Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה, אבל טיול כזה הוא לא חוקי.

"כלי דו"ג עד 50 סמ"ק רשאי לנסוע עד 50 קמ"ש בכל דרך, למעט דרך מהירה- לשם אסורה עליו הכניסה, אם לא הוצב תמרור המגביל למהירות נמוכה יותר"

 

:roll:

 

עריכה: הציטוט הוא מתוך חוברת של משרד התחבורה בשם "ישן וחדש בתקנות התעבורה" ינואר 2002.

אם אני לא טועה...במדינת ישראל יש דרך אחת שנחשבת דרך מהירה...והיא הדרך לירושלים...

:roll:

פורסם

וגם"חוצה ישראל" אבל לגביו אני לא בטוח כי זה כביש פרטי....החוקים שם טיפה אחרים לפי מה שהבנתי אמרו לי גם שלמישטרה אסור לעלות עליו בכלל בגלל שהוא פרטי אבל אני לא בטוח שזה נכון.....

פורסם
וגם"חוצה ישראל" אבל לגביו אני לא בטוח כי זה כביש פרטי....החוקים שם טיפה אחרים לפי מה שהבנתי אמרו לי גם שלמישטרה אסור לעלות עליו בכלל בגלל שהוא פרטי אבל אני לא בטוח שזה נכון.....

למשטרה מותר לעלות עליו, והיא אפילו מקיימת עליו מארבים לתפיסת נהגים ממהרים.

פורסם

כאילו מה? להתעסק במזוכיזם זה עכשיו באופנה או משהו?

אני לא מבין איך אתם יכולים לחשוב שזה יכול להיות מהנה.

אתה נוסע במהירות 60-70 קמ"ש (וזה מתסכל),

אתה יושב על המושב שלך, ללא תמיכה לגב, בקסדה, ומזיע כמו חמור.

וכל זה, במשך איזה 8 שעות קטנטנות.

נשמע כיף, נכון?

 

אני לא מבין מה הקטע ומה הרצון בלעשות נסיעה לאילת על 50 סמ"ק...

רוצים לאילת? תקחו אוטובוס ממוזג ותישנו כמו מלכים !

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה, אבל טיול כזה הוא לא חוקי.

"כלי דו"ג עד 50 סמ"ק רשאי לנסוע עד 50 קמ"ש בכל דרך, למעט דרך מהירה- לשם אסורה עליו הכניסה, אם לא הוצב תמרור המגביל למהירות נמוכה יותר"

 

:roll:

 

עריכה: הציטוט הוא מתוך חוברת של משרד התחבורה בשם "ישן וחדש בתקנות התעבורה" ינואר 2002.

אם אני לא טועה...במדינת ישראל יש דרך אחת שנחשבת דרך מהירה...והיא הדרך לירושלים...

:roll:

 

כנ"ל גם חוצה ישראל וכביש ת"א אשדוד.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
וגם"חוצה ישראל" אבל לגביו אני לא בטוח כי זה כביש פרטי....החוקים שם טיפה אחרים לפי מה שהבנתי אמרו לי גם שלמישטרה אסור לעלות עליו בכלל בגלל שהוא פרטי אבל אני לא בטוח שזה נכון.....

 

 

בולשיט.

זהו כביש לכל דבר והכל חל בו כמו כביש רגיל.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
וגם"חוצה ישראל" אבל לגביו אני לא בטוח כי זה כביש פרטי....החוקים שם טיפה אחרים לפי מה שהבנתי אמרו לי גם שלמישטרה אסור לעלות עליו בכלל בגלל שהוא פרטי אבל אני לא בטוח שזה נכון.....

 

 

בולשיט.

זהו כביש לכל דבר והכל חל בו כמו כביש רגיל.

 

וברשותכם נעבור לבעיה מורכבת:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2956949,00.html

משה וגבריאל יצאו לטיול על כביש חוצה ישראל. למשה טוזטוז מסוג "ג'ילרה אייס קפה" 50 סמ"ק והוא רוכב במהירות ממוצעת של 55 קמ"ש.

 

לגבריאל קקנוע מתוצרת "פיאז'ו הוריקן" 50 סמ"ק עם קיט מדבקות מאלוסי על הדשבורד והוא משייט על 58.5 קמ"ש.

 

כמה פעמים יחוייב משה על הנסיעה מצומת קסם לצומת סאממק באותו יום?

כמה פעמים יחוייב גבריאל?

מי יוכל להתפרע עם הפסקת פיפי של 14 שניות ומי יפוצץ את הפרוסטטה?

מי יאלץ לתחמן את המצלמה ולקפל מספר ומי לא ידפוק חשבון?

בהצלחה.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

פורסם
וגם"חוצה ישראל" אבל לגביו אני לא בטוח כי זה כביש פרטי....החוקים שם טיפה אחרים לפי מה שהבנתי אמרו לי גם שלמישטרה אסור לעלות עליו בכלל בגלל שהוא פרטי אבל אני לא בטוח שזה נכון.....

 

 

בולשיט.

זהו כביש לכל דבר והכל חל בו כמו כביש רגיל.

 

וברשותכם נעבור לבעיה מורכבת:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2956949,00.html

משה וגבריאל יצאו לטיול על כביש חוצה ישראל. למשה טוזטוז מסוג "ג'ילרה אייס קפה" 50 סמ"ק והוא רוכב במהירות ממוצעת של 55 קמ"ש.

 

לגבריאל קקנוע מתוצרת "פיאז'ו הוריקן" 50 סמ"ק עם קיט מדבקות מאלוסי על הדשבורד והוא משייט על 58.5 קמ"ש.

 

כמה פעמים יחוייב משה על הנסיעה מצומת קסם לצומת סאממק באותו יום?

כמה פעמים יחוייב גבריאל?

מי יוכל להתפרע עם הפסקת פיפי של 14 שניות ומי יפוצץ את הפרוסטטה?

מי יאלץ לתחמן את המצלמה ולקפל מספר ומי לא ידפוק חשבון?

בהצלחה.

 

:lol::lol::lol:

למה לבאס? אם הם רוצים לעשות את זה, למה לא?

אני גם חשבתי על זה... אבל לא נראה לי שווה (הוצאה גדולה מידיי, לא?)

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה, אבל טיול כזה הוא לא חוקי.

"כלי דו"ג עד 50 סמ"ק רשאי לנסוע עד 50 קמ"ש בכל דרך, למעט דרך מהירה- לשם אסורה עליו הכניסה, אם לא הוצב תמרור המגביל למהירות נמוכה יותר"

 

:roll:

 

עריכה: הציטוט הוא מתוך חוברת של משרד התחבורה בשם "ישן וחדש בתקנות התעבורה" ינואר 2002.

אם אני לא טועה...במדינת ישראל יש דרך אחת שנחשבת דרך מהירה...והיא הדרך לירושלים...

:roll:

 

 

נסעתי אתמול באיילון דרום........הגעתי ל130 ולא שמתי לב אפילו....מזל שדוד שלי שישב לידי העיר לי, הייתי מגיע ל150 מבלי להרגיש.....ומזל כי יש שם משטרות ומכמונות חבל על הזמן, לאחר כמה מאות מטרים ראינו את משטרת התנועה אורבת בצד,(והיו לא מעט בדרך).

 

 

תגידו אתם משוגעים? על 50 סמ"ק לאילת??? צריך כוח סבל לא קטן, גם מהבן אדם (במיוחד מהאופנוע).

 

 

איך תחזרו? חייב לחזור דרך ערד סדום? יש דרכים נוחות אחרות?

 

אני לא צריך לספר לכם אילו כבישים קשים אלה, ועוד ל50 סמ"ק - בלתי אפשריים לדעתי.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לפני 24 שנה נסענו 14 חברים לאילת עם חצאי כוח ,היו 8 אופנועי ג'ילרה טרייל אדומות מודל 74 ו75, היו 2 ג'ילרות גראן טוריסמו כחולות מודל 74, היו גם 2 הונדות שחורות CD

50 סמ''ק, הונדה כחולה וצהובה SS 50 סמ''ק.

נסענו עד באר-שבעושם הגענו למסקנה שאנחנו נתעלף לפני שנגיע לאילת, אז תפסנו נהג משאית שהיה בדרכו לאילת, שילמנו לו 15 לירות והוא הביא אותנו על הארגז של המשאית

עד אילת.

חזרנו מאילת גם עם משאית עד קרית-גת,אבל רק 4 אופנועים כי השאר נמכרו לאילתים מתלהבים שסבלו בזמנו מחוסר אופנועים 50 סמ''ק, ומקריית -גת חלק חזרו באוטובוסים להרצליה וחלק ברכיבה.

במחשבה לאחור זה היה ממש כייף ובעיקר מאוד ריווחי, כי מכרתי את הג'ילרה האדומה שלי במחיר כמעט כפול ממחירה בשוק, וקניתי מוטובי 50 סמ''ק חדש מהחברה. :roll:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
לפני 24 שנה נסענו 14 חברים לאילת עם חצאי כוח ,היו 8 אופנועי ג'ילרה טרייל אדומות מודל 74 ו75, היו 2 ג'ילרות גראן טוריסמו כחולות מודל 74, היו גם 2 הונדות שחורות CD

50 סמ''ק, הונדה כחולה וצהובה SS 50 סמ''ק.

נסענו עד באר-שבעושם הגענו למסקנה שאנחנו נתעלף לפני שנגיע לאילת, אז תפסנו נהג משאית שהיה בדרכו לאילת, שילמנו לו 15 לירות והוא הביא אותנו על הארגז של המשאית

עד אילת.

חזרנו מאילת גם עם משאית עד קרית-גת,אבל רק 4 אופנועים כי השאר נמכרו לאילתים מתלהבים שסבלו בזמנו מחוסר אופנועים 50 סמ''ק, ומקריית -גת חלק חזרו באוטובוסים להרצליה וחלק ברכיבה.

במחשבה לאחור זה היה ממש כייף ובעיקר מאוד ריווחי, כי מכרתי את הג'ילרה האדומה שלי במחיר כמעט כפול ממחירה בשוק, וקניתי מוטובי 50 סמ''ק חדש מהחברה. :roll:

 

איזו חוויה... :)

לדעתי זה חובה לנסות פעם אחת לפחות, אני לא הגעתי כול כך רחוק מהבית על הדו"ג... כמובן שלא לאילת...

אולי עוד שנה שנתיים אני אצע לטיול מעניין שכזה... :p

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

לי זכורה נסיעה ארוכה וכייפית מבת-ים לקריית חיים ובחזרה באותו היום יצאנו ב 17:00 וחזרנו ב 04:30 , נסענו הלוך ב50 קמ"ש וחזור ב90+ קמ"ש וזאת הייתה חוויה, אני על די,טי 97, חבר אחד עם טי,אס 96 והחבר השלישי עם אפריליה אר,אקס 97... היה ממש כייף



 

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...