Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אני מנסה להגיב בפורום טופ אופיק בנושא סיגריות אלקטרוניות ואין לי הרשאות.

אני רשום באתר באופן תקין, ואני פשוט לא יכול להגיב.

 

***מציין שהגשתי בקשה שאני רוצה להגיב איפה שמגישים ואין מענה למעלה משבועיים.

אודה על עזרתכם, תודה.

"almost everything — all external expectations, all pride, all fear of embarrassment or failure - these things just fall away in the face of death, leaving only what is truly important"

Steve Jobs

פורסם

למה ישר לזלזל ולשלול? מינימום כבוד מינימלי הייתי מצפה ל"מאסטרו בפורום".

איך בדיוק אני אתכתב אם אני חסום מלפרסם תגובות?

אני יכול להפנות אותך לפורומים שאני פעיל בהם ויש לי מעל 5000 הודעות של תמיכה במה שאני עוסק בו ולא ספאם.

חבל שהמדיניות בפורום היא כזו ויחס "הותיקים" הוא כל כך חם.

"almost everything — all external expectations, all pride, all fear of embarrassment or failure - these things just fall away in the face of death, leaving only what is truly important"

Steve Jobs

פורסם

הגישה לאוף טופיק היא למשתמשים פעילים בפורום, החברים מעל שנה, וגם היא אינה ניתנת באופן אוטומטי.

הפורום משמש לייעוץ בתחומים רבים לחברים, ממשתמשים שהם מכירים, לפחות וירטאלית, ויכולים לשפוט אותם על סמך הכרות קודמת, מבלי לחשוש מאינטרסנטים למינהם.

 

אתה חבר בפורום חודש, כתבת הודעה אחת, לכן ל-ד-ע-ת-י אינך עונה על הקריטריונים.

 

האם עכשיו ההסבר ברור יותר ?

 

ולמה חבל לך שיש פה יחס חם לותיקים ? משתמשים שתורמים לקהילה בקביעות זכאים להנות מהטבות. זה לא משהו חריג.

בדוק בפורומים שכתבת בהם 5000 הודעות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...