחליף - אלא אם אני טועה ואתה תלחץ.. על הכפתור)

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הם מדברים שטויות אבל בחקירה הם מזמרים ומספרים דברים עם המון פרטים.

אלו לא רק המצאות או שמועות אלא דברים ששמעתי ממקור ראשון וחיילים נשפטו על דברים כאלה.

 

אני אמנם מבדיל בין האוכלוסיה לחמאס אבל אם יש אזרחים שכל כך קרובים למקום השיגור אז יש שתי אפשרויות:

 

1) הם חמאס

2) חמאס שומר אותם שם בשביל שאנחנו נהרוג אותם, ואז זו לא אחריות שלנו בכל מקרה. אנחנו עושים מעל ומעבר בשביל להגן על אזרחים משני הצדדים.

 

מה שאנחנו צריכים לעשות זה להסביר גם לפלסטינים וגם לעולם שהכוונה שלנו היא לא לפגוע בהם אלא רק בחמאס.

לא נעשו מספיק מאמצים (לדעתי) בנושא הזה ובגלל זה בכל העולם אנחנו נראים כרוע טהור, שמוכנים להפציץ בתי ספר ובתי חולים.

פורסם

אני אמנם מבדיל בין האוכלוסיה לחמאס אבל אם יש אזרחים שכל כך קרובים למקום השיגור אז יש שתי אפשרויות:

 

1) הם חמאס

2) חמאס שומר אותם שם בשביל שאנחנו נהרוג אותם, ואז זו לא אחריות שלנו בכל מקרה. אנחנו עושים מעל ומעבר בשביל להגן על אזרחים משני הצדדים.

 

מה שאנחנו צריכים לעשות זה להסביר גם לפלסטינים וגם לעולם שהכוונה שלנו היא לא לפגוע בהם אלא רק בחמאס.

לא נעשו מספיק מאמצים (לדעתי) בנושא הזה ובגלל זה בכל העולם אנחנו נראים כרוע טהור,

שמוכנים להפציץ בתי ספר ובתי חולים.

זה לא עובד כך.

א - כאשר יש אנשים לא מזוהים בסביבה בד"כ מבטלים את התקיפה.

מאחר ואפשר כי הם מגינים אנושיים בכפייה.

ואין דבר כזה, אחריות החמאס, אתה תואשם בפגיעה באזרחים.

ב - שידרנו ופרסמנו לעולם בסרטים ברגעי אמת, כיצד יורים מאזורי אוכלוסיה עם אזרחים סביב.

וזה לא הזיז לעולם, ירו רקטות הם נפלו באזור אשקלון, וישראל לא את תקפה באותו הזמן

את משגרי הרקטות.

 

שאלה של תרחיש .

יורים מב"ח חולים בעזה מטחי רקטות על תחנת הכוח באשקלון, תחנת החשמל נפגעת,

אבל אין נפגעים מאזרחי ישראל.

אספקת החשמל בישראל משתבשת ומופסקת לסירוגין , מפעלים ובתי חולים בישראל

מתקשים בהמשך עבודה וטיפול באזרחי ישראל.

 

אתה בקרון, זיהתם מהיכן נורו הרקטות.. אתה שוקל לפגוע במשגרי הרקטות.

ובמקביל יש אפשרות לפגיעה באזרחים חולים המאושפזים בבית החולים - האם אתה לוחץ על הכפתור.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

יבגני נמצא בקרון ליד הכפתור, ואתה במשרד האחראי על הגנת אזרחי ישראל.

האם הייתה נותן לו פקודה ללחוץ על הכפתור, לא אתה לוחץ על הכפתור.

 

אתה רק אחראי להגנת אזרחי ישראל , כאשר אתה יודע את מחיר הנזק שנגרם לאספקת החשמל בישראל.

כרגע נפגעו שתי יחידות יצור חשמל בתחנת הכוח באשקלון.

אם לא תפגע במשגרי הרקטות אשר בבית חולים בעזה.

הם ירו מטח נוסף ואפשר כי יפגעו בשאר יחידות היצור בתחנה.

וכעת יש אפשרות, כי חולים בבתי החולים בישראל יפגעו כתוצאה מכך.

 

האם אתה מאשר ליבגני ללחוץ על הכפתור.

האם לדעתך, צריך בתרחיש הנ"ל

לפגוע במשגרי הרקטות אשר בבית החולים בעזה.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר ללחוץ על הכפתור עם עט או משהו ואז כשיחקרו תוכל לומר שלא נגעת בכפתור וזה לא יהיה שקר.

מה זה האולטימטומים המטומטמים האלה?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא עוקב אחרי האנלוגיות שלך.

 

רומן, אין לי מושג איך לכפות הסדר מבחוץ. אבל די בטוח שהעתיד הוא אחד מן השניים:

או הסדר בכפייה כלשהי

או מדינה אחת מהים עד לירדן, שנראת כמו דרום אפריקה, רק עם ערבים במקום שחורים, הדתיים בארץ מגלים שהמשיח לא בא, ויש הגירה מסיבית של יהודים ממוצא אירופאי בחזרה אל היבשת הישנה.

 

יש לך דרכון זר? כי כנראה שיותר סביר שהאופציה השניה היא זו שתתגשם.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...