Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחור היה מגיע לבית הספר כל פעם עם החיפושית הירוקה . תלמיד יב שכל גאוותו הייתה עליה . האבא הוא מוסכניק כך שהבחור יכל להשיג כל משומשת מודרנית שרצה , אבל הוא רצה חיפושית .

עוד לא ראיתי חיפושית כזו יפה ומשופצת לתפארת , עם כל הגומיות כנפים / גוף , תאורת לוחית רישוי , פלסטיקה חיצונית , הכל מושלם .כולל צבע חדש ירוק . המנוע טופל במקצועיות ע"י האב והבן וגם נשמע ככה .

חיפושית נגנבה בירושלים מחניון של קניון , תוך שעתיים , בו הבחור בילה , למרות מנעול הגה ונעילה כללית . כל הרואה או שומע על חיפושית כזאת מסתובבת שימסור למשטרה .

אמסור מס' רישוי בהמשך . כאב לב גדול .

פורסם

מפחיד כבר לחנות בכל מקום רכב ייחודי או בעל ערך, לא ייאמן שנגנבה מהקניון מלחה, אישית יוצא לי שם לחנות וגם ראיתי רכבים בעלי ערך אספנות.

 

 

משתתף בצער, חושב מיום ליום על איתוראן.

 

 

שתף כמה תמונות ומס רישוי בהקדם..

פורסם

פרסם בפורום חיפושיות ובפורום החיפושיות באתר מוסך .

יש לי גם חיפושית ירוקה ניהיה מפחיד הימים האחרונים חיפושית שנייה שנגנבה תוך יומיים!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה שאני יכול להוסיף בעניין המצער הוא :

שמו של הבחור רואי . מס' נייד : 054-5549394 ומספר הרישוי הוא : 75-75-80

תמונות אני לא מצליח להכניס משום מה . ורואי רצה לכתוב כמה מילים אך הוא לא רשום בפורום .

פורסם
מה שאני יכול להוסיף בעניין המצער הוא :

שמו של הבחור רואי . מס' נייד : 054-5549394 ומספר הרישוי הוא : 75-75-80

תמונות אני לא מצליח להכניס משום מה . ורואי רצה לכתוב כמה מילים אך הוא לא רשום בפורום .

 

חסר מס' במס' רישוי..

תעלה תמונה יהיה טוב יותר ותעשה שיתוף בפייסבוק.

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
חסר מס' במס' רישוי..

תעלה תמונה יהיה טוב יותר ותעשה שיתוף בפייסבוק.

 

יש רכבים עם 6 ספרות.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
חסר מס' במס' רישוי..

תעלה תמונה יהיה טוב יותר ותעשה שיתוף בפייסבוק.

 

 

הכוונה שלו הייתה שמספר הרישוי הינו - 757-580.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
יש רכבים עם 6 ספרות.

 

לא נראה לי שיש . .

אם יש אז זה כמו שהמגיב מתחתיך ציין !!

 

יום טוב .

אני מכוון תמיד אל הירח - מקסימום אפגע בכוכב . .

[size=6"[color="black:snipersmi :snipersmi ][/color]][/size]

פורסם
לא נראה לי שיש . .

אם יש אז זה כמו שהמגיב מתחתיך ציין !!

 

יום טוב .

 

לא משנה הצורה, ראיתי גם רכב בעל 6 ספרות שחילקו את הספרות ככה: XX-XX-XX

6 ספרות זה 6 ספרות, לא משנה איך זה מחולק, הרוב באמת מחולק XXX-XXX, אך ישנם מעטים שמחולק אחרת.

 

אבל זו לא הפואנטה... מקווה שימצאו את החיפושית שלמה ובריאה במהרה.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

למה ישר לזלזל?

אולי החבר הזה דווקא יכול איכשהו להוציא אותה, ולהחזיר אותה לבעליה?

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
פורסם

Black Chaos תאמין לי שאם לא הייתי יכול לעזור ואם לא היה סיכוי שאני יכול בעזרתם של כמה אנשים טובים להביא את הרכב במידה והוא אכן גנוב לא הייתי מפרסם את ההודעה.

 

תודה על העזרה והאכפתיות שלך.

פורסם

את הנושא הזה מצאתי, אבל אני מחפש נושא אחר אני זוכר בוודאות שהבחור שפרסם כתב שלחיפושית שלו היה סימן בולט שהוא באמפר שחור.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...