Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי דרכון זר ואני לא חובב גדול של נבואות אפוקליפטיות, גם לא מאמין בהן מי יודע מה. אגב, משום-מה (לפחות כך נראה מהאינטרנט) יש קורלציה בין המאמינים בכך שהעולם כולו בטוח ליהודים ומה שהיה לא יחזור, לבין המאמינים באותן נבואות אפוקליפטיות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז לכתוב רעיונות בכייף, לתקוף את הצבא ומקבלי ההחלטות אפשר.

אבל ברגע של קבלת החלטה , שאחרים יחליטו לי.

 

אם כך מדוע לא לרשום גם, אין לי כלים לפתרון הסכסוך.

הרי אם לא היה לנו את הדילמות הללו , לא היה סכסוך.

לא היה צורך להגן על אזרחי ישראל, לא היינו צריכים להזיק צבא, ומחירי הרכבים היו סבירים.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

רומן, זו כבר לא נבואה.

אתה רואה משהו אחר שיכול לקרות כאן?

 

אייל, לי אין פתרונות, בשלב הזה.

מאידך, באים בטענות למי שנמצא בתפקידים, מתוך בחירה, בהם מצופה שיספק פתרונות, או לפחות שלא ישקר על זה שיש לו כאלו

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

חולק עליך ובוודאי שאני רואה משהו אחר שיכול לקרות כאן, לפחות מבחינת התהליכים החברתיים. לעניין שכנינו - לדעתי באיזשהו שלב נבצע סוג של התנתקות חד-צדדית, לא יכול להגיד לך בוודאות מתי. אם היו רוצים לכפות עלינו הסדר מבחוץ, היו המון הזדמנויות לעשות את זה. אין כרגע גם אף אחד שיעשה את זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אז לכתוב רעיונות בכייף, לתקוף את הצבא ומקבלי ההחלטות אפשר.

אבל ברגע של קבלת החלטה , שאחרים יחליטו לי.

 

אם כך מדוע לא לרשום גם, אין לי כלים לפתרון הסכסוך.

הרי אם לא היה לנו את הדילמות הללו , לא היה סכסוך.

לא היה צורך להגן על אזרחי ישראל, לא היינו צריכים להזיק צבא, ומחירי הרכבים היו סבירים.

 

אייל.

 

מי תקף את הצבא?

 

לגב קבלת החלטות, אני לא מצפה מביבי, יאיר לפיד או מירי רגב שיחליטו לגבי מדיניות של קווי אוטובוסים בימי שלישי בבוקר באזור בני ברק. אין להם את הידע לקבלת החלטות כזו וזה יהיה לא אחראי לחלוטין.

בגלל זה יש לנו אנשים בתפקידים מסוימים, עם ידע וניסיון.

 

אתה לא יכול לבקש ממני להחליט על חיים של אחרים והחלטות טקטיות צבאיות בלי לתת לי כמה שנים של ניסיון בנושא.

יש לנו רמטכ"ל ויש (לפחות היה לנו עד לאחרונה) שר ביטחון עם רקע מתאים בשביל לקבל החלטות כאלו.

 

הטענות שלי הן לא כלפי הצבא אלא כלפי מובילי מדיניות שאולי יש להם ידע אבל הם לא משתמשים בו, או שמוציאים אנשים בעלי ידע ומחליפים אותם באנשים הכי לא מתאימים לזה, רק כדי לשמור על הכיסא שלהם.

(יעלון מול ליברמן, כן?).

 

ויש כלים לפתרון הקונפליקט הזה.

יש כמה כיוונים שבהם אפשר לפתור את זה.

 

- אפשר להגיע להסכם שלום (לא יקרה כרגע).

- אפשר להתנתק באופן חד-צדדי וזהו, ולקבל את ההשלכות של זה, שיהיו עליה של חמאס גם בגדה.

- אפשר להתנתק ולהשאיר כוחות זרים שיתפסו את הוואקום שאנחנו משאירים שם (או"ם או הליגה הערבית).

- אפשר להמשיך במצב כפי שהוא וזה יעלה בחיים של אלפי אזרחים כל שנה ועם מחיר עצום ללכידות החברה הישראלית.

פורסם (נערך)

הבעיה הרבה יותר עמוקה.. אם תפשטו את הגופים מבגדיהם, תיווכחו בתובנה הבאה: התוכנית הלאומית היהודית והתוכנית הלאומית הפלסטינית הן אינקומנסורביליות (איך אני אוהב את המונח הזה שתבע קון..), משמע באות האחת על חשבון האחרת ונעדרות קריטריון חיצוני על פיו ניתן לשפוט מי מהן "צודקת".

 

ושוב אני קורא - בחנו את ההיסטוריה. עוד בימי המנדט, הבריטים שלחו לכאן את טובי מומחיהם במסגרת ועדה שהקימו והללו הוציאו תחת ידיהם כרך עב כרס שהגיעה למסקנה המאלפת הבאה: שתי התנועות הלאומיות - הערבית והיהודית - נמצאות על מסלול התנגשות בלתי הפיך. מסקנתם נכונה עד היום, מפני שמה שהיה נכון לימיהם נכון כעת - יש אזור חיתוך גיאוגראפי שנמצא ביסוד התפיסות הלאומיות של שתי תנועות אלו, עליו נשען כל המבנה כולו. אם ייכרת האזור הזה מאחת מהן, יפול הגוף כולו ארצה מבחינה רעיונית ועל כן גם פוליטית-מעשית.

 

עכשיו, אני לא רוצה לומר שהמצב לא פתיר כי הכל אפשרי, אבל הוא בהחלט קשה עד מאד וסבוך כל כך שנדמה שככל שהזמן עובר הוא מגדיל מידות אלו ומביא אותנו, לפי המסקנות של יבגני ידידי, לדרך ללא מוצא.. מכיוון ששני הגידולים הללו בעצם ניזונים מאותה הפקעת שניצבת על אותם שורשים - שוב, גיאוגרפיים - סופם להתמזג זה לתוך זה ובכך לאבד כליל את זהותם המקורית (יווצר איזה יצור כלאיים), או להשמיד האחד את השני. האפשרות האחרונה הרבה פחות סבירה, מפני שעדינותם של בני האדם כיום תקשה על מימושה.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם

^^^ אתה והאליטות שלך

 

רד לעם

 

האם בקוראן מוזכרת העיר ירושלים?

 

למיטב ידיעתי לא

 

האם בתנ"ך נזכרת ירושלים?

 

למיטב ידיעתי כן.

 

המולדת של הערבים היא בערב הסעודית , השאר זה כיבוש של שטחים בכוח הזרוע / הסיף / החרב.

 

וההתרבות היא בכוח של הרחם הערבית.

 

אז כמו שבהרבה מדינות בעולם בוצעו חילופי אוכלוסין

 

כל יהודי ערב הגיעו לכאן וכל ערביי ישראל פלשתין יעברו ל 21 מדינות ערב שמסביבנו.

 

ותשקוט הארץ 40 שנה...

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

*נמחקה הערה פוגענית ומיותרת*

 

במקום שתקוד קידה מול מי שיש לו עליונות אינטלקטואלית ברורה כמעט על כל הפורום הזה, אתה בז לו. אל תדאג, הנכדים (בעצם, הנינים בהתחשב בגילך) שלך ילמדו כמה דברים חדשים על העולם הזה בזכותי.. מבטיח לך.

:idea:
פורסם

מצטער שתפוס לי הגב.

 

יהללך זר ולא פיך

 

ואם נחזור לדיון

 

מה תגובתך להודעתי הקודמת?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

lol

 

ישה, מאיפה התגובה הזו צצה? הפתעת אותי, חשבתי שאתה שמאלני מתון ״כמו פעם״.

אני נורא אוהב את הגישה הזו של ״הם מערב הסעודית״.

באיים הבריטיים, צרפת, איטליה, ארהב ואחרות יש מיליוני אנשים שבמקור הגיעו מסקנדינביה.

לטרנספר את כולם בחזרה לנורבגיה ודנמרק? ללמד אותם להתפלל שוב לאודין?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני, הגם אתה במקטלגים? :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מצטער שתפוס לי הגב.

 

יהללך זר ולא פיך

 

ואם נחזור לדיון

 

מה תגובתך להודעתי הקודמת?

 

הבעיה היא שככל שאתה יותר חכם, יש פחות ופחות זרים שיכולים להבין אותך - ורק להם הרי יש היכולת להעריך את יכולתך השכלית.

 

לעניין שאלתך - תתחיל בלקרוא מהו הלאום המודרני, מה משמעותו ההגדרתית ובעיקר מהן הנסיבות ההיסטוריות שהביאו להתהוותו. אנחנו חיים בקונסטרוקציות של העבר, ודבר לא יוכל לסייע בעדנו לחמוק מכך.

:idea:
פורסם
אוי כמה שאתה בינוני בכוחך השכלי, זאת אינך יודע..

 

במקום שתקוד קידה מול מי שיש לו עליונות אינטלקטואלית ברורה כמעט על כל הפורום הזה, אתה בז לו. אל תדאג, הנכדים (בעצם, הנינים בהתחשב בגילך) שלך ילמדו כמה דברים חדשים על העולם הזה בזכותי.. מבטיח לך.

אני מודה ומתוודה בעוונותי: עד היום חשבתי שאתה רציני, רק עכשיו קלטתי שאתה מטריל.

koodos for that.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אוי כמה שאתה בינוני בכוחך השכלי, זאת אינך יודע..

 

במקום שתקוד קידה מול מי שיש לו עליונות אינטלקטואלית ברורה כמעט על כל הפורום הזה, אתה בז לו. אל תדאג, הנכדים (בעצם, הנינים בהתחשב בגילך) שלך ילמדו כמה דברים חדשים על העולם הזה בזכותי.. מבטיח לך.

 

הבעיה היא שככל שאתה יותר חכם, יש פחות ופחות זרים שיכולים להבין אותך - ורק להם הרי יש היכולת להעריך את יכולתך השכלית.

 

פאק, אייזיק ניוטון גולש בפורום? :shock:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...