Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידה מהארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיסקו

 

במקום לדון בירידה, אנחנו דנים בירידה של השכינה אלינו לביקור.

 

זה מטהר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 964
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שכנה או שכינה? ( לראשונה עדיף תמונה קודם, עם אבטיח לקנ"מ).

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא עמדתי להירדם.

פשוט העבודה שלי משעממת מאוד.

תגידו תודה שאני שומר לכם על הכבישים תקינים לנהיגה [emoji38] (וזה הרמז היחיד שתקבלו לגבי העבודה שלי).

אתה עובד במוקד בקרת תנועה?

עדיף ממקדונלדס לפחות.

 

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
12345

חוסמים אותך, כי זה לא נעים, מה שאתה עושה לעצמך.

סגור ת'פינה, רשום לישה הודעה פרטית .

 

וחזור לפורום בכייף, כי אני לדוגמה, באדיבות shellcase דפקתי ת'ראש.

ושכחתי מה אני כתבתי, ומאמין שמחר כולם יעבירו את שאתה כתבתה.

 

לא כדאי ולא שווה ברגע , להיפגע ולפגוע באחרים, שחרר צחק גם על עצמך והמשך.

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ההעדפה האישית שלי מעדיף את השכנה

 

אבל החיים זה לא פיקניק

 

ומסתפקים במה שבא.

 

12345

 

אני תוהה מה המשמעות העמוקה של המספרים האלה.

 

האם לקרוא אותם משמאל לימין ואז אנו מדברים על עליה, או מימין לשמאל ואז מדברים על ירידה.

 

ממתין לדברי אלוהים חיים שתפתור את הסוגיה

 

אור

 

שרדתי תופת יותר חזקה מזה תרתי משמע.

 

להיעלב זה שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

w00t? o_O

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

ויש זוכה בעילוי היום.. ראש הממשלה נתניהו.

בהצגת מתווה הגז החדש לציבור , באסיפת עיתונאים.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו , ביקש משר האנרגיה יובל שטייניץ, להודות לראש הממשלה.

על תרומתו למתווה הגז.

(זה מוקלט, ראש הממשלה אומר לשטייניץ, אתה צריך גם להודות לראש הממשלה)

 

אפשר כי גם ראש הממשלה קד לעצמו מול המראה, ולכן נדפק לו הראש, כמוני.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יבגני



 

בכל מקום בו העולים החדשים התמזגו בחברה ונטמעים בה אין צורך להטרנספר.

מה הקשר למה שכתבת קודם?

כתבת ש:

המולדת של הערבים היא בערב הסעודית , השאר זה כיבוש של שטחים בכוח הזרוע / הסיף / החרב.



 

וההתרבות היא בכוח של הרחם הערבית.

למיטב ידיעתי, מדינת ישראל הוקמה בזכות כמה דברים: עליונות צבאית של הבריטים, שהעיפו מכאן את הטורקים. השואה, שגרמה לעולם להבין שיש באמת בעיה יהודית, העדר הרצון של ארה"ב ואנגליה לפתור אותה במתן אישור ליהודים להגר לתוכן, נצחון צבאי יהודי על הערבים.

כלומר גם מדינת ישראל הוקמה בכוח הזרוע.

אבל זה בסדר, כי ירושלים מוזכרת בתנך, ובקוראן לא?

אני לא מבין את הלוגיקה, באמת... ניו אמסטרדם \ יורק מוזכרת בברית החדשה?

תחליט אם אתה מסתכל על הסיבה, התוצאה, דרכי הפעולה, כולם ביחד או אף אחד מהם.

 

 

 

 

ולמה דווקא טרנספר? מחנות השמדה זו גם פרקטיקה שמקובלת בעולם.

ועוד לפני - סטלין דיכא מרידות פוטנציאליות באוקראינה, בכך שיצר שם רעב מלאכותי והוביל למותם של מיליונים.

גם זה פתרון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

נראה לי שראש הממשלה כבר ממזמן לא מסתכל במראה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

יבגני, כאשר היהודים הגיעו לארץ ישראל, הם הגיעו ללא כוונת כיבוש אחרים.

אחרי הפרעות ביהודים ע"י הערבים בשנות ה20 של המאה הקודמת.

היהודים החלו לשאת נשק להגנה.

ואז פרץ המרד הערבי הגדול בארץ ישראל כנגד הבריטים, ושוב הערבים, הרגו ביהודים.

או אז הוקמו פלוגות הלילה וכוח ההגנה של הישוב.

 

אבל יבגני לא רוצה להיות צמוד להיסטוריה.

יותר כייף לכוון את ה ההיסטוריה, לדעה שלי הוא אומר.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ייבגני

 

אני הומני

 

זה נסח הטאבו

 

"בַּיּוֹם הַהוּא, כָּרַת ה' אֶת-אַבְרָם--בְּרִית לֵאמֹר: לְזַרְעֲךָ, נָתַתִּי אֶת-הָאָרֶץ הַזֹּאת, מִנְּהַר מִצְרַיִם, עַד-הַנָּהָר הַגָּדֹל נְהַר-פְּרָת.

 

הייתה תוכנית ליישוב היהודים באוגנדה , ומדובר ב 15 שנה לערך לפני כיבוש א"י.

 

צרפת ואנגליה מהנדסות את המזרח התיכון בהסכמי סייקס פיקו, ובועידת סן רימו זה כבר תחת הגושפנקה של חבר הלאומים.

 

שם שוב מאשררים מבחינת החוק הבינלאומי את זכותינו על הארץ הזאת.

 

 

זה הרצוי

 

לצערי המצוי זה משהו אחר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה :

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני הומני

שמע, אני מכיר כל מיני פרושים לתואר הזה. אצלך הוא בעצם מכוון לאמונה בתורה כמסמך משפטי?

סבבה, ניצחת.

גם לגבי שאר הטענות אין לי מה להגיד. בעולם בו לא אף גוף זר בעולם, ולא מדינת ישראל הרשמית, לא מתייחסים לכל שטחי פלסטינה המנדטורית כשטח שעליו אמורה להתפרש או מתפרשת המדינה היהודית, זה בהחלט מאוד משכנע להביא שוב את סייקס פיקו, או הצהרת בלפור או כל דבר דומה. אני לוקח כמובן מאילו שאתה מומחה למשפט הבינלאומי ברמה כזו שהדעה שלך טובה מספיק כדי לסתור את דעות בערך כל שאר המשפטנים והמחוקקים בעולם. כמובן, ברור שדעתך היא גם זו שמשנה, ולא איך בפועל משפטני ומחוקקי העולם מתייחסים לשטח.

 

עדיין רק לא מבין למה ציינת את זה שהערבים כבשו בכוח אזורים, אם זה לגיטימי שזה נעשה על ידי הבריטים. אבל תכלס, זה לא משנה באמת.

 

אבל אשמח לקבל התייחסותך על נאומו של רוני דניאל, בכל זאת.

 

אייל,

כאשר היהודים הגיעו לארץ ישראל, הם הגיעו ללא כוונת כיבוש אחרים.

מה לדעתך היו כוונותיהם לגבי המיעוט הערבי שהיה כאן?

הנה, למשל, תשובה אפשרית, מאחד בשם הרצל (1895):

באזורי ההתיישבות שיוקצו לנו, נעביר לידינו אט-אט את הרכוש הפרטי. נשתדל להעביר את האוכלוסייה הענייה אל מעבר לגבול בלי שישימו לב, על-ידי כך שניצור מקומות עבודה בארצות המעבר, אך נמנע מהם קבלת כל עבודה בארצנו שלנו.

הנה ציטוט אחר, מאחד העם (שנות ה-90 של המאה ה-19)

עבדים היו בארץ גלותם ופתאום הם מוצאים את עצמם בחירות ללא גבול, חירות פרועה כאשר יקרה תמיד לעבד כי ימלוך, ומתהלכים עם הערביים באיבה ובאכזריות ומשיגים את גבולם ללא צדק

 

אפשר גם לצטט את ערבי המחמד של הרצל מאלטנויילנד, שמספר איך הוא שמח שהיהודים באו לשלוט בפלסטינה, אבל כנראה שאין טעם. גם אם הרצל יקום מהקבר ויגיד שוב את מה שצוטטתי, אתה עדיין תמשיך לזרוק סיסמאות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...