Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מעוניין מאוד!! מאיפה מזמינים את זה ? ארה"ב?

 

אני יכול לעזור ביבוא אם צריך

 

 

לא מאהר"ב

ואיך אתה יכול לעזור? שלח לי הודעה פרטית

 

מי שרוצה לראות יותר תמונות\סרטונים של המוצר.

יכול להכנס לפייס בוק

ולחפש קבוצה בשם "קבוצת רכישה לאבני נרגילה"

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
את אף אחד לא מעניין מה ההרכב של האבנים והסירופ?

 

 

תרגום צולע מחול

 

אבן לנקות חום שטופלו וולקני קיטור נרגילה.

הוא מכיל גליצרין בטעם,

המאפשר לצרכנים שלה ליהנות ללא טבק נרגילה שהיא.

 

 

 

כולם יודעים שעישון מזיק מאוד. אבל אנחנו יכולים ליהנות נרגילה ללא סיכון זה הבריאות, כי המינרלים שיש באבנים באו להציע אלטרנטיבה הרבה יותר בריאה.

 

אבן גבוהה קיטור איכות היא אלטרנטיבה חדשה בשביל ההנאה ללא טבק, כי:

 

אין עשן בלי: קיטור גליצרין נותן אשליה דומה לעשן, ואתה יכול גם לפוצץ עננים גדולים יותר.

אין גז הפליטה: אבן אדים נרגילה לא לשרוף. גליצרין המעניק אדים גם מתאדה, ולכן יש חומרים מזיקים באופן משמעותי פחות בהשוואה טבק מוצרים מבוססי.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בדיוק מה שעמדתי לשאול. במקום טבק עם שאולי עם כימיקלים אתם רוצים לעשן רק כימיקלים בשביל כמה שקלים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
את אף אחד לא מעניין מה ההרכב של האבנים והסירופ?

גם אותי מעניין.

 

מצאתי את המוצר הזה. שימו לב, שהמוכר רשם באותיות גדולות מאוד, שאינו שולח לישראל בגלל בעיות מכס!

פורסם

נסיתי את זה לפני כמה חודשים (של חברת Shiazo).

האמת? ממש לא משהו.

הרגיש לי כמו לשאוף "עשן מסיבות" - זה דומה לעשן, יש לזה טעם וריח אבל זה ממש לא דומה לנרגילה.

גם "מרקם העשן" מאוד שונה - כמעט לא מרגישים שנכנס משהו. בערך כמו לשאוף אדים בסאונה (בעצם זה מה שזה, לא?).

אחרי כמה דקות התחיל לכאוב לי הגרון מהעשן אז הפסקתי (ואני לא היחיד שזה גרם לו לכאבי גרון).

 

לא ממש ברור מה זה הסירופ הזה ומה שמים בו. לא בטוח שזה יותר בריא מטבק רגיל.

פורסם

זהו, שמחיפוש קטן בגוגל, הגליצרין הוא אחד המרכיבים שיוצרים את העשן ואחד החומרים שיותר מזיקים בעת השריפה והשאיפה.

 

לא יודע אם יש באבנים האלה יותר גליצרין, אבל מכיוון שזה המרכיב היחיד, הייתי מנחש שכן.

 

ככה שאני לא הייתי מציג אותם כפחות מזיקים מטבק רגיל.

פורסם
שלום רב

האבנים האלו הם לא של חברת shiazo

 

בטבק רגיל, נמצא שם הטבק + הניקוטין.

 

בחומר החדש, אין טבק ואין ניקוטין.

 

יש חומרים שמדמים את זה בתוספת גליצרין שעוזר לעשות את האידוי מהאבנים

אמנם אין טבק וניקוטין, הכוונה שלי היתה מה כן יש בזה בנוסף לגליצרין.

זה נשמע מאוד מעניין ויוכל לחסוך את הויכוח התמידי של מי מכין ראש:lol:

TFSI Power

פורסם
יש במיץ גליצרין וחומרים ארומטיים כמו שיש בסיגריה האלקטרונית

לא אמרו שהסיגריה הזו מסוכנת גם היא?

פורסם

מבחינת פעולה אין כל קשר בין הסיגריה האלקטרונית ובין האבנים.

הסיגריה האלקטרונית מופעלת על ידי סוללות, בעלת מחסנית ניקוטין שנחדף לריאות כל פעם שמבצעים את פועלת "השאיפה"

 

באבנים למול הסיגריה אין ניקוטין.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...