Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה 1.4 שוב במבצע 69,900


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגם הפאביה 1.4 ליטר 85 כ"ס ידני שזכה לביקוש גבוה בשנה האחרונה ,מוצע כעת במחיר מבצע של 69,900 ש"ח במקום 76,900 ש"ח מחיר המחירון החדש . גרסת הספורט של הפאביה , המאובזרת בנוסף ב 6 כריות אוויר ( במקום 4 ) , חישוקים קלים וצמיגים רחבים , מושבי ספורט , הגה וידית הילוכים בציפוי עור , מושבי ספורט ועוד ,מוזלת ל- 88,400 מחיר המחירון החדש, ובמקביל מוצעת כעת ב- 86,400 ש"ח עד סוף מאי.

פורסם

חבל שאתה פוסל אותה רק בגלל המערכת,גם לבד אפשר לעשות זינוקים בעליה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חבל שאין לה HILL HOLDER הייתי חוטף אותה

 

בלי להעליב, זה התירוץ הכי מטופש ששמעתי לפסול רכב בגללו :shock:

 

ה"שוק" שהולך עם היבואן הזה פשוט מעורר חלחלה כל פעם מחדש. מחירונים עולים ויורדים כמו גלים בים ומסכנים הלקוחות שהיבואן משתעשע בהם ככה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אין מילים,שווה רצח.

 

השאלה היא מה עדיף? פיג'ו 107 ב60 אלף (אני מניח שהם גם יצאו במבצע דומה,אחרת באמת שאף אחד לא יקנה..או הפאביה ב70 אלף..זאת השאלה.)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אתה צודק,אך זה לא רק הם,כשאני קניתי את הפנדה ב 67 חודש לאחר מכן מכרו דרך אורנג ב 60,אחרי כמה חודשים דרך ישראל היום ב 58.

לא מעצבן?

הפאביה לדעת טובה,והיא לא אשמה בחגיגות המבצעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתה צודק,אך זה לא רק הם,כשאני קניתי את הפנדה ב 67 חודש לאחר מכן מכרו דרך אורנג ב 60,אחרי כמה חודשים דרך ישראל היום ב 58.

לא מעצבן?

הפאביה לדעת טובה,והיא לא אשמה בחגיגות המבצעים.

 

זה נכון, אבל מחיר המחירון של הפנדה עומד כיום על 67 ואילו זה של הפאביה ירד עכשיו ל-78 ועם המבצע לחודשיים ל-70. מה שכן, אני לא רואה כל סיבה שלא כל יבואן יוריד את המחיר בשנה האחרונה לשיווקו של דגם.

פורסם

אני מסכים,אך שהמחיר יהיה קבוע,בלי עליות וירידות תוך פרק זמן של כמה חודשים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש מגמה של ירידת מחירים מאוד אגרסיבית לדגמים הפשוטים. סה"כ דבר מבורך.

הבעיה אצלנו זה שאנחנו כל הזמן מסתכלים על המחירון ואם הוא עולה ויורד. צריך לזכור שבכל מקרה גם אם לא היתה הוזלה נוספת היה צריך להתפשר משמעותית על המחיר.

אין מה לעשות, כמו שאומרים תמיד, רכב זה לא השקעה. מי שקונה רכב חדש צריך להנות מלהוריד ממנו את הניילונים ומכל מה שמתלווה לרכב חדש, ולא להסתכל על המחירון כל הזמן. בסופו של דבר מדובר על כמה אלפים לפה או לשם, אני חושב שזה שווה את זה.

פורסם
בלי להעליב, זה התירוץ הכי מטופש ששמעתי לפסול רכב בגללו :shock:

 

ה"שוק" שהולך עם היבואן הזה פשוט מעורר חלחלה כל פעם מחדש. מחירונים עולים ויורדים כמו גלים בים ומסכנים הלקוחות שהיבואן משתעשע בהם ככה.

 

איתמר.

 

אם היית יודע שלאישתי יש בעיה עם זינוק בעלייה ולכן אני פוסל את הרכב זה לא היה מטופש.. :idea:

פורסם

מי שלא יודע לעשות זינוקים המערכת לא תעזור,אחרי 2 שניות הרכב ידרדר,ברגע שאתה לוחץ על הגז צריך לדעת את נקודת הפרדה של המצמד כיוון שברגע הלחיצה הבלמים לא תופסים את הרכב.

 

המערכת נוחה מאוד אך לא תעזור במקרה של חוסר ידע של נקודת ההפרדה אחרת הרכב יתכבה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם היית יודע שלאישתי יש בעיה עם זינוק בעלייה ולכן אני פוסל את הרכב זה לא היה מטופש.. :idea:
אם לאישה יש בעיה בזינוק בעליה הפיתרון האידיאלי בשבילה זה רק אוטומט.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
בלי להעליב, זה התירוץ הכי מטופש ששמעתי לפסול רכב בגללו :shock:

 

ה"שוק" שהולך עם היבואן הזה פשוט מעורר חלחלה כל פעם מחדש. מחירונים עולים ויורדים כמו גלים בים ומסכנים הלקוחות שהיבואן משתעשע בהם ככה.

 

איתמר.

 

לא מסכים איתך שזה שוק. שוק זה כמו אצל יבואנים אחדים (לא כולם, חלקם כמו למשל שהיה בקמור עד שנמכרו לדלק מוטורס) שיש מחיר מדף ואז בקניה מתנהל שוק ואין קשר בין המחיר המוצע לזה שבסוף הלקוח מקבל. כאן עושים מבצע, מורידים את המחיר ומי שרוצה יכול לנצל את זה ומי שלא, לא חייב. לא שמעתי שמכריחים מישהו לקנות את האוטו. לפני הרבה שנים קניתי אופנוע וחודש אחרי הצניחו (לא הורידו, הצניחו) את המחיר שלו בכמעט 20% . הפסדתי על המקום כמה אלפי שקלים טובים שאז היו מאוד משמעותיים עבורי. ותנחש מה, אני עדין מחליף סוזוקי בסוזוקי. קונה כשרוצה ומוכר כשצריך.

אם היבואן מנסה לממש מלאי ולתרגם אותו למזומנים, או אם הוא השיג עיסקה טובה אצל היצרן על דגם או כמות מסוימת ויכול לתת מחיר יותר טוב אז לא מבין את הבעיה בזה. אם מציעים ביוקר יש טענות ואם מורידים את המחיר גם יש טענות. בכל מבצע ובכל עיסקה תמיד יש את אלה שמרוויחים ואת אלה שמפסידים. העניין הוא ההזדמנות היותר טובה שיש למי שרוצה את האוטו הזה ספציפית.

×
×
  • תוכן חדש...