Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יצרן:סוזוקי

דגם:אלטות

שנה:2010

יד:1

הילוכים:אוטומטית

בעלות:ליסינג

ק"מ:42,000

מחיר:₪ 47,50

 

להלן הפרטים.... האם לרכוש?

והיכן אפשר לבדוק אם הרכב עבר תאונות?

 

אולה

פורסם

למה לא? אם את מחפשת אלטו זולה ומשומשת (אך כזאת שעדיין יש לה אחריות יצרן), רכב מליסינג יכול להיות משתלם מאוד.

 

כדי לבדוק אם הרכב עבר תאונות מומלץ לקחת אותו למכון בדיקה לפני קנייה. יש עשרות כאלו בכל רחבי הארץ וכולם מפיקים פחות או יותר את אותו דוח בדיקה. בדוח תוכלי לראות האם עבר הרכב תאונות ואם כן מה משמעותן (שולית, נמוכה או גבוהה).

פורסם

אני לא הייתי ממליץ לך לרכוש את הרכב הזה ב-47,500 !!!

שוק הרכבים מוצף ברכבים מהסוג הזה שיש להם היסטוריה של ידיים פרטיות.

את יכולה למצוא רכב יד פרטית בשנתון הזה עם שקלול הקילומטראז' ב-39,000 שח ואם את יודעת קצת להתמקח תוכלי גם להשיג אותו ב-35,000 (צירפתי לך לינק).

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=28&SubModelID=247&FromYear=2010&UntilYear=2011&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

עכשיו תגידי לי את אם העסקה שהציעו לך משתלמת או לא?

דרך אגב בכל מקרה אם את רוכשת רכב שנת 2010 מבעלות פרטית תהיה לך עדין אחריות (על הרכבים האלה יש אחריות 3 שנים אם אני לא טועה)

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
אני לא הייתי ממליץ לך לרכוש את הרכב הזה ב-47,500 !!!

שוק הרכבים מוצף ברכבים מהסוג הזה שיש להם היסטוריה של ידיים פרטיות.

את יכולה למצוא רכב יד פרטית בשנתון הזה עם שקלול הקילומטראז' ב-39,000 שח ואם את יודעת קצת להתמקח תוכלי גם להשיג אותו ב-35,000 (צירפתי לך לינק).

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=28&SubModelID=247&FromYear=2010&UntilYear=2011&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

עכשיו תגידי לי את אם העסקה שהציעו לך משתלמת או לא?

דרך אגב בכל מקרה אם את רוכשת רכב שנת 2010 מבעלות פרטית תהיה לך עדין אחריות (על הרכבים האלה יש אחריות 3 שנים אם אני לא טועה)

 

מסכים עם כל מילה.

 

מה גם שלפני זמן לא רב היה מבצע בסוזוקי ומכרו את האלטו (חדש) ב 67,000 ש"ח.

המחיר שציינת יקר לרכב מליסינג.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

אם זה היה רכב ידני המחיר היה קצת גבוהה,אך אם תיראה את המחירים ביד 2 לדגם האוטומטי תיראה שמחיר בסדר גמור. 20K תוספת זה לא אלף או אלפיים שקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם קונים מליסינג,לקנות רק מחברות ליסינג מוכרות ולא מסוחרים פרטיים/מגרשים עלומי שם-אליהם מגיעות כל הבררה שחברות הליסינג הרגילות לא ירצו ללכלך את ידיהן במכירה של נבלות מסוג זה.

חברות ליסינג /טרייד אין אמינות: הרץ,אלבר,קרסו טרייד אין,אלדן ואולי גם אוויס,קרסו טרייד אין (בעיקר פרטיים).

שלמה סיקסט בכוונה לא הוזכרו ,חיפוש בפורום יעלה מדוע .. :shock:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המחיר לרכב מליסינג עם ק"מ נמוך כמו זה, הוא הפחתה של 10-12% מהמחירון, עם אפשרות ללחוץ לכיוון 15% אחרי מיקוח.

 

תכניסי את מחיר המחירון של אלטו פרטית, תורידי 15% וזה המחיר שעליך לשלם.

פורסם

משהו אמר פה "למה לא" כאילו דה......

אני אשאל אותך משהו: אתה יודע מה זה "שועה" .

 

בד"כ אומרים את זה בצבא על משהו אם אני עדיין זוכר בטירונות בעיקר: פתחו לו את ה "שועה" ...

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

משה, שנות השמונים נגמרו...

 

bon-jovi-80s-costume.jpg

 

 

 

 

היום אפשר למצוא בחברות הליסינג רכבים טובים, חלקם אפילו שמורים מאוד, ואתה מקבל גם הנחה של 15-20% מהמחירון, מה ששום פרטי לא יתן לך.

 

כמובן שאפשר למצוא דברים קרועים וטחונים, אבל לא חייבים לקנות - ובכל מקרה, בד"כ המחיר גם בהתאם (נמוך מאוד).

פורסם

שנות ה 80, אין כמו שנות ה 80....אגב: הייתה לנו אלטו מהשכרה בעבודה קודמת,אתה יודע איך נהגו עליה? גז עד הסוף כל הזמן המנוע היה צורח לשמיים והרכב לא זז, גם ב 50 אחוז ממחירון לא הייתי נוגע בה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

בניגוד למה שחלק מהחברים אמרו כאן, אין שום פסול לרכוש רכב מליסינג, בכפוף לבדיקה כמובן. אני רכשתי שני רכבים יוצאי ליסינג ואני מאוד מרוצה.

 

אגב, אני אישית מעדיף לרכוש ממגרש בעל שם מאשר מאדם פרטי, כי אז אני יודע שיש לי כתובת במקרה של בעיות.

 

לגבי המחיר - נראה לי שחלק מהמגיבים פספסו את העובדה שמדובר ברכב אוטומטי.

×
×
  • תוכן חדש...