Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4216563,00.html

 

וששטנייניץ יפסיק לחרטט תשכל ויתחיל לעבוד. אני בטוח שהוא הצטיין בדוקטורט לפילוסופיה שלו...

 

"כאשר בוחנים את מס הבלו בישראל במונחי כוח קניה נוכחים לדעת כי רק שלוש ממשלות באירופה גובות יותר מס מממשלת ישראל על הדלק - הולנד, איטליה וגרמניה. וזאת, יש לציין, אחרי שבישראל הופחת מס הבלו בשנה האחרונה ב-6.7% בעקבות המחאה החברתית, בשעה שרוב מדינות אירופה דווקא הלעו את שיעור המס בשנה האחרונה".

 

מעניין איפה היינו בטבלה אלמלא ההורדה של 7 אחוזים..

אברה קדברה

פורסם

יש כאן משהו יסודי שהממשלה שלנו לא מבינה וגם הנתונים היבשים האלו לא יכולים להציג.

שכר ממוצע בישראל עומד על 8883 שזה בערך 1775 יורו (בקירוב):

 

http://www.cbs.gov.il/reader

 

לעומת זאת בגרמניה שכר הממוצע לשוק עומד על 55,000 יורו לשנה שזה בסביבות 4583 יורו לחודש!!:

 

http://www.averagesalarysurvey.com/article/average-salary-in-germany/20221123.aspx

 

לכן אם מחיר הדלק בישראל וגרמניה דומה, הפרופורציות הינן שונות.

למשל בתאילנד מחיר הדלק הוא 4 ש"ח לליטר, אבל ההכנסה הממוצעת לחודש שווה ל 1000-1500 ש"ח, אז הכל יחסי.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

למי שלא היה פעם בבורגר קינג או מקדולדס בארה"ב אז אני אספר לכם משהו. בניגוד לארץ שפה מכונת השתייה היא מאחורי הדלפק והקופאי ממלא לכם את כוס השתייה בארה"ב המכונה נמצאת מלפני הדלפק והלקוח ממלא את הכוס בעצמו. מה היה קורה לו בארץ המכונה הייתה נמצאת מלפני הדלפק והציבור היה נאלץ למלא בעצמו את הכוס? מה היה קורה? מה זה קשור? תחשבו על הדוגמה הזו ועל זכויות בישראל.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני מניח שאתה מתכוון לחזירות הישראלית הידועה לשמצה, נזרום איתך.

מה שהיה קורה זה שאנשים היו לוקחים כוס או שתיים יותר וגם אחת לדרך, מי ישמע החברה (שגובה מחיר מופרך) תקרוס.

אז אתה בעצם אומר שכל מי שיכול לטמון ידו בצלחת טומן?

אם החברה הייתה מתייחסת לישראלי כמו לאמריקאי היה קורה בדיוק מה שקרה עם חוק ההחזרים, כלום.

 

אתה משווה את זה לביטוח לאומי שמשלם (לפי חוק) לכל אלה שאתה מזכיר בפורום השכם והערב?

 

האמת החפירות שלך נמאסו, ואתה כנראה לא מסוגל לגונן על דעתך בצורה לוגית אז אתה חד חידות.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
למי שלא היה פעם בבורגר קינג או מקדולדס בארה"ב אז אני אספר לכם משהו. בניגוד לארץ שפה מכונת השתייה היא מאחורי הדלפק והקופאי ממלא לכם את כוס השתייה בארה"ב המכונה נמצאת מלפני הדלפק והלקוח ממלא את הכוס בעצמו. מה היה קורה לו בארץ המכונה הייתה נמצאת מלפני הדלפק והציבור היה נאלץ למלא בעצמו את הכוס? מה היה קורה? מה זה קשור? תחשבו על הדוגמה הזו ועל זכויות בישראל.

 

בארה"ב במקרה שאתה מדבר עליו. אתה משלם על הכוס ואתה יכול למלא אותה כמה פעמים שאתה רוצה, באמת חבל שאין בארץ!

פורסם

והקשר בין ריפיל של פפסי מהול ב60 אחוז מים לבין הדלק שמוהל לי את הארנק הוא?

פרט לעניין המהול...

אברה קדברה

פורסם
למי שלא היה פעם בבורגר קינג או מקדולדס בארה"ב אז אני אספר לכם משהו. בניגוד לארץ שפה מכונת השתייה היא מאחורי הדלפק והקופאי ממלא לכם את כוס השתייה בארה"ב המכונה נמצאת מלפני הדלפק והלקוח ממלא את הכוס בעצמו. מה היה קורה לו בארץ המכונה הייתה נמצאת מלפני הדלפק והציבור היה נאלץ למלא בעצמו את הכוס? מה היה קורה? מה זה קשור? תחשבו על הדוגמה הזו ועל זכויות בישראל.

קודם כל, זה לא שהיא בחינם. בארץ רעיון כזה פחות מתאים לדעתי, בדיוק כמו תחנות דלק בחלק ממדינות אירופה, בהן אתה מגיע לתחנה, מכניס את האקדח, מזרים דלק לרכב, לפני שיש כל אינטרקציה עם עובד או מכשיר חיוב ורק בסוף משלם.

 

בכל אופן, זה לא קשור ליחס עלות הדלק/הכנסה ממוצעת בישראל לעומת ארה"ב או אירופה המערבית.

 

יש כאן משהו יסודי שהממשלה שלנו לא מבינה וגם הנתונים היבשים האלו לא יכולים להציג.

שכר ממוצע בישראל עומד על 8883 שזה בערך 1775 יורו (בקירוב):

 

http://www.cbs.gov.il/reader

 

לעומת זאת בגרמניה שכר הממוצע לשוק עומד על 55,000 יורו לשנה שזה בסביבות 4583 יורו לחודש!!:

 

http://www.averagesalarysurvey.com/article/average-salary-in-germany/20221123.aspx

 

לכן אם מחיר הדלק בישראל וגרמניה דומה, הפרופורציות הינן שונות.

למשל בתאילנד מחיר הדלק הוא 4 ש"ח לליטר, אבל ההכנסה הממוצעת לחודש שווה ל 1000-1500 ש"ח, אז הכל יחסי.

+1

השכר הממוצע בגרמניה גבוה פי 2.5 מאשר בישראל, אך מחירי הדלק קרובים מאוד, מדובר על הבדל של חצי שקל~.

 

שטייניץ והממשלה מבינים זאת טוב מאוד, אל תדאגו להשכלתם או הבנתם. השאלה היא מה עושים כדי לשפר את כח הקנייה בישראל?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

איך אפשר להשוות מדינה עם מאות מיליונים של תושבים , ללא ביטוח לאומי , ושרק גובה מיסים ! הרי היא תיהיה הרבה יותר עשירה , המדינה לא שותפה בשום הוצאות לפרט , הפרט צריך לשרוד לבד והממשלה רק גובה ממנו מיסים מידי שנה , אבל מכוון ששם יש כמות אדירה של אנשים , ברגע שאתה מצליח אתה מצליח בגדול וברגע שאתה נכשל אתה נכשל בגדול והופך להומלס , הכל קיצוני שם !

פורסם

בוא נצא מנקודת הנחה שמה שנאמר בכתבה הזו הגיוני ומסתמך על נתונים פרופורציונליים ואנחנו באמת משלמים על הדלק פחות או יותר כמו באירופה (למרות שאם אני אכתוב פה את דעתי האמתית התגובה שלי תתארך ל 2-3 עמודים).

 

קחו בחשבון שבמדינות אירופה,אשר מה לעשות מפותחות יותר מאיתנו, יש תחבורה ציבורית מתוקתקת שמגיעה בזמן (בדיוק כמו רכבת ישראל), זמינה הרבה יותר ( בהצלחה לחכות לאוטובוסים ,עד שהם מגיעים הם אפילו לא טורחים לעצור כי הם מפוצצים באנשים, איזה כיף היה לראות את זה בזמן שירות הסדיר שלי ביום שישי בצהריים בדרך הביתה).

דבר זה חוסך המון מכיסי האזרחים שם, שלא תלויים לגמרי ברכב האישי שלהם כמו פה ומן הסתם מוציאים הרבה פחות מאיתנו על דלק.

 

ובקשר לקולה/פפסי או מה שלא דובר פה, זה עיניין של תפיסה... אם אנשים היו רגילים לזה גם לא היו מנצלים את זה לרעה, אלה לוקחים כמות שמספיקה להם ולא נוהגים בחזירות, לגבי זה אין מה לעשות, לפי דעתי מאוחר מידיי כי לרוב האוכלוסיה פה בארץ אין מושג איך דברים מתנהלים בחו"ל ועד כמה הם יכולים להיות נעימים יותר במדינה שלנו.

פורסם
איך אפשר להשוות מדינה עם מאות מיליונים של תושבים , ללא ביטוח לאומי , ושרק גובה מיסים ! הרי היא תיהיה הרבה יותר עשירה , המדינה לא שותפה בשום הוצאות לפרט , הפרט צריך לשרוד לבד והממשלה רק גובה ממנו מיסים מידי שנה , אבל מכוון ששם יש כמות אדירה של אנשים , ברגע שאתה מצליח אתה מצליח בגדול וברגע שאתה נכשל אתה נכשל בגדול והופך להומלס , הכל קיצוני שם !

 

אתה בטוח שאתה מדבר על גרמניה? 26.7 אחוז מהתל"ג שם מופנה לרווחה.

גם אם אתה מדבר על ארצות הברית - התיאור שלך של הקפיטליזם האמריקני הוא מוקצן.

פורסם

אני מדבר על ארהב , ועכשיו הנורמות הרפואיות שברק אובמה הכניס אני לא בקיא בהם , הוא יצר איזה רפורמה רפואית חדשה כלשהי , רק שאני לא מעודכן לגביה .

 

 

אבל זה המצב בארהב , אתה לא מרגיש טוב ? תשלם לרופא ! אין לך כסף ? בעיה שלך . אתה מובטל ? תקבץ נדבות !

 

אין ביטוח לאומי אין עזרה הדדית

 

 

אם אני טועה תתקנו אותי

פורסם

סמולערס, בארץ יש מודל מיוחד מאוד, גובים מיסים והטלים כמו אירופה, ונותנים שירותים כמו ארה״ב.

שבאים בתלונות על רמת המיסים אומרים לנו שבאירופה גובים יותר, וכשמתלוננים על כמות ורמת

השרותים אומרים שלעומת ארהב אנחנו מקבלים יותר.

פורסם

דוגמא מאירופה:יש לי משפחה בהולנד

ליטר בנזין עולה שם בערך 9 ש"ח אבל משכורת מינימום היא יותר מ6000 ש"ח מול 4100 בישראל.

×
×
  • תוכן חדש...