Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואיך מקבלים החזרי מס על המוצרים הללו שנקנים באיביי?

אני כנראה קונה את השחור-אדום..

 

לעניות דעתי,

לא תקבל שום החזר מס שהוא דרך EBAY - אך ורק ברכישה במקום (משמע אי שם במדינות אירופה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה מתאים בול. חצי שחור וחצי שחור עם נקודות אדומות(כמו העור שמצפה את ההגה).

 

קיים גם בחצי שחור\חצי אדום:

http://www.ebay.de/itm/Original-Mittelarmlehne-SEAT-LEON-2-1P-Sondermodell-rot-Armlehne-MAL-/330689630819?pt=DE_Autoteile&hash=item4cfea35263#ht_3712wt_929

 

אלה 2 האופציות המקוריות היחידות שקיימות.

 

אתה מדבר כנראה לאחר מתיחת הפנים, ואז זה נראה מתאים:

201790_10150140129881116_607971115_7037353_816761_o.jpg

 

בעוד שאצלי (לפני מתיחת הפנים) הדוגמא על המושבים שחורה לגמרי:

007994.2-lg.jpg

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
140 יורו כולל ה-20% VAT. המחיר עבורך הוא 112 יורו. זה הרבה? בארץ תשלם 2600 ש"ח.

 

כיצד הבחור פה טוען שהמחיר הוא 112 יורו אחר ירידה של 20% מס VAT?

פורסם
ואיך מקבלים החזרי מס על המוצרים הללו שנקנים באיביי?

אני כנראה קונה את השחור-אדום..

 

אתה שולח לדילר הודעה ומבקש ממנו החזר.

 

2 אופציות:

 

1. אתה משלם מחיר מלא ולאחר מכן הוא מזכה את חשבון ה-PAYPAL שלך.

 

2. אתה מבקש מראש שישלח לך חיוב ישר ל-PAYPAL ללא ה-VAT.

הוא מבקש את כתובת ה-PAYPAL שלך(הדואר אלקטרוני של המשתמש שלך) ושולח לך.

 

 

לעניות דעתי,

לא תקבל שום החזר מס שהוא דרך EBAY - אך ורק ברכישה במקום (משמע אי שם במדינות אירופה).

 

מהדילר הספציפי (FASRPARTS1) אני וחבר פורום נוסף רכשנו מוצרים באלפי ש"ח ותמיד קבלנו החזר.

 

לא כל דילר מוכן להתעסק עם זה, לכן שולחים הודעה לפני הרכישה.

 

אתה מדבר כנראה לאחר מתיחת הפנים, ואז זה נראה מתאים:

201790_10150140129881116_607971115_7037353_816761_o.jpg

 

בעוד שאצלי (לפני מתיחת הפנים) הדוגמא על המושבים שחורה לגמרי:

007994.2-lg.jpg

 

אני מכיר את הלאון. הייתה לי אחת משנתון 2008(לפני מתיחת הפנים) וכרגע FR מ-2012.

 

אם הרכב שלך אדום. אתה יכול ללכת על החצי שחור\חצי אדום, חושב שזה יראה טוב.

 

העור המחורר שקיים באופציה השנייה הוא זהה לזה שקיים על ידית ההילוכים(לפני מתיחת הפנים).

2007-seat-leon-fr-1600x1200-image-60.jpg

 

 

כיצד הבחור פה טוען שהמחיר הוא 112 יורו אחר ירידה של 20% מס VAT?

 

80%*140

פורסם

לדעתי משענת היד ה"רגילה" תיראה מצויין בכל שילוב.

היא חצי שחורה וחצי מחוררת עם נקודות אדומות מבצבצות מבעד לחירור כך שזה מתאים גם עם תפירות אדומות ובכלל.

אצלי הרכב לבן ובחרתי במשענת הנ"ל שהיא יותר קלאסית ולא צעקנית. החירור האדמדם מתאים לתפירות האדומות שעל ההגה והכיסא.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מה זה דורוסן אתה נותן לאנשים לאכול במבה על המושבים של ה FR שלך? :-P

 

נראה לך? :wink:

זו תמונה שלקחתי מהרשת

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
לדעתי משענת היד ה"רגילה" תיראה מצויין בכל שילוב.

היא חצי שחורה וחצי מחוררת עם נקודות אדומות מבצבצות מבעד לחירור כך שזה מתאים גם עם תפירות אדומות ובכלל.

אצלי הרכב לבן ובחרתי במשענת הנ"ל שהיא יותר קלאסית ולא צעקנית. החירור האדמדם מתאים לתפירות האדומות שעל ההגה והכיסא.

 

אתה מדבר על הסטנדרט? זה לא חום-שחור?

אני מתלבט מה יתאים לריפוד שחור-אפור בלאון TSI 2011 לבנה..

אבא שלי התלהב מהאדום-שחור שהוא עור גם וזה משתלב עם האבזור עור שרכשנו אבל אני לא יודע איך הוא ישתלב עם הצבעים..:|

פורסם

הוא לא חום! גם אני התלבטתי מאוד מכיוון שבתמונות זה נראה שונה לגמריי. כשקיבלתי את החלק הבנתי שהתמונות פשוט שיקרו ולהפתעתי היא ממש יפה ומתאימה.

אם קיימים אצלך שילובי צבעים שונים אז אולי במקרה שלך האדום באמת יתאים יותר.

אצלי הדגם הסטנדרטי הוא גם המתאים ביותר לדעתי.

פורסם

לטעמי החצי שחור \חצי אדום מעט מוגזמת. בכל מקרה הייתי הולך עליה רק אם הרכב אדום.

 

החצי שחור\חצי שחור מחורר עם נק' אדומות נראית הרבה יותר טוב!

 

זה ממש לא חום.

centre-arm-rest (2).jpg

centre-arm-rest.jpg

centre-arm-rest (1).jpg

פורסם

באמת, 5 דקות עוזבים אתכן בשקט ומיד מתחילות לקשקש על בדים וריפודים?

 

ננעל!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...