Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה או סקודה פאביה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרור, נחדד - כל משפחתית 1.6 אטמוספרית תתקשה.

היה ויכוחון ביני לבין חבר יקר וקרוב (שגם גולש כאן לא מעט) - והוכח לו(גם בימי הפאביה 1.6) שאפילו הסיוויק 1.8 ("ספורט") שלו נשארת מאחור, בכל מצב נתון, למרות נתון הספק גבוה משמעותית לטובת היפנומטית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מתעניין בשני הדגמים הנ"ל עם מנוע 1.4 ידני 86 כוח סוס, שניהם הוצעו לי במחיר מבצע של69K.

 

הציעו לי את הפאביה בדגם ספורט עם מנוע TSI ו105 כוח סוס בתוספת של 17K, אני לא בטוח שזה שווה את המחיר,

לא מבחינת הביצועים שלא משתפרים משמעותית ולא מבחינת אמינות שמעתי שהמונע הזה נהרס יותר מהר..

מה דעתכם?

 

1. מה מהרכבים הנ"ל יותר מומלץ?

2. האם המנוע הזה מספיק לפאביה/לאיביזה ומספק את כל הדרישות?

3.האם שווה להוסיף 17K ולקחת את מנועה הTSI

תודה מראש לכל העונים.

 

רק אני לא מאמין שהציעו לו רכב שעולה 111K ב-86K ?!?!

אם הציעו לך הצעה כזאת עוף על זה הביצועים משתפרים הרבה יותר ממשמעותית וגם מבחינת אמינות.

פורסם
אההה, אדוני נוהג על M3 ולא ידענו? :lol:

 

בהחלט מגיעה ל-140 בקסטל עם 2 אנשים, תבוא נעשה לך סיבוב ותשנה את דעתך .

פורסם
רק אני לא מאמין שהציעו לו רכב שעולה 111K ב-86K ?!?!

אם הציעו לך הצעה כזאת עוף על זה הביצועים משתפרים הרבה יותר ממשמעותית וגם מבחינת אמינות.

 

 

אממ דניאל, למה התכוונת?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בהחלט מגיעה ל-140 בקסטל עם 2 אנשים, תבוא נעשה לך סיבוב ותשנה את דעתך .

 

גם המאזדה2 שלי מגיעה ל-140 בקסטל עם 2 אנשים. תבוא, אעשה לך סיבוב גם. מה הפואנטה בכלל בלהגיע ל-140 בקסטל? ביג דיל. :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אממ דניאל, למה התכוונת?

 

הוא אמר שהוא התעניין בדגם המבצע ב-69K והוסיף שנתנו לו אפשרות להוסיף 17K ולקבל פאביה ספורט DSG אם אני זוכר נכון הדגם הזה עולה 111K איך יכול להיות שהציעו לו אותו ב-69+17= 86K ?

 

גם המאזדה2 שלי מגיעה ל-140 בקסטל עם 2 אנשים. תבוא, אעשה לך סיבוב גם. מה הפואנטה בכלל בלהגיע ל-140 בקסטל? ביג דיל. :roll:

 

לא אמרתי שזה ביג דיל אתה פיקפקת במה ש-Superdror אמר (על העקיפה ב-145) אז אני אמרתי לך שבפאביה מסוגלת לזה (לא אמרתי שהמאזדה שלך לא יכולה ולא אמרתי שזה ביג דיל)

פורסם

דניאל, אף אחד לא הציע לו TSI-DSG ספורט ב-86K. גם לא ידנית. הוא אולי התכוון ל-1.4 ספורט.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני מתעניין בשני הדגמים הנ"ל עם מנוע 1.4 ידני 86 כוח סוס, שניהם הוצעו לי במחיר מבצע של69K.

 

הציעו לי את הפאביה בדגם ספורט עם מנוע TSI ו105 כוח סוס בתוספת של 17K, אני לא בטוח שזה שווה את המחיר,

3.האם שווה להוסיף 17K ולקחת את מנועה הTSI

 

תודה מראש לכל העונים.

 

דניאל, אף אחד לא הציע לו TSI-DSG ספורט ב-86K. גם לא ידנית. הוא אולי התכוון ל-1.4 ספורט.

 

גם אם מדובר על ידני, דגמי ה-105 כ"ס הידניים ספורט מתחילים ב-100K אם כבר הם התכוונו לדגם שלי (86 כ"ס אמביאנטה), זה ה-TSI היחיד שאפשר להשיג ב-86K.

פורסם
רק אני לא מאמין שהציעו לו רכב שעולה 111K ב-86K ?!?!

אם הציעו לך הצעה כזאת עוף על זה הביצועים משתפרים הרבה יותר ממשמעותית וגם מבחינת אמינות.

 

 

משהו שם נשמע לי לא הגיוני.

אם הוצע משהו ב69K זה בטוח האמביאנט 1.4 ידני.

ב86 הוא יקבל את הספורט 1.4 ידני (מה שבד"כ מוכרים במבצע ב74)

אין שום סיכוי לקבל TSI DSG ספורט ב86K בשום אופן ובשום צורה.

 

האמביאנט TSI DSG נמכרת סביב ה100K, האלגנס מגיע לסביבות ה111, ספורט 117K

 

אני מאמין שיש טעות בנתונים שהובאו הנה

פורסם

תקרא את התגובה של הבחור מעליך, כנראה הציעו לו את ה-TSI החלש (לא יודע רמת גימור) במחיר הזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
רק אני לא מאמין שהציעו לו רכב שעולה 111K ב-86K ?!?!

אם הציעו לך הצעה כזאת עוף על זה הביצועים משתפרים הרבה יותר ממשמעותית וגם מבחינת אמינות.

 

כן בימי המחירות של סקודה שהיו לא מזמן הציעו את ה"ספורט" ידני 1.2 TSI עם ה105 כוח סוס ב87..

והוא ממש לא עולה 111K המחיר שלו 97K ללא מבצע..

פורסם

אחינו, אתה לא הבנת נכון את הנאמר לך. בימי המבצע ה"ספורט"

105 הידנית עלתה 97. לא יודע מהיכן שמעת 87, אתה לא שמעת נכון.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אחינו, אתה לא הבנת נכון את הנאמר לך. בימי המבצע ה"ספורט"

105 הידנית עלתה 97. לא יודע מהיכן שמעת 87, אתה לא שמעת נכון.

 

כנס למחירון יד 2 תראה את המחיר של הפאביה הזאת הבחור היקר שמעליי פרסם.. זה ללא מבצע וללא בטיח ,

אם אני אומר לך שהמחיר היה 87 אז ככה הוא היה.

נתנו 10K הנחה על כל הדגמים חבל שזרקתי את הצאת המחיר הייתי סורק אותה בתור הוכחה


×
×
  • תוכן חדש...