Jump to content

GavrielB

  • הודעות

    100
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון
  • מקצוע
    חייל

הנקודות של GavrielB

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. לד LED T10 לבן לאור חניה. 1=10 ש"ח 2=15 ש"ח 0544314791 איזור חולון ת"א בת-ים
  2. http://www.hertzaudiovideo.com/schedaProdotto_en.asp?id=4&idcat=10&idprod=53&numid=2&numcat=4&numprod=6 פרטים טכניים בלינק. כמו חדש. 050-7337335 1800 ש"ח
  3. אפ. אני נייד באזור המרכז
  4. אפ. אני נייד באזור המרכז
  5. מדבקות ויניל דמוי קרבות נמתחות בחום וניתנות לעיצוב בקלות על כל חלקי האופנוע \ רכב \ מקרר \ מחשב או מה שיבוא לכם.. יש לי אך ורק גודל של 130X30. המחיר לגליל הוא 50 ש"ח הצבע שחור אתם מוזמנים לשלוח הודעה פרטית \ SMS \ להתקשר אני מראשל"צ 050-7337335
  6. נמכר !
  7. אקטואלי
  8. אני לא אתערב בכיסך, אך אמליץ לך לשלם כי מי שמתחכם בדברים הקשורים לנכים נופל מהר מאוד. בתור נהג שמסתובב בין מקומות ומחנה המון במשך היום, לא אחשוב אפילו ל-2 שניות להכנס לחניית נכה מהסיבה הפשוטה שאין לי פנים להסתכל לנכה בעיניים אם הוא באמת יצטרך את החניה (ולא איזה X6). כל עוד ה' נותן לך בריאות, כבד את אלו שצריכים את ההטבה.
  9. הייתי ממליץ קודם כל שתקנה את הרכב. לאחר מכן תבין מה המידות בבגאז', וכמה סאבים אתה באמת צריך. (ועדיף שתכין תקציב מראש)
  10. שבוע טוב! 3200 ש"ח, לבוא ולקחת סאב נדיר מפלצת פשוט כיף!!
  11. הגלילים הם 130X30 ס"מ. כל גליל 70 ש"ח. (יש כמות יפה של גלילים) ניתן לפנות בהודעה פרטית, להתקשר או לשלוח SMS. 0507337335 אני מראשון לציון (באמצע שבוע נמצא גם בחולון, בת ים והאזור)
  12. שבת שלום, עדיין אקטואלי.
  13. סאב עם גרילים מקוריים נראה מפחיד! מחיר לבוא לקחת - 3200 ש"ח (לא גמיש) 050-7337335
  14. אתה מדבר מנסיון?
  15. תודה על תשובתך. ברור שאני אמכור את הרכב בנפרד ואקנה אחר כך. מה לגבי פולקסוואגן? סיאט וכו'? הייתי רוצה לשם שינוי לרדת מרכבים כבדים לרכבים קליליים יותר וחסכוניים יותר. אני יודע שיש את הדוגמא של השירוקו 1.4 - 1 ל15. למישהו יש תוצאות מדוייקות יותר? חג שמח לכולם!
×
×
  • תוכן חדש...