Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למי ששאל - כן החברה הזו משכירה רק סמארטים, גם את הפתוחה וגם את הסגורה.

ולפני שיתחילו כל מיני תיארויות של קונספירציה, אין לי שום קשר לחברה הנ"ל.

 

 

גיא

 

שאלה ישראלית...

 

כמה עולה התענוג? (השכרה)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

300 שקל ליום לפתוחה. יש הגבלה של 200 ק"מ ליום, אם חורגים זה שקל על כל ק"מ נוסף.

 

הסגורה עולה פחות, 250 או 230 ליום. זה די יקר לרכב רגיל, אבל אם אתה רוצה רכב פתוח זה בעצם הרכב היחיד שאתה יכול להשכיר... (אם יש חברה אחרת שמשכירה קבריו, אשמח לשמוע)

 

גיא

פורסם

בקשר לרכב באמסטרדם..גם אני נתקלתי בו שם.לדעתי הוא מיוצר בהולנד עבור הולנד.

בעיקר ראיתי זקנים נוהגים עליו.ולפי החוק הולנדי מותר לנהוג בו על השבילי אופניים שלהם.

זה כמו שלזקנים בארץ יש קלנוע,להם יש את הצעצוע הזה,רק עם גג סגור.

פורסם
זה רק אני שהאוטו נראה מאוד נמוך, ומועד להתגרד על פסי האטה?

 

זה רק אתה :wink: .

 

הרכב לא נמוך ובטח שלא נוגע בפסי האטה. מה גם שהוא עולה עם 4 הגלגלים על הפס האטה... בגלל האורך הקטן שלו.

 

גיא

פורסם

זאת סמארט ברמת גימור "PURE" רמת "PULSE" כוללת שעון טורים ושעון, ריפודים יותר יפים, ג'אנטים נורמלים... כמובן שזאת מרצדס וכמובן שגם לה יש רשימת תוספות ארוכה (בתשלום כמובן) כולל גירסת בראבוס חזקה

009x.JPG

haters will hate

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

נהנתי לקרוא את הביקורת

גם אני פיתחתי חיבה יתרה לסמארט מהפעם הראשונה שראיתי אותה באחד הטיולים לחו"ל לפני מספר שנים

הטיעון שלא לקנות משום שיחס התמורה למחיר שלה הוא מגוחך, נכון בחלקו בגלל התג הגבוה שהיא קיבלה בארץ,

אבל באופן כללי זהו בדיוק העניין. מכוניות לא תמיד קונים לפי היחס הנ"ל. גם מיאטה נופלת מרכב משפחתי סטנדרתי בהשוואה הזו, ובכל זאת קונים אותה אנשים....

מכוניות רבות הן לא בהכרח פרקטיות או שוות את מחירן, אבל עדיין, ההנאה מהמכונית זה כל מה שצריך לפעמים בשביל להחליט לרכוש אותה..

 

בנוגע לחברת ההשכרות, במידה ולא ניתן לפרסם על גבי הפורום, אשמח לקבל עוד מידע עליה במסר אישי. תודה :smile:

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

קראתי ולא נרדמתי, סיפור מעניין ותורם. שאלה לי אליך, בבגאז' המזערי שלה (אם יש לה כזה בכלל בהתחשב שהגג שנפתח צריך להיות איפשהו באוטו כאשר אתה נוסע בלעדיו) יש מקום למגבר? או סאב?

ומקדימה, הדלתות באות עם רמקולים בכלל? ואם כן אז איזה גודל, מקווה ששמת לב...

ליאור

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

חברת ההשכרה נקראת smartcar .

 

לגבי מגבר וסאאב, יש מקום לשניהם, בטח שעכשיו מותר לנסוע ללא גלגל רזרבי, אבל זה יחסל לך את תא המטען סופית. הגג לא נפתח לתוך תא המטען אלא מתקפל לכיוון שלו ואין הבדל בנפח תא המטען בין גג פתוח לסגור. לגבי גודל הרמקולים, אין לי מושג.

 

גיא

פורסם
:mm_yeah: נהניתי לקרוא!

 

סתם שאלה בקשר לאורך של הסמארט:

האם זה חוקי להחנות את הסמארט כמו בתמונה?

Parking1.jpg

אני ידע שבאירופה זה חקוי לחלוטין. האמת היא שאחת המטרות בתכנון של הסמארט היה שהוא יוכל לחנות בניצב למדרכה. בארץ אין לי מושג... מן הסתם זה לא חוקי כאן.

 

בכל מקרה כתבה מעולה מאוד אינפורמטיבית. אני נסעתי באוטו הזה (לא בגרסה עם הגג הנפתח אמנם) והגעתי למסקנה שהוא ממש לא עושה לי את זה. לא מבחינת עיצוב ולא מבחינת הנאה בנהיגה. אבל אני מבין למה אנשים אחרים עלולים להתאהב בו

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..


×
×
  • תוכן חדש...