Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחיר הסופי יקבע לאחר שהאבנים יגיעו לארץ,

יעברו במכס, עמיל מכס, מע"מ וכו.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השרשור הזה הוא על אבנים שצריך לטבול בנוזל (כנראה אותו נוזל של הסיגריות האלקטרוניות), לכסות עם נייר כסף מחורר ולשים גחל מעל כל העסק הזה.

השאלה היא, האם קיימת נרגילה, שבה במקום אבנים, נייר כסף וגחל, יש סוללה, גוף חימום, אוטומייזר וכל שאר הירקות של הסיגריה האלקטרונית?

פורסם

פשוט קונים סיגריה אלקטרונית, ומאדים נוזל ללא ניקוטין.

 

בדיוק מה שאני החלטתי לעשות :)

 

הזמנתי את הקיט + 5 טעמים - תפוח, מלון, תות , אבטיח, ומסטיק - כולם ללא ניקוטין.

 

ועכשיו אפשר "לנרגל" גם באוטו ;) ובלי ליכלוך ובלי גחלים ובכיף

פורסם

למה אני מתעקש על הנרגילה? בגלל העניין החברתי.

אני לא עישנתי מעולם ולא מעשן סיגריות.

נרגילה מעשן במפגשים עם החברים, ולפי דעתי, סיגריה לא יכולה לספק את העניין הזה.

לשבת כמה חברים במשך כמה שעות, כל אחד והסיגריה שלו (או אחת שמעבירים) - זה פשוט לא זה :?.

 

הרי בנרגילה אין בעיה של מקום ולכן ניתן לשים סוללה גדולה עם קיבול גבוהה, ואף לחבר לחשמל אם מעשנים בבית למשל.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
השרשור הזה הוא על אבנים שצריך לטבול בנוזל (כנראה אותו נוזל של הסיגריות האלקטרוניות), לכסות עם נייר כסף מחורר ולשים גחל מעל כל העסק הזה.

השאלה היא, האם קיימת נרגילה, שבה במקום אבנים, נייר כסף וגחל, יש סוללה, גוף חימום, אוטומייזר וכל שאר הירקות של הסיגריה האלקטרונית?

 

יש פתרון שמעלים גם את הגחל, אבל הוא לא טוב. הוא מחמם יתר על המידה את האבנים והם נגמרות מאוד מהר.

זה ראש חשמלי שכולו מתחמם.

 

 

טוב חברים, אז הסחורה הגיעה לארץ.

מחיר קופסא ל100 גרם היינו 35 ש"ח

 

אלו הטעמים

 

74752_10151590403005174_871855173_24077998_1649433503_n.jpg

 

398859_10151590404730174_871855173_24078011_1745838931_n.jpg

 

576460_10151590404625174_871855173_24078009_19467563_n.jpg

 

385701_10151590403905174_871855173_24078004_801274299_n.jpg

 

292586_10151590403285174_871855173_24078000_1669657563_n.jpg

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב


×
×
  • תוכן חדש...