Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פסטיבל המהירות של גודווד 2012


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההודעה הזו מיועדת לכל מי שהתאכזב מאוטומוטור, לכל מי שציפה ליותר מפורמולה ישראל, לכל מי ששואף לספוג תרבות מוטורית באיזו תערוכת רכב בפרנקפורט, ג'נבה או פאריז - וגם לאנשים שהיו בתערוכות הללו וחשבו שהם נהנים.

 

goodwood festival of speed מתקיים מדי שנה באזור יולי באחוזת גודווד העצומה שממוקמת כ-100 ק"מ מדרום ללונדון. נכון, הכרטיסים יקרים יחסית - עד 120 פאונד לכל הסופ"ש, אבל מה שאתם מקבלים בתמורה זה הסופ"ש המוטורי הכי מדהים שהיה לכם אי פעם, באחריות.

 

הייתי שם ב-2010 במשך שלושה ימים ולא היה רגע אחד של שיעמום. יודעים מה - אני לא יכול לספור את כמות הרגעים שבהם לא הייתי במצב של "אני לא מאמין את מה שאני רואה עכשיו", או "אני לא מאמין שאני מפספס את זה עכשיו כי אני נמצא בצד השני של האחוזה".

 

אחרי גודווד, כל תערוכת רכב, ולו המדהימה ביותר, תידמה בעיניכם כאוטומוטור בשנה גרועה במיוחד. אני מבטיח לכם.

פסטיבל המהירות של גודווד זה לא תערוכת רכב. זה גם לא מופע מוטורי, לא מפגש של רכבי אספנות, לא תצוגת תכלית של יצרני רכב, לא איגוד של עשרות ומאות רכבי קונספט מדהימים, לא ה-מקום שבו אפשר לצפות בידוענים מוטוריים מכל העולם מסתובבים (כמעט) כאחד האדם בין הבריות (חוץ מסטירלינג מוס, שב-2010 כבר היה על כסא גלגלים, שני מטר ממני...), לא בילוי לכל המשפחה, לא מקום בו אפשר לקבל חוויות מוטוריות ייחודיות ולא המקום שבו מגרש החנייה נראה כמו המפגש השנתי של מועדון האלפיון העליון. גודווד הוא כל הדברים האלה, ויותר.

 

תמצאו שם מאות רכבי ספורט ומירוץ מכל השנים, מכוניות עם היסטוריה ועוצמה שמונעות מטרים בודדים לידכם ונוסעות על המסלול בפול גז. תמצאו שם רכבי קונספט ייחודיים, אופנועי מירוץ, רכבי ראלי נוסעים על הסטייג' ומעיפים עליכם עפר, תצוגות אוירונאוטיקה מדהימות, נהגי פעלולים, בימות עצומות ועליהן מיטב המכוניות החדשות של כל היצרנים, אזורים ענקיים של מזכרות מוטוריות שירוקנו לכם את הכיס ועוד המון-המון.

 

לפניכם סרטון שצילמתי בעזרת מצלמת גופרו באירוע של 2010. המעברים נסגרים מדי שעה בכדי לאפשר למכוניות לצאת ולהכנס למסלול. כאן יוצאות מכוניות העל אל המסלול וחוזרות ממנו מכוניות מירוץ ישנות. שימו לב כמה קרוב אנחנו עומדים אליהן ותבינו - שם לא צריך לבהות בכמה מכוניות פרארי עומדות 10 מטר ממכם עם שומרים גברתנים לידן. שם אפשר לדחוף את הראש לתוך תא המנוע של איזו פרארי מדהימה מ-1960 ולשאול את המכונאי שלידה באילו מירוצים היא ניצחה.

 

עוד טיפה יותר מחודשיים זה קורה. אני מקווה שאוכל להיות שם שוב. ואתם?

 

רוני

 

נ.ב. ניתן ומומלץ לראות ב-720P על מסך מלא ביוטיוב.

נ.נ.ב. אתם מוזמנים לנסות ולזהות את כל מכוניות העל שיוצאות למסלול. ואח"כ - נסו לעשות אותו הדבר עם רכבי המירוץ :wink:

 

http://www.youtube.com/watch?v=4Y49Op9lVHI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש רכב מטורף שלא מגיע לשם ? :shock:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

כי אם אני זוכר נכון RCZ ביום טוב מצליחה להוציא 140 HP אולי יש עוד דגם שאינני מכיר.

הרכב ניראה מדהים רק שזה לא רכב על כמו פרארי קמרו או- Z350\70

רז.

פורסם

אתה לא זוכר נכון.

יש שני גרסאות - 156hp ו200hp.

אין טעם להתווכח, אם מארגני האירוע נתנו לה להיכנס אז הם יודעים מה הם עושים, יותר מכמה ישראלים עם דעות.

 

נ.ב

קאמרו והניסאן רחוקות שנות אור מלהיקרא רכבי על

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אני חושב שזה היה קרוב למועד יציאת ה-RCZ לשוק ופיג'ו פשוט רצו להציג את המכונית שלהם בסטייל. ברור לכם שהם משלמים כסף טוב בשביל העניין הזה. בנוסף, היא לא התאימה לשום קטגוריה אחרת שעלתה על המסלול (כנראה רכבי העל עלו עם המכוניות שהוצגו לראשונה). להלן רשימת הקטגוריות לאותה שנה (קחו נשימה עמוקה):

 

  • מכוניות מירוץ מתחילת המאה ה-20
  • מכוניות גרנד פרי מלפני מלחמת העולם השנייה
  • מכוניות מירוצי סיבולת קלאסיות
  • מכוניות מירוץ ממסלולים אובאליים בארה"ב
  • מכוניות GT קלאסיות
  • מכוניות סאלון מכל העולם
  • מכוניות ממירוץ קלאסי של 1000 ק"מ באוסטרליה
  • מכוניות ראלי מכל השנים
  • 40 שנה לפורמולה 750 (אופנועים)
  • סופרבייק מודרניים
  • אופנועי מירוץ קלאסיים
  • מכוניות גרנד-פרי עם מנוע קדמי
  • מכוניות גרנד-פרי מלפני עידן העזרים האווירודינאמיים
  • מכוניות גרנד-פרי עם שתי כנפיים
  • מכוניות גרנד-פרי עם מנועי טורבו
  • מכוניות גרנד-פרי אחרי עידן הטורבו
  • מכוניות גרנד-פרי מודרניות
  • אבי טיפוס למכוניות מירוץ פתוחות
  • מגוון מכוניות על בסיס אלפא טיפו 33
  • מכוניות ספורט אגדתיות בין 1964 ל-1991
  • מכוניות מירוץ סיבולת מודרניות
  • מכוניות על
  • מכוניות שהוצגו בפעם הראשונה (כמו הפיג'ו)
  • מכוניות העתיד
  • מכוניות ראלי מהעידן הראשון
  • מכוניות גרופ B
  • מכוניות ראלי מודרניות

 

בנוסף לכל המכוניות והאופנועים הללו:

  • תחרות hill climb שבה מתחרים כל כלי הרכב
  • סטייג' ראלי שבו מתחרות כל מכוניות הראלי (כן, כל!)
  • שטח ענק שמוקדש למכוניות פורמולה 1 מודרניות
  • רכבי קונספט ישנים שעמדו לתצוגה על הדשא
  • תצוגת מכוניות שקבעו שיאי מהירות
  • כ-200 דוכנים לממכר דברים מוטוריים
  • נסיעות חוויה ברכבי דאקאר, ברכבי פורשה, בקארטינג וגם ברכבי שטח ועוד
  • תצוגה אווירית של מטוסי פעלולים ומפציץ ענק ממלחמת העולם
  • טיסות בהליקופטר
  • ועוד המון המון...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שאלו אותי בה"פ אז החלטתי להגיב שכולם יוכלו לראות:

 

אפשר בהחלט לשלב את הפסטיבל עם דברים אחרים כמו ביקור בלונדון לפני או אחרי.

כרטיסים לפסטיבל אפשר לקנות דרך האתר. המחיר משתנה לפי כמות הימים. כל הסופ"ש עולה 120 פאונד. בשביל פעם ראשונה הייתי בא לכולו. אחרת - אפשר גם להספיק הרוב ביומיים. יום אחד בוודאות לא יספיק.

הכרטיס הוא כניסה למתחם שבו יש את כל האירועים. בפנים אפשר לרכוש גם נסיעות חוויה כאלו ואחרות במחירים משתנים וכמובן אוכל שמנוני ומגעיל למדי במחירים מופקעים. לינה - אני חושב שכדאי מאוד להזמין מראש מלון בסביבה, ואם רוצים לחסוך ומגיעים ברכב - אפשר להביא אוהל ולישון סמוך לחניוני הענק במקומות ייעודיים. אם מגיעים ברכב או בתחבורה ציבורית לאזור, נניח מלונדון, מומלץ מאוד להגיע מוקדם בבוקר. וכשאני אומר מוקדם אני מתכוון לשבע או אפילו לפני. יכול להיות שתצטרכו גם לחכות לפתיחת השערים אם תגיעו מוקדם מדי, אבל זה עדיף על פני להתקע בפקקי הענק. ואם כבר תחבורה ציבורית - רכבת מלונדון לגודווד היא זולה למדי ולוקחת כשעה וחצי (צריך אח"כ לקחת שאטל למתחם עצמו).

 

כל המידע נמצא באתר של הפסטיבל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

damn you, סקרוניס...

 

אחרי שהברזתי לאליה בשנה שעברה, אני שוקל לנסוע שוב- רק בגלל התיאורים המחרמנים שלך.

הפסטיבל מתקיים ממש במקביל למירוץ ה-MOTOGP באסן (ASSEN; הולנד), אליו תכננתי לטוס במקור, אבל, כנראה, שאשנה תוכניות.

 

בשבילי, זה גם הזדמנות טובה לשלב בביקור עוד יום-יומיים בלונדון ולראות דברים שלא ראיתי בביקור האחרון.

באופן כללי, זאת ההזדמנות האחרונה לבקר בממלכה הבריטית לפני הבאלגן של האולימפיאדה, שיוצאת לדרכה בסוף יולי הקרוב.

לתשומת לב אוהדי הכדורגל: השלבים המכריעים (חצי-גמר, גמר) של יורו 2012 יתקיימו ממש במקביל לפסטיבל ואני מניח שהם ישודרו במדשאות הענקיות של האחוזה על גבי מסכי ענק- יכולה להיות שם אווירה נחמדה.

 

רוני, "אוטו" היו שם לפחות פעמיים בשנים האחרונות- אולי יש אפשרות שתשאל במערכת ותתן כמה טיפים בנוגע ללוגיסטיקה- בעיקר סידורי לינה נורמליים (לא אוהלים, ז"א- בשביל זה יש מילואים) בקרבת מקום.

להגיע ולחזור מלונדון כל יום, במשך יומיים- שלושה, נראה לי קצת 'קריעה'...

כל טיפ ועצה תעזור, כמובן (תודה מראש).

 

נקודות נוספות-

מלבד show runs למיניהם, זאת כמעט ההזדמנות היחידה לראות ולשמוע מכונית פורמולה 1 מודרנית מחוץ לסופ"ש של מירוץ F1.

 

נקודה אחרונה-

פתטי כמה שזה ישמע, להיות כל-כך קרוב לכמות כזאת של נהגי מירוץ ורוכבים, מהעבר ומההווה- זה לא עניין של מה בכך.

למיטב הבנתי, בפסטיבל הם נוטים להיות סבלניים ומוכנים להצטלם ולהעניק חתימות למבקשים (פחות נכון במקרה של נהגי F1 מההווה, להם יש לו"ז יח"צ צפוף ותור ארוך; יותר נכון במקרה של נהגי עבר).

 

אשמח לדעת אם עוד מישהו מתכנן להיות שם.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

שנים שאני מתכנן לסוע לאירוע הזה, נראה לי שהשנה זה יקרה נשברתי סופית אחרי ההודעה שלך, ואחרי שאני נזכר במפגש שהייתי בו שם שנה שעברה שגם בו לא היו חסרות יצירות על גלגלים...

 

עכשיו רק צריך לקוות שעוד אפשר למצוא מלונות שם באיזור, בטח הכל מוזמן כמה חודשים טובים מראש. :roll:

Drive carefully! most people are caused by accident.


×
×
  • תוכן חדש...