Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטרמוסטט המקורי נסגר ב82 מעלות ככה שהטמפ' לא אמורה לרדת מתחת ל82! כל מצב אחר הוא לא תקין!!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פחות מ-90 בבינעירונית... אני אפילו די בטוח שאם תחפשי תמצאי פה אפילו דיונים בנושא.

סער אתה טועה ומטעה, 70 מעלות סלציוס היא טמפ. נמוכה הגורמת לעליה בתצרוכת הדלק ולזיהום המנוע.

זה נכון לכל מנועי שריפה פנימית ולא דוקא לפג'ו או אחר.

פורסם
פניתי היום בבוקר למוסך שהחליף לי לפני חודש את התרמוסטט, טענתי שהוא פגום. הסברתי לו כל מה שכתבתי פה והחוצפן הזה אמר לי שככה זה צריך להיות ואם אני מתעקשת הוא יחליף לי לאותו סוג(סיני) .אמרתי לו שלא עשיתי בזה כלום כי הבעיה תחזור והוא פשוט לא היה מוכן להקשיב!! מסוג המוסכניקים שעושים שם רע לכל בעלי המקצוע!!!

אין לי ברירה אלא לפנות למוסך שמתמחה בצרפתיות ולשלם שוב פעם!!

לא יודעת מה מעצבן יותר- עוגמת הנפש או התשלום....

 

אכן אני מסכים איתך, ולדעתי האישית עוגמת הנפש , מעצבנת יותר.

לא ציינת את מקום מגורייך, ולכן אם את מאזור תל אביב, הייתי ממליץ לפנות לאמנון וויסברוט, ממוסך אם הדרך, שמתמחה בצרפתיות, ושהגיב לך לפני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ב206 רק טרמוסטט מקורי.

טרמוסטט אחר ,גם אם מכוייל לטמפ' זהה למקורי ,יגרום לחוסר יציבות בחום המנוע , בגלל קצב וכמות הפתיחה שלו.

וכמובן מחזק את מה שרשמו למעלה, טמפרטורת עבודה תקינה סביב ה90 מעלות, טמפ' נמוכה תגרום לצריכת דלק גבוהה.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם
אכן אני מסכים איתך, ולדעתי האישית עוגמת הנפש , מעצבנת יותר.

לא ציינת את מקום מגורייך, ולכן אם את מאזור תל אביב, הייתי ממליץ לפנות לאמנון וויסברוט, ממוסך אם הדרך, שמתמחה בצרפתיות, ושהגיב לך לפני.

בברכה

צביקה

 

ואם היא מאיזור השרון? :-D אז אני ואתה יודעים שיש לי אחלה המלצה.

 

בפעם השלישית בדיון הזה, תרשמי מאיפה את. ואת תמיד יכולה להתלונן על המוסך באיגוד המוסכים נראה לי (לא בטוח...)

מוסכניק שאמר לך שככה צריך להיות הוא חתיכת פח זבל וכנראה יודע שאין לך יותר מדי ידע

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

מיכה שלום רב !

מתקיר לא מעמיק שביצעתי, אני מסיק, שלא כל יום פסח, מתגוררץ באזור ראשון חולון ולכן מחפשת מוסך מומלץ באזור, ולכן הומלץ לה על אורן משרותי רכב אך לצערי היא לא פנתה אליו, וזה התוצאה, קרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=419193

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום צביקה,הפעם אתה טועה,אכן העלמה הנחמדה ביקרה אצלי בגלל תקלה אחרת שתוקנה,ואני הוא"המוסכניק" שהסביר לה ש70 מעלות זה לא תקין וזו תופעה מוכרת בטרמוסטטים חליפיים ברכב הזה.

 

אך מכיוון שהגברת נכוותה בעבר ממוסכים היא מעוניינת לשמוע חוות דעת נוספות,ולדעתי זה הדבר הנכון ביותר לעשות וזה בדיוק המקום לעשות את זה.

בברכה,אורן בן סימון

פורסם
שלום צביקה,הפעם אתה טועה,אכן העלמה הנחמדה ביקרה אצלי בגלל תקלה אחרת שתוקנה,ואני הוא"המוסכניק" שהסביר לה ש70 מעלות זה לא תקין וזו תופעה מוכרת בטרמוסטטים חליפיים ברכב הזה.

 

אך מכיוון שהגברת נכוותה בעבר ממוסכים היא מעוניינת לשמוע חוות דעת נוספות,ולדעתי זה הדבר הנכון ביותר לעשות וזה בדיוק המקום לעשות את זה.

בברכה,אורן בן סימון

 

אורן בן סימון ידידי היקר שלום רב !

ראשית אני שמח ש"טעיתי "במקרה שלך, אך שים לב שאני תמיד עם יד על הדופק, ועורך תחקיר לפני שאני עונה ומגיב, במקרה הזה , צרפתי קישור על כך שהעלמה הצעירה קיבלה המלצה עליך, ולא ידעתי שהיא שביקרה אצלך, ואני כמובן שמח על כך.

עכשו אני סמוך ובטוח שאת החלפת התרמוסטט, היא תבצע אצלך, ושהיא נמצאת בידים טובות.

ועכשו אני מצפה לעדכון מהעלמה הצעירה שנולדה בפורים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם, החלפתי תרמוסטט, הפעם למקורי ואצל בעל מוסך אמין וישר. הבעיה היא שכבר פעמיים שאני נוסעת בכבישים מהירים התופעה של ה 70 מעלות חוזרת ואני כבר מיואשת. בעל המוסך טוען שמישהו שם סיליקון סביב התרמוסטט במקום לשים גומייה ולכן חלקים ממנו נכנסים לתרמוסטט ומשאירים אותו פתוח.

למישהו יש רעיון לסיבה אחרת ו/או מה אפשר לעשות בכדי להוציא את כל הסיליקון כדי שהבעיה לא תחזור?

פורסם

מה את רוצה?עוד רעיון איך להוציא כסף לשווא

מה לא עזרו לך כאן מספיק עם המלצות לתיקון בעיה שלא קיימת

גברת פורים הרכב לא מתחמם לא מאבד מים לא נוגעים בכלום והכל פיקס

פורסם

לשאלתך מר ספונסר - מה אני רוצה- אני רוצה שמשהו ששילמתי עליו כסף יעבוד כמו שצריך כי הרי לא שילמתי עבור תרמוסטט מקורי סתם בשביל לפרנס את המוסך ואני רוצה שהתרמוסטט הזה יעבוד כמו שצריך כדי שתצרוכת הדלק שלי תהיה נמוכה כמו שהיא אמורה להיות ברכב כזה !! אה ועוד דבר שאני רוצה- שאנשים חסרי סבלנות והבנה לא ישאלו אותי מה אני רוצה!!


×
×
  • תוכן חדש...