Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה תלונה לא באה בחשבון?, אם זה היה איזה גבר מתריד היית יכול לטפל בזה מהר שיבין, ברגע שזאת אקסית מטרידה אני לא רואה הרבה פתרונות אחרי כל מה שעשית חוץ מתלונה או משהו

 

כי בחורה בעצבים מסוגלת להמציא שטויות שלא קרו בכלל, ומן הסתם שמשטרה תאמין לבחורה ולא לגבר

 

 

תפסיק להגיב בעדינות.

 

3 שבועות היא לא שומעת ממני ציוץ ולא זכר לקיומי

 

 

תפסיק להגיב בעדינות.

 

כנ"ל

 

 

לדעתי תנסה לעשות את זה באלגנטיות...

 

תענה, תהיה נחמד, תצחק, ותגיד לה "אני חוזר אלייך כמה דקות, יש לי מלא עבודה"

ככה, לא משנה כמה זמן זה ייקח, בסוף היא תבין שזהו, דיי.

 

היא לא מבינה

 

 

 

1. אם יש לך אפליקציה שמסננת את השיחות וההודעות שלה אז מה הבעיה?

תגדיר באפליקציה שהנ"ל בכלל יימחקו וכך לא תהיה מודע אליהם בכלל.

 

2. אם היא ממשיכה עם השיגועים אז תתקשר להורים שלה ותסביר בנימוס את המצב.

תגיד שהיא מטרידה אותך ואתה מבקש שתפסיק.

לדעתי רק מהפאדיחה של לשמוע מההורים שלה שהאקס התקשר וביקש שיפסיקו לשגע אותו היא תעזוב אותך.

 

1. יש הודעות mms שמגיעות ולא מצליחות להיחסם, ואת הsms אני רואה, אבל לא מקבל התרעה שקיבלתי הודעה, ואמרתי לה שהיא מטרידה.

2. אין לה אבא, ואימא שלה מבינה רק רוסית

 

ולי אין מושג ברוסית חוץ מכמה ברכות טובות :wink:

 

 

פשוט על תגיב ותיתן לזמן לעשות את שלו.

ייקח חודש ייקח חודשיים אבל היא תתייאש.

 

עידן

 

כמעט חודשיים עברו והיא לא מתייאשת

 

 

 

 

פשוט תיתן לידידה שלך לענות לה לטלפון בטוענה שהיא ה'חברה' החדשה שלך, ושלא תשכח לקרוא לך אחרי שהיא עונה לה....

'מאמי יש לך טלפון...':wink:

 

זה עובד - מניסיון.

 

חשבתי על זה :), אבל הבעיה שאני לא יודע מתי היא מתקשרת התוכנה מנתקת לה את השיחה אוטומטית

 

 

 

 

תרמוז לה שעברת לצד השני... תשאל אותה אם יש לה ידיד להכיר לך...

 

לא חושב חח

 

 

 

 

תענה לטלפון ותקח אותה לסיבוב ברכב שיגרום לה לא לעלות יותר על שום רכב :lol:

 

לפי מה שאני זוכר לך יש אוטו כזה...

 

אבל הוא לא מניע :wink:

 

 

אותה אקסית מטרידה חברה של חבר שאיתו היא סיכסכה איתי

...

במקרה החברה של החבר בדרך להגיש עליה תלונה....

Suzuki Jimny

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה אתה דפוק? למה בחורות עטות עליך כמו נשרים על נבלה?

 

ברצינות, למדתי שעם חופרים, הדרך היחידה שזה יעבוד זה לחפור להם יותר.

תציע לה להיפגש איתך, תעשה אותה עד שהיא לא תוכל ללכת, ואז זרוק לה שטר של 100 שקל על המיטה ותלך.

 

הצלחה מובטחת.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלח לה בהודעה תמונה של הרקטום שלך.

works every time.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
תן לה את הטלפון שלי.

 

נ.ב

 

שלח ה"פ ואתן לך אותו.

היא לא תפגש עם מישהו שלא ילבש ג'ינס שיוצאים ביחד.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אצלי היתה אקסית כזו. לצערי היא לא הבינה בדרכים יפות, אז פשוט יום אחד נפגשנו, ישבנו על כוס קפה (על חשבוני. זה היה משתלם). ופשוט הבהרתי לה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים את המצב.

 

במילים האלה: את חופרת לי יתר על המידה, את מציקה ואת מפריעה לי. לא יהיה בינינו כ-ל-ו-ם. היה, לא התאים - ביי. אני מבקש שתפסיקי לחפור ולהציק, וניפרד לעולמים.

 

היא יצאה חצי בוכה מהשיחה, ומאז - אני לא שומע ממנה.

 

אין לי אלוהים כשמציקים או כשחופרים לי.

 

אלרואי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

איזה שירשור הזוי, בחיי, תענוג לקרוא חלק מהרעיונות ההזויים שעלו פה...

 

אולי תעשה כמו שעשה הנהג לזבוב?

מעשה שהיה:

איזה אחד חיפאי היה צריך לנסוע לב"ש למילואים, בחמסין של אוגוסט. רק מה, עלה לאוטו גם זבוב קטן ומעצבן שכל הדרך הפריע לנהג שלא היה לו שום טיפת רצון לפתוח את החלון בגלל המיזוג, אחרת היה נמס מהחום.

כשהגיע ליעדו, החנה יפה את האוטו, חיכה לשעת כושר מתאימה, הצליח לתפוס את הזבוב במהלך קראטה מרשים עם מקלות אכילה (10 נקודות למי שיידע על איזה סרט אני מדבר), תלש לו את הכנפיים וצרח עליו: "עכשיו נראה אותך חוזר כל הדרך לחיפה ברגל, יא בן @#$ %$^%&@ #%^@ ^&*)^&%#@! @#$!7 ^&$3 2%& !%$".

קבע איתה. קח אותה לנסיעה ארוכה. תבהיר לה, לא בעדינות, "תפסיקי להטריד אותי מינית עם Zיוני המוח שלך", ואם היא תתחיל ב"אבל למה?!" פשוט תוריד אותה מהאוטו...

**נא לא לנסות בבית. הדברים נאמרו בהומור בלבד.

 

אגב, נתקלתי בדיוק בזה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברוס לי, לא?

אותו הסרט עם לאכול אורז גרגיר אחרי גרגיר תוך כדי זריקה באוויר?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שאלה: (די פולשנית)

 

אתה הראשון שלה? במידה וכן , אין מה לעשות.

 

ברגע שהיא תקבל ממישהו אחר, היא כבר לא תטריד אותך.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

מה שמחזיר אותנו לאורגיה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

קבע איתה. קח אותה לנסיעה ארוכה. תבהיר לה, לא בעדינות, "תפסיקי להטריד אותי מינית עם Zיוני המוח שלך", ואם היא תתחיל ב"אבל למה?!" פשוט תוריד אותה מהאוטו...

 

ואם אתה דואג למה שהיא עלולה לעשות אחרי זה (תלונה במשטרה על אונס וכו'), פשוט תקליט את כל השיחה הזאת בטלפון. זה winning card.

I Ride Because I Really Like Dessert


×
×
  • תוכן חדש...