Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לרדת עם הסנדה זה אפשרי בכלל ? נעשה טיול מאורגן על 60 קמ"ש

לאילת יש מצטרפים אני מהמרכז (שוהם)

פורסם

ש-ע-ו-ת בחום הזה?!

 

אני ממליץ לך פשוט לקפוץ מבניין , רצוי גבוה (בד"כ כלל המוות קצת יותר מהיר מהתייבשות/שיעמום/רעב/דריסה וכו' :wink: )

 

 

 

 

או בקיצור - לא כדאי... :roll:

וואלק אתתתתה

פורסם

לך על זה...

לפני 12 שנה בערך...כשהיה לי גם 50 סמ"ק חשבתי לעשות את הנסיעה הזאת....

לא מצאתי אף פסיכי שייצטרף אליי...

עד היום אני מצטער שלא נסעתי לבד..

זאת אחל'ה חוויה...וממש לא מסע רציני..

כמה שעות טובות ואתה מגיע..

בהצלחה.

פורסם

יש מצב אני בפנים.

את הטיול לאילת עם ה50 אני מתכנן כבר הרבה זמן.

אבל 60 קמ"ש זאת מהירות נמוכה מידי, 70-75 נשמע לי יותר טוב.

כדאי לפרסם גם בתפוז.

כדאי להצטייד בנוזל קירור ושמן משובח.

כמה פאסטים.

ואני חושב שנחזור בשלום.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

צריך חתיכת אומץ כדיי לדפוק נסיעה כזאת.(וגם כמה תחנות דלק)

לא לשכוח נוזלים לשתייה ונוזלים למונע.

אתם מתכוונים לשהות באילת או פשוט להגיע עד לכניסה של אילת בכיכר פרסה וחזרה הביתה?

תקחו מדידת זמן מבאר שבע לאילת אנירוצה לדעת כמה זה עם 50 סמ''ק.

הסנדה משייט ב80?? כמה הוא סוגר?

פורסם

בטח שתעשה את ה טיול

אני עשיתי את זה לפני 5 שנים עם TS 50 Wשנת 89

יאצתי מהבית בבוקר , אני גר בנצרת (צפון) ו הגעתי ל אילת ב שעות אחר הצהורים. כל הנסיעה היתה 8 שעות. ו זה אפשרי (הרבה אופנוענים לא מעמינים לי ש עשיתי זאת).

מכיוון ש לא מצאתי משוגע נוסף ש יצתרף עלי נסעתי לבד.

אני מאחל לך בהצלחה במימוש הרעיון שלך.

ו תיפ קטן חובה לתלק בכל תחנת דלק בכביש הערבה

פורסם
בטח שתעשה את ה טיול

אני עשיתי את זה לפני 5 שנים עם TS 50 Wשנת 89

יאצתי מהבית בבוקר , אני גר בנצרת (צפון) ו הגעתי ל אילת ב שעות אחר הצהורים. כל הנסיעה היתה 8 שעות. ו זה אפשרי (הרבה אופנוענים לא מעמינים לי ש עשיתי זאת).

מכיוון ש לא מצאתי משוגע נוסף ש יצתרף עלי נסעתי לבד.

אני מאחל לך בהצלחה במימוש הרעיון שלך.

ו תיפ קטן חובה לתלק בכל תחנת דלק בכביש הערבה

 

זה לא אותו דבר, הTS/DT של פעם היו דבר ישן ואמין, היום ה50ים עם יחס דחיסה

מאוד גבוה ועוד כל מיני דברים שיכולים להתקלקל.

 

גם לי אין בעיה לשייט אפילו ב85-90 אבל אם יצטרפו חברה ללא מנועים משופרים ואולי

אפילו קטנועים עם קירור אוויר ונאלץ לעשות הפסקות תכופות יותר

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

פורסם

75-80 אולי , אבל הדרך מלאה ירידות / עליות (תלוי בכיוון) , משאיות , ורכבים שקרוב לוודאי יצמדו לכם לתחת עקב הזחילה של הטוסטוסים.

סכנה.

אם אתם נוסעים תשתדלו לא להיות בני 16 טיפוסיים :mm_wink:

פורסם

אם כבר מדברים על אופנועים משופרים הייתי רוצה לדעת עם שווה בכלל לשפר את האופנוע...(יש לי סאן יאנג סופר פיור -- אני יודע שאני רושם את אותו תוכן הרבה פשוט אני לא מקבל תשובה ברור עם הסבר איפה לעשות כמה עולה וכל שאר הפרטים שצריך לדעת)

מבחינת הנסיעה רציתי לשאול איך אתם מתכוונים להתארגן (איפה כולם יפגשו והכל)

ודרך איפה נוסעים (דרך הירידה של מעלה אדומים???

וגם טוב לדעת שזה חוקי ליסוע לאילת......:)

ואגב אם אני יצתרף לא נראה לי שאני יעמוד בקצב של 70 קמ"ש כי הקטנוע שלי קטן וחלש ובירידת גילה ו/או של קיריית יובל ועוד ירידות חדות וארוכות אחרות (למי שמכיר) הקטנוע המסכן שלי לא עובר את ה 70 קמ"ש הוא מגיע ל 70 ועוצר את עצמו קצת ואח"כ הוא ממשיך לא יודע זה משהו מאוד מוזר עכשיו במישור אני אולי סור 60 65 עם זה טיפה ירידה אבל לא יותר מזה ונראה לי שהאופנוע שלי יתפוצץ בדרך אבל גם אם זה לא יצא לי אני מאחל לכל מי שנוסע תהנו זאת חוויה!!!!!!....

ואם משהו יכול להסביר לי על השיפורים ועל לדבר המוזר הזה שקורה לי בקטנוע אני אשמח מאוד

תודה רבה תעשו חיים יום טוב

עומר!!!

פורסם
אם כבר מדברים על אופנועים משופרים הייתי רוצה לדעת עם שווה בכלל לשפר את האופנוע...(יש לי סאן יאנג סופר פיור -- אני יודע שאני רושם את אותו תוכן הרבה פשוט אני לא מקבל תשובה ברור עם הסבר איפה לעשות כמה עולה וכל שאר הפרטים שצריך לדעת)

מבחינת הנסיעה רציתי לשאול איך אתם מתכוונים להתארגן (איפה כולם יפגשו והכל)

ודרך איפה נוסעים (דרך הירידה של מעלה אדומים???

וגם טוב לדעת שזה חוקי ליסוע לאילת......:)

ואגב אם אני יצתרף לא נראה לי שאני יעמוד בקצב של 70 קמ"ש כי הקטנוע שלי קטן וחלש ובירידת גילה ו/או של קיריית יובל ועוד ירידות חדות וארוכות אחרות (למי שמכיר) הקטנוע המסכן שלי לא עובר את ה 70 קמ"ש הוא מגיע ל 70 ועוצר את עצמו קצת ואח"כ הוא ממשיך לא יודע זה משהו מאוד מוזר עכשיו במישור אני אולי סור 60 65 עם זה טיפה ירידה אבל לא יותר מזה ונראה לי שהאופנוע שלי יתפוצץ בדרך אבל גם אם זה לא יצא לי אני מאחל לכל מי שנוסע תהנו זאת חוויה!!!!!!....

ואם משהו יכול להסביר לי על השיפורים ועל לדבר המוזר הזה שקורה לי בקטנוע אני אשמח מאוד

תודה רבה תעשו חיים יום טוב

עומר!!!

ושוב נפנה אותך לבחור נפלא אדיר גדול לא מהעולם הזה (אולי החנפנות תביא לי איזה ג'ילרה?!?! לכו תדעו...) שיש בבעלותו מוסך קטנועים ושמו בישראל הוא סיני שלא אליו הודעה פרטית אני מניח שהו ישמח לעזור לך! :D

פורסם

תודה אחי אני ישלח לו...

ולכל הנוסעים בסוף נסיעה טובה תעשו חיים ותספרו חוויות אחרי זה

אני כנראה לא יבוא כי הקטנוע שלי כנראה יתפוצץ בדרך

:(

 

(ח-ח-ח-ח יפה אהבתי רשמתי "תודה א-ח-י" אבל זה נהפך ל ידידי היקר יפה)

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, אבל טיול כזה הוא לא חוקי.

"כלי דו"ג עד 50 סמ"ק רשאי לנסוע עד 50 קמ"ש בכל דרך, למעט דרך מהירה- לשם אסורה עליו הכניסה, אם לא הוצב תמרור המגביל למהירות נמוכה יותר"

 

:roll:

 

עריכה: הציטוט הוא מתוך חוברת של משרד התחבורה בשם "ישן וחדש בתקנות התעבורה" ינואר 2002.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

יש לכם אומץ!

תלכו על זה, ותנסו לקחת איתכם כמה ליטרים של דלק, לא נעים להתקע בלי דלק.

זה קרה לי עם הבנדיט 4 ק"מ לפני אילת, רציתי להרוג את החרא ששיחק לי עם הקילומטרז'!!!

 

בהצלחה, סעו בזהירות!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...