Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי בדקתי ובעיקר התבלבתי

אני רוצה להכהות את החלונות ברכב, כל אחד אומר לי משו אחר.

חלק טוענים שיש מגבלה בכמות הכהות, אחרים שמותר 4 חלונות צד

כאלו שמותר 2 חלונות צד אחורי וחלון אחורי בקיצור, אשמח אם יעשו לי סדר.

אני רוצה לקנות מדבקה ולעשות את זה לבד. מקסימום הפסדתי כמה שקלים בפוטנציאל חיסכון של מאות... :-P

 

תודה

פורסם

בחיפוש קצר אפשר למצוא את התשובות לשאלה שלך, אבל בכל זאת החוק מאפשר לך אך ורק להשחיר את שני החלונות האחוריים

ואת המשולשים עם יש. כל השאר לא חוקי ולא עובר טסט, וסביר מאוד תקבל גם הורדה מהכביש, על השחרה מקדימה.

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

זאת תשובה החלטית, בפורום כתבו משו ואחריו מישו סתר אותו...

ולא בא לי להתחיל חתול ועכבר עם המכונים...

אגב, מחיר של 300 ש"ח לכל צד כולל חלונות קטנים זה סביר?

כי החומר עולה פחות מ25 ש"ח ממה שבדקתי, ופירוק של חלונות חשמל והרכבה ל2 סטים זה ענין של כמה דקות.

אני למשל שוקל ללכת לבחור שהתקין לי את האביזרים כדי שיפרק וירכיב.

- מענין כמה כסף ירצה...

פורסם

ניתן להכהות חלונות אחוריים ברמה של איטום,

חלונות קדמיים אסורים להכהייה, לא נוסע/נהג/חזית.

חלון אחורי ניתן להכהות במידה ויש לך 2 מראות תשקיף תקינות,

לא תקבל דוח על ידי שוטר, אבל לא תעבור את הטסט.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
חלון אחורי ניתן להכהות במידה ויש לך 2 מראות תשקיף תקינות,

 

מה זה 2 מראות תשקיף??

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
מה זה 2 מראות תשקיף??

מראה ימין ומראה שמאל

אם שתיהן תקינות (חייב גם לפי חוק) אז מותר גם להכהות חלון אחורי

"גבינה חינם יש רק במלכודת של עכברים" :evil:

×
×
  • תוכן חדש...