Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בבעלותי פיגו 206 , 2004, בעיית הגיר הנפוצה אשר עובר ל"מצב חירום" לאחר קול נקישה הבהוב ה S וה * והשארות בהילוך שלישי, קורת אחת לחודש כבר במשך שנה.

חיפשתי וקראתי בפורום לגבי העייה המוכרת.

הבנתי שייתכנו מספר גורמים : מבעייה של תוכנה , בעייה בווסת לחץ , וייתכן שאף דרוש שיפוץ גיר.

כיצד להתחיל לפתור את הבעיה:

האם ישנו מוסך מומלץ באזור חיפה? האם יש מכון לשיפוץ גירים מומלץ באזור חיפה?

האם מכיוון שהבעייה לא טופלה כשנה סביר להניח שיש לשפץ את הגיר , ומה ההערכות לגבי עלות שיפוץ גיר?

תודה.

פורסם

החלפת שמן קודם כל. (במידה ולא הוחלף ב60KKM האחרונים).

 

הגיר שלי עבר שיפוץ, ואחרי שנסע הרבה מאוד, לאחרונה שהחל המזג אוויר להתחמם, הגיר התחיל להשתגע שוב, כל כמה שבועות.

 

וסת-לחץ (החלפתי במסגרת האחריות שהמוסך נתן), פתח 90% מהבעיה (לפעמים מנורות מהבהבות, ובנסיעה לא רגועה הגיר דופק קצת או נתקע במצב חירום).

 

לך למקום מומלץ ויודע לעבוד עם הגירים הללו.

(לדעתי, וסת לחץ יתן לך שקט לכמה זמן.)

פורסם
החלפת שמן קודם כל. (במידה ולא הוחלף ב60KKM האחרונים).

 

הגיר שלי עבר שיפוץ, ואחרי שנסע הרבה מאוד, לאחרונה שהחל המזג אוויר להתחמם, הגיר התחיל להשתגע שוב, כל כמה שבועות.

 

וסת-לחץ (החלפתי במסגרת האחריות שהמוסך נתן), פתח 90% מהבעיה (לפעמים מנורות מהבהבות, ובנסיעה לא רגועה הגיר דופק קצת או נתקע במצב חירום).

 

לך למקום מומלץ ויודע לעבוד עם הגירים הללו.

(לדעתי, וסת לחץ יתן לך שקט לכמה זמן.)

 

לבחור שמעלי

שים קולר חיצוני לגיר

פורסם

לא מוסך ולא נעליים,

 

גיר מתקנים במכון גירים ...

 

גש למכון טוב (משער שימליצו לך על כמה כאלו בצפון) חבר את המחשב רכב לסורק תקלות ומשם תזרום ,

 

החלפת שמן לרוב לא פותרת בעיות בגיר, לעיתים קרובות זה יכול גם להזיק.

 

בדוק תקלה , תקן בהתאם שם זה יהיה מדוייק יותר מאשר לעשות נסיונות על הגיר ועל הארנק שלך.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

מכון גירים מצויין אך בהחלט לא זול באיזור הוא " גירומטיק" שנמצא בין לב המפרץ לבתי זיקוק (לבאים מחיפה) -כאשר על הכביש הראשי תראה מגרש מכוניות בשם "רכב כהן" פונים ימינה אל העיר הפנימית ונוסעים ישר כל הזמן עם הכביש עד שמגיעים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לבחור שמעלי

שים קולר חיצוני לגיר

 

יש בזה משהו, תראה, בלילות הגיר עובד כמו שעון שווצרי, לפעמים יש פה כמה כבישים בעיר שלי שכיף לנהוג בהם אגרסיבי עם ה406, אני לא עושה את זה הרבה כי הגיר עדין, אבל גם שאני עושה אני נזהר (וגם לא מגיע מעל 4\3 גז, ככה שלא יוצא קיקים וכל זה).

 

אתה מכיר מישהו שעשה קולר וזה עזר לו?

 

 

אז לפני הרבה זמן המוסך (מומחה לגירים) הציע לי לעשות קומבינה עם הקירור של הגיר, הוא אמר לי, עובד תשלם, לא עובד תשלם רק את העבודה על ההרכבה. (זה היה מפתה מאוד, לא יודע למה לא עשיתי.)

פורסם

יש לא מעט מכוניות שהיו צריכים לשים להן קולר גיר מהחברה במדינות כמו שלנו, זה היה מונע שיפוץ של הגיר בלא מעט מיקרים בק"מ נמוכים.

 

בכל מקרה בהצלחה.

פורסם

כבר עשיתי שיפוץ לפני 25KKM ויותר, ב3.5K, חזרה הבעיה שהוא נתפס במצב חירום וקופץ לפעמים, במסגרת אחריות (בעל מוסך טוב מאוד, מרוצה ממנו מהרבה דברים), הוחלף וסת לחץ.

 

אני ידבר עם אבא שלי ונתחיל להריץ את העניין של הקולר, סך הכל בערבים קרירים הרכב כאילו יצא עכשיו מהמפעל, מי שמסתכל על השעון סלד חושב זה DSG, מהיר חד וחלק מאוד.

 

עוד סיבה להצדקת הקולר, פה ושם קראתי שלבעלי מנוע 2L באותה פיג'ו, הבעיות גיר באות מאוחר יותר או שבאופן קל יותר, כנראה בגלל שיש למנוע 2L קירור טוב יותר.

 

 

אין ספק שבגירים עמידים (רובם פשוטים ולא מתוחכמים מין הסתם), הקולר עושה עבודה טובה (מצובישי למיניהם).

יש לאבא שלי חבר (הסעות לשדה-תעופה) שהיה לו פעם מרצדס ויטו, גם לו הגיר לא עבד חלק לפעמים, קולר פתר את הבעיה.

 

 

אתה יודע אולי אם זה המוסך בונה את הקולר, או שזה מיוצר ע"י חברה מסויימת?

פורסם
שלום,

בבעלותי פיגו 206 , 2004, בעיית הגיר הנפוצה אשר עובר ל"מצב חירום" לאחר קול נקישה הבהוב ה S וה * והשארות בהילוך שלישי, קורת אחת לחודש כבר במשך שנה.

חיפשתי וקראתי בפורום לגבי העייה המוכרת.

הבנתי שייתכנו מספר גורמים : מבעייה של תוכנה , בעייה בווסת לחץ , וייתכן שאף דרוש שיפוץ גיר.

כיצד להתחיל לפתור את הבעיה:

האם ישנו מוסך מומלץ באזור חיפה? האם יש מכון לשיפוץ גירים מומלץ באזור חיפה?

האם מכיוון שהבעייה לא טופלה כשנה סביר להניח שיש לשפץ את הגיר , ומה ההערכות לגבי עלות שיפוץ גיר?

תודה.

 

לפעמים צריך לקרוא עד הסוף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לחלק מהגירים הללו כבר מותקן קולר חיצוני ויכול להיות שאצלך כבר קיים

תיקון במוסך אכן קצת יקר יותר...

אולם במוסך מורשה בעזרת סורק תקלות עשוי לפתור אותך מהוצאות מיותרות !!!

 

מוסך רשת מומלץ - מוסך גזית ברחוב השיש

 

אישית מטפל במוסך לאורך שנים ומרוצה מאוד מרמת הדיאגנוזה והתיקון

הגיר שלי ב-307 תוקן במסגרת האחריות בבעיה דומה (החלפת שסתומי לחץ) ולאחר התיקון הגיר מתפקד מצויין

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

×
×
  • תוכן חדש...