Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניגשתי כמידי שנה לעשות טסט לרנו קליאו 2002 המזדקנת שלי.

נכשלתי על אור בלם אחורי אמצעי.

במהלך כל הטסט אני חושב לעצמי, איזה מטומטם, איך לא בדקתי אורות לפני כן?! עוד 30 שקל מתנה למכון על בדיקה חוזרת.

פותח תא מטען, 3 ברגים מכל צד והפנס אחורי אמצעי בחוץ. מסובב, הופך, לוחץ. אין דרך לפתוח את זה!

מתקשר למוסך רנו מורשה.

אני:שלום, איך מחליפים נורה באור בלם מרכזי.

מוסך:זו יחידה אחת, עלות בסביבות 600 שקל.

אני:?!?!!?!?!?!?

 

והשאלה היא... איך, בשם כל אוכלי הנבלות שבעולם, הצרפתים בנו אור בלם אחורי ללא אפשרות להחליף מנורה?!??!

איך?!!?!?!??!

 

מה עושים? האם זה חוקי לקנות אור בלם מרכזי אוניברסלי ולהדביק לחלון האחורי?:shock2::bad-word::brickwall:

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

האם הצעת המחיר שקיבלת כוללת התקנה?

בדוק בפירוקיות.

 

זה מה שמצאתי ב- ebay.

http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Clio-ll-High-Level-Brake-Light-Red-Genuine-/400236791244?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d2ff8c5cc

 

תתקשר ישירות למוכר ותבדוק האם יהיה מוכן לשלוח לישראל. (לפי האתר הוא שולח למדינות אירופה בלבד).

לדעתי גם אם תזמין דואר שליחים, לא תגיע ל- 600 ש"ח.

המחיר נראה לי מוגזם. ב- Citroen C3 עולה כל המכלול של הפנס 75 ש"ח.

פורסם
ניגשתי כמידי שנה לעשות טסט לרנו קליאו 2002 המזדקנת שלי.

נכשלתי על אור בלם אחורי אמצעי.

במהלך כל הטסט אני חושב לעצמי, איזה מטומטם, איך לא בדקתי אורות לפני כן?! עוד 30 שקל מתנה למכון על בדיקה חוזרת.

פותח תא מטען, 3 ברגים מכל צד והפנס אחורי אמצעי בחוץ. מסובב, הופך, לוחץ. אין דרך לפתוח את זה!

מתקשר למוסך רנו מורשה.

אני:שלום, איך מחליפים נורה באור בלם מרכזי.

מוסך:זו יחידה אחת, עלות בסביבות 600 שקל.

אני:?!?!!?!?!?!?

 

והשאלה היא... איך, בשם כל אוכלי הנבלות שבעולם, הצרפתים בנו אור בלם אחורי ללא אפשרות להחליף מנורה?!??!

איך?!!?!?!??!

 

מה עושים? האם זה חוקי לקנות אור בלם מרכזי אוניברסלי ולהדביק לחלון האחורי?:shock2::bad-word::brickwall:

 

בטח שאפשר... עשיתי את זה בפיאט בראבה שהיתה לי, הפס אור ברקס שלה לא היה תקין , חיברתי מתקן חיצוני עם נורות לד על החלון האחורי לנקודת החשמל של אותו פס אור ברקס, וזה תופס בטסט.

 

http://www.ebay.com/itm/14-LED-Car-Red-Third-Brake-Stop-Tail-Light-Lamp-12V-/110650655854?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19c34b046e&vxp=mtr#ht_1860wt_952

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לא יכול להיות דבר כזה לעולם שלא ניתן להחליף נורה

זה מכונאים גרועים מאוד או שניסו לבלף אותך

פורסם

ערב רב

אכן כן יחידה אחת סגורה

משהו דומה ללד עם מעגל אלקטרוני

עם עוצמת אור חזקה מאד וצריכת זרם אפסית

עובד סבבה, לא עובד קונים חדש

לגבי המחיר... על זה היית צריך לחשוב קודם

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

וואו , כל הזמן אני מופתע מפלאי ההנדסה של הצרפתים! כל פעם אני חושב להחליף את השרייד 97 שלי למשהו יותר נוח ובטווח המחירים הזה אני מוצא רק צרפתיות וכל פעם אני מוותר מתוך הפחד הזה "צרפתיה"!!! :|

כנראה שזה מוצדק...

פורסם

חברים.

כל פעם אני נדהם מבניה ותכנון לקוי.

אני לא בא נגד הצרפתיות הגרמניות האיטלקיות או היפניות.

אני בא נגד אותם מטומטמים שהחליטו שכדי להחליף נורה צריך לפרק גלגל,

או במקרה שתארת אין אפשרות להחליף נורה אלא את כל המכלול בעלות של שחיטה.

מה הם חשבו לכל הרוחות בהרכבת אור הבלם החד פעמי הזה?:evil:

הייתי השבוע בדיוק באותה סיטואציה עם הYRV שלי בטסט.

הם בדקו והפכו את האוטו מכל הכיוונים כדי למצוא תקלה ולא מצאו:lol:

לבסוף אמר לי האור בלם שלך המרכזי לא עובד -גש מאחור.

הבחור אומנם התקשה במעט בפרוק אבל בעלות של 20 ש"ח (מנורה לא עולה יותר מ5)

החליף.זה מה שצריך להיות בכל סוגי הרכבים.

אז למה להקשות ולעצבן את בעלי הרכבים? שביעות רצון היא בפרטים הקטנים,

ואם לקוח לא שבע רצון לא יחזור לאותו מותג אז למה לבנות ככה למה?

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אותה בעיה אצלי ! נגרם עקב צינור מים לוישר האחורי קרוע ומוציא מים לפנס,

ביקשו 500 ש"ח ובאייבי לא מצאתי,

יודעים מה עשיתי ?

הזמנתי רצועת לדים, 24 לדים נגד מים 12V כמובן בדיוק באורך של הפנס,

פירקתי את היחידה, הוצאתי את הפלטה של הירוקה (מעגל לדים + כמה קבלים)

הלחמתי את הרצועת לדים לחיבור עצמו, מינוס פלוס והכל בסדר...המתח מקור יוצא קצת מעל 12V

אבל עובד לי כבר חודש מצויין ברכב, אגב 3 דולר לרצועה איכותית, אבל חיכיתי חודש להזמנה.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אותה בעיה אצלי ! נגרם עקב צינור מים לוישר האחורי קרוע ומוציא מים לפנס,

ביקשו 500 ש"ח ובאייבי לא מצאתי,

יודעים מה עשיתי ?

הזמנתי רצועת לדים, 24 לדים נגד מים 12V כמובן בדיוק באורך של הפנס,

פירקתי את היחידה, הוצאתי את הפלטה של הירוקה (מעגל לדים + כמה קבלים)

הלחמתי את הרצועת לדים לחיבור עצמו, מינוס פלוס והכל בסדר...המתח מקור יוצא קצת מעל 12V

אבל עובד לי כבר חודש מצויין ברכב, אגב 3 דולר לרצועה איכותית, אבל חיכיתי חודש להזמנה.

כל הכבוד , באמת פתרון מעולה ויצירתי.

פורסם

למרות שהגישה מחורבנת לפרק את המנורה והפירוק בצורה האינטואיטיבית גורם לשבירת בית המנורה.. (מניסיון של אחרים)

משימות מנורות אני משאיר למוסך המורשה - הם לא מחייבים של העבודה

פורסם

כנראה שאפילו הצרפתים מתפתחים עם הזמן. במגאן 2002 שהיתה לי, פנס הבלם האמצעי היה מתפרק ובקלות. לחיצה על שני תופסני פלסטיק והבית נפתח.

פורסם

למה לשלם אם אפשר לאלתר?

 

קודם כל לא נראה לי שיעשו את זה כיחידה אחת, לא הגיוני, אולי עושים פה בארץ עושים עמלה קטנה (מתקנים את המפורקים).

 

גם 100 שקל זה הרבה.

 

אני ברכב שלי הייתי שם פס לדים מאיביי, מחווט אותו יפה בטיחותי ואסטטתי (במידת האפשר), ושלום על ישראל, שכולם יקפצו.

פורסם
חברים.

כל פעם אני נדהם מבניה ותכנון לקוי.

אני לא בא נגד הצרפתיות הגרמניות האיטלקיות או היפניות.

אני בא נגד אותם מטומטמים שהחליטו שכדי להחליף נורה צריך לפרק גלגל,

או במקרה שתארת אין אפשרות להחליף נורה אלא את כל המכלול בעלות של שחיטה.

מה הם חשבו לכל הרוחות בהרכבת אור הבלם החד פעמי הזה?:evil:

הייתי השבוע בדיוק באותה סיטואציה עם הYRV שלי בטסט.

הם בדקו והפכו את האוטו מכל הכיוונים כדי למצוא תקלה ולא מצאו:lol:

לבסוף אמר לי האור בלם שלך המרכזי לא עובד -גש מאחור.

הבחור אומנם התקשה במעט בפרוק אבל בעלות של 20 ש"ח (מנורה לא עולה יותר מ5)

החליף.זה מה שצריך להיות בכל סוגי הרכבים.

אז למה להקשות ולעצבן את בעלי הרכבים? שביעות רצון היא בפרטים הקטנים,

ואם לקוח לא שבע רצון לא יחזור לאותו מותג אז למה לבנות ככה למה?

לא חושב שזה תכנון לקוי, לא במקרה של פותח השרשור לפחות.

פשוט, זה גורם ומאלץ את בעל הרכב לקנות מכלול מנורה כזו קומפלט. אני משער שזו היתה כוונת המתכננים מלכתחילה (לצערי, כן ?).

alfa 156 2.5.

פורסם

היצרן בונה זאת כך כחלק שאמור יעל ולהחזיק זמן רב. מה לעשות שיש מדינה קטנה במזרח התיכון, שמחירי החלפים בה הם מחירי שחיטה. ככה פשוט, אין דין ואין דיין. על זה אין יצרן שליטה.

נהג מנוסה
:roll:
×
×
  • תוכן חדש...