Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מעוניין להתקין מערכת סאונדד חזקה באוטו.

מערכת שאפשר להגדיר אותה "מפחידה".

 

התחלתי לחפש סאבוופרים. מצאת את הסאב הזה - מה דעתכם?

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1499

 

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי ולתת לי עצות איך לבחור את הרמקולים ואת המגבר לאוטו.

שאלה נוספת. האם מערכת מולטימידיה באוטו יכולה לתמוך בסאבוופר בצורה שישמעו אותו טוב, או שעדיף לקנות בינתיים רדיו דיסק חזק.. אני יודע שזה שני דברים שונים לחלוטין, אבל אולי עדיף לוותר בינתיים על המערכת מוליטימדיה כי זה הוצאה יקרה מאוד.

פורסם

אני לא מת על תיבות באנדפאסים מהיצרן.

וגם לא על הכל ההצרות המוגזמות שלהם.

6K זה לא תקציב גדול בכלל בשביל מערכת "מפחידה". מה עם מגברים? מה עם רדיו דיסק? מה עם במה קדמית? חיווט ובידוד?

לקנות סאב ב3000 שקל לא עוזר לך אם אין לך את שאר הציוד שיתמוך בזה.

פורסם

טוב מצטער לא הייתי ברור, החלפתי כבר קומפננטים חסר לי רק מגבר וסאב. רדיו דיסק אפשר להביא ב1000 של פיוניר משהו שיוכל לדחוף את הכל. גם מגבר טוב עולה בסביבות האלף.. אני מוכן לשים 4-5K על סאב טוב. ואגב מה עם הסאב שמצאתי איך הוא?

פורסם

דבר ראשון תוכל להגיד לי איזה מגבר טוב יש ב1000 שקל שיחזיק לך גם קופננט וגם יחזיק לך סאב חזק?

אין שום מגבר ב1000 שקל 4ערוצים שיפיק יותר מ400 RMS בגישור לסאב וגם פה כצת הגזמתי,

בשביל להגביר סאב חזק ולמצות אותו אתה צריך ''מונבלוק'' מגבר ערוץ אחד לסאב.

כמו שה RAZO כבר אמר לך המערכת שלך לא תהיה מאוזנת,מאתה מחפש חוזק או איכות?

איזה אופי סאונד אתה אוהב איזה קומפננטים כבר קימיים ברכב שלך.

בשיפוצים..

פורסם

יש לי קומפוננט ‏5.25 ‏אינטש Hybrid Ovation 5 Morel

אני מחפש איכות.. אבל בכל זאת אשמח אם ישמעו חזק במערכת.

ומה עם המגבר CRUNCH gp1500d או CRUNCH 1000.1 ?

פורסם

באיזה צורה הקומפוננט מותקן אצלך ?

יש בידוד ?

" לא ידעתי איך קוראים לך, אז החלטתי לקרוא לך הבחורה המהממת שלא יוצאת לי מהראש "

פורסם

אתה מחפש איכות ושואל על קראנץ? איך בידיוק?

 

המצלה שלי HU פיונר מהסדרות 8 9 גג 1200 שקל

 

מגבר לקומפ סלסטרה 2150 עלות מוערכת בין 2200 ל 2400

 

מונבלוק dc 1.2k או כל דבר אחד עלות של המגבר הזה גם בין 2200 ל 2400

 

סאב ישלך מבחר לא קטן האבוק וכאוס יש ביד שניה ID גם חדשיםDC LVl 2 או סאונדון SE 12

 

כל הסאבים האלה בטווח מחירים של בין 1000 שקל לה 1600

 

אופצייה שניה להגברה LRX 5.1 ישלו ערוץ לסאב שמוציא 1200 RMS ב 2 אהום עם אני זוכר נכון לא בטוח

ליפני חצי שנה בערך כיבלית הצעה עליו 4600

 

לדעתי ההגברה הראשנה תמצה הכי טוב את הרכיבים עכשיו כל מה שנותר לך ללכת לישמוע ולהיתרשם בהצלחה.

בשיפוצים..

×
×
  • תוכן חדש...