בטח שתעשה את ה טיול
אני עשיתי את זה לפני 5 שנים עם TS 50 Wשנת 89
יאצתי מהבית בבוקר , אני גר בנצרת (צפון) ו הגעתי ל אילת ב שעות אחר הצהורים. כל הנסיעה היתה 8 שעות. ו זה אפשרי (הרבה אופנוענים לא מעמינים לי ש עשיתי זאת).
מכיוון ש לא מצאתי משוגע נוסף ש יצתרף עלי נסעתי לבד.
אני מאחל לך בהצלחה במימוש הרעיון שלך.
ו תיפ קטן חובה לתלק בכל תחנת דלק בכביש הערבה