Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לאחר שרכשתי את כל הרכיבים למערכת החדשה שלי החלטתי הפעם שאני מרכיב אותם לבד..(מקווה לטוב)

 

אלו הרכיבים:

 

רדיו דיסק-pioneer dvh-p6050ub

 

2 מגברים-rockford t4004

 

סאב-rockford p3sd212

 

קומפוננט-dls up6i

 

אז ככה:

הרדיו דיסק כבר מותקן ברכב מה שנשאר לי לחבר זה את שאר הרכיבים וגם קבל.

אני מתכוון לחבר את הסאב למגבר אחד ואת הרמקולים למגבר השני.

 

אני מתכוון להוציא מהמצבר כבל 4 גייג' שיפוצל לכבלים של 8 גייג' שיתחברו למגברים.

 

השאלה היא איך אני מחבר את הקבל???

האם לחבר את הקבל לאחר הפיצול?? (זאת אומרת עם הכבלים של ה8 גייג')

או שהפיצול צריך לבוא אחרי החיבור של הקבל??

 

אני מודע גם לכל העניין של חיבור המינוס וחיבור פיוז אחרי המצבר.. הבעיה שלי היא בעיקר עם הקבל.

 

אני אשמח לקבל כל המלצה וכל עצה בעניין..

וגם חוות דעת כללית על המערכת..

 

תודה מראש לכולם.

פורסם

היי

כבל 4 גיי'ג מהמצבר (לא לשכוח פיוז,מקסימום 30 ס"מ מהמצבר) לתא המטען

4 גייג לקבל וממנו פיצול לשני כבלים 8 גייג אחד לכל מגבר (לחיבור ה+), כמו כן מהקבל תחבר את המינוס למגברים

תשים את הקבל כמה שיותר קרוב לחיבורים של המגברים,

SCANSPEAK

פורסם

יש לי קבל ברכב.

חיברתי כבלים 2G לקבל וממנו יצאתי ל2 של 8 G כלומר מהמצבר לקבל ואז לפיצול של שניים.

אצלי זה עובד מצויין.

דרך הגב תשתדל שהכבלים של ה8G היו כמה שיותר קצרים זה טוב יותר.

Hu: Alpine 9887R, Amp1:Earthqake extream,Amp2:RF 1001 BD,comp:Morel Dotec 6 ,Comp:Sony Xplode ,Sub:Earthquke DBXI 12

פורסם

אני לא יודע אם באמת צריך את הקבל..

 

בזמן האחרון אני שומע את זה הרבה שכל עניין הקבל הוא מיתוס והוא לא באמת נחוץ..

 

אבל אני לא קונה חדש פשוט כבר יש לי אחד שהיה מורכב אצל אחי אז אני חושב להרכיב אותו גם

×
×
  • תוכן חדש...