Jump to content

SkullrideR

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של SkullrideR

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. בטח שתעשה את ה טיול אני עשיתי את זה לפני 5 שנים עם TS 50 Wשנת 89 יאצתי מהבית בבוקר , אני גר בנצרת (צפון) ו הגעתי ל אילת ב שעות אחר הצהורים. כל הנסיעה היתה 8 שעות. ו זה אפשרי (הרבה אופנוענים לא מעמינים לי ש עשיתי זאת). מכיוון ש לא מצאתי משוגע נוסף ש יצתרף עלי נסעתי לבד. אני מאחל לך בהצלחה במימוש הרעיון שלך. ו תיפ קטן חובה לתלק בכל תחנת דלק בכביש הערבה
×
×
  • תוכן חדש...