Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות מנהיגה בסמארט פתוחה


Guy
שימו לב! השרשור הזה בן 6986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הגיר פועל בסדר, אך כאשר לוחצים עליו ההרגשה בהעברת ההילוכים לא נעימה, והרכב מטלטל בכל העברת הילוך. אין צורך להוריד את הרגל מהגז לצורך העברת הילוך. כאשר מתפעלים את הגיר ידנית המצב משתפר, הרכב מטלטל הרבה פחות וגם התאוצה חזקה יותר (הכל יחסי). התפעול של הגיר די נוח סה"כ, אבל לוקח לו לא מעט זמן להגיב מרגע הפקודה להעברה, וצריך להתרגל לזה, בכל מקרה לנסיעה רגילה זה די נחמד. עיקר הבעיה של הגיר הזה היא בזינוק בעליה, כאשר עוזבים גז הרכב מדרדר לאחור וצריך לעבור מהר לגז בשביל לא להמשיך את התדרדרות. חניה בירידה\עליה חזקה תהיה מעיקה למדי. אפשר לפתור זאת על ידי זינוק עם בלם יד.

 

 

לסמארט כמו לכל מרצדס יש רשימת תוספות ענקית, ויקרה מאוד. ברכב הספציפי לא היה מד סל"ד ושעון זמן, שניהם (כן כן, גם שעון הזמן...) הם תוספות בתשלום. אין בעיה להזמין את הרכב עם תוספות באלפים רבים (מדי) של שקלים.

גיא.

לחבר טוב שלי יש רכב כזה (לא קבריולה, אבל 0.7 טורבו) , ויוצא לי לנוסע איתו המון ..

 

הרכב מיטלטל בכול העברת הילוך בגלל מנגנון שקיים ברכב הזה בישביל לשמור על הגיר - כלומר בין בילוך להילוך יש השהייה מאוד מאוד מעצבנת, והורסת את חווית הנסיעה.

 

שחכת לציין שהרכב הנעה אחורית, למרות שזה לא ממש עוזר לו כי כוח אין לו מספיק כוח בישביל לנצל אותה (למטרות כיף :wink: ) גם על חצץ או משטחים חלקים אחרים, וגם בגלל תגובת דוושה מאוחרת אין אפשרות לנצל לטובה את ההנעה האחורית ברכב לדריפטים אם החלקות בסיגנון. אבל הרכב לא מיועד לזה ככה שזה לא אמור להשפיע על משהו.

 

בקשר לחבילת איבזור - הסמארט שנהגת בה הייתה פשוטה, לחבר שלי יש שעון סל"ד, וג'אנטים וכול שאר התוספות.

זה מצחיק שהשעון סל"ד נמצא ליד השעון (שניהם בגודל פיצי), והם נראים בדיוק אותו הדבר (כמו שני עיניים כאלו).

 

דרך אגב, הוא סוגר סקאלה .. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

QUOTE=lioroko7]השאלה עד כמה הסקאלה... 120 אני מנחש...140 אל תלכלך :lol: האמת שהגיר שלה פשוט זוועתי הוא הורס את כל הנסיעה ,לא ממליץ לנסוע באוטו אחרי האוכל , כמובן שבגלל שהוא כזה קטן גם מרגישים כל נגיעה בכביש אבל בסך הכל את המטרה שלו הוא בהחלט משרת ובאירופה רואים אותו כמו זבל רק ששם הוא באמת עולה כמו זבל בניגוד לארץ ...

בכל מקרה הסמארט לא מעניינית אותי , הXJS דווקא כן , הייתה שלך ? קונברטיבל ירוקה ? תן פרטים אפשר בפרטי ! :-)

XJR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על סמארט פתוחה, אז פה באיטליה השכרתי כבר בפעם השניה את הדבר האמיתי, את הסמארט רואדסטר, מדובר על על הגרסה הספורטיבית של הסמארט, עם אותו מנוע 700 סמ"ק אך עם הספק מוגבר של 80 כ"ס וביצועים סבירים, אזור ה-180 קמ"ש תיאורטיים ו-10 שניות ל-100 ריאליים.

הפוזה, אם אתם חושבים שלסמארט הרגילה יש הרבה ממנה, ברודסטאר היא פשוט מוכפלת פי כמה וכמה.

הרכב פשוט מושך המון תשומת לב, ואני מדבר על איטליה, שרכבים כמו פורשה, יגואר וכו' זוכים להתעלמות.

התצורה מזכירה רכבי ספורט של שנות ה-70, רכב פיצפון, עם מקום ל-2 אנשים שיושבים על הרצפה, המנוע מאחורי הנהג, יש גג ברזנט נפתח חשמלית, עם אפשרות לפרק את הקורות כמו בסמארט הרגילה.

לגבי תא המטען, אז מאחורה יש מכסה של תא מטען, רק שמתחתיו יש מקום לפיתה ולא יותר.

מקדימה יש תאון נוסף עם מקום לילקוט של ילד בן 7, וגם רצוי שלא יהיה מחונן מדי.

השימושיות שואפת ל-0.

אבל הכיף ממש לא.

נהיגה באוטו הזה פשוט מוציאה את הילד שבך החוצה, עד כמה שלא תנסה להיות שקול ורציני.

הזינוק מהמקום נמרץ, ופשוט תענוג לשמוע את השריקה של הטורבו הקטן מאחורה, מעל איזור ה-120 מתחיל רעש רוח רציני ומעל לזה קשה לשמוע רדיו או לנהל שיחה עם בת הזוג, אז כנראה שגם לא צריך.

ההגה מעט קל מדי וחסר תחושה, אך מדויק מאד, המשקל הקל, המימדים, 0 זווית הגילגול עושים את המכונית הזאת פרטנרית אידאלית לכבישים הנידחים של איטליה, ולא חסרים כאלו.

הגיר הסקווינציאלי עובד לא רע בכלל במצב הידני, רק חשוב להקפיד לכבות את האוטו בניטראל, כי כל מצב אחר יכול ליצור בעיות בהתנעה.

באיטליה המחיר של התענוג ליום הוא כ-40 יורו ליום, מהמכוניות הזולת ביותר שניתן לשכור, ובהחלט אין שום דבר שמתקרב אליה מבחינת יחס פאן ליורו.

smart1.jpg

smart2.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר ראיתי 2 כאלו בתל אביב.

אחת חנתה לידי בחניון שקרוב למלון שרתון.

היא גם היתה בדיוק כזאתי, בצבע כסוף משולב עם שחור, אוטו נמוך ביותר, לא היופי בהתגלמותו, הוא נראה כמו פיתה ודי מעוות מאחורה.

לא הייתי משקיע מעל 120,000 ש"ח... אבל כרגיל בארץ, בשביל פוזה מינימלית אתה משלם את המקסימום.

לא בדקתי כמה הרכב עולה אבל אני יכול לנחש שבסביבות ה-200,000 ש"ח, שבסכום הזה אפשר למצוא אופציות יותר הגיוניות.

ליאור

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...