אני לא אתערב בכיסך, אך אמליץ לך לשלם כי מי שמתחכם בדברים הקשורים לנכים נופל מהר מאוד.
בתור נהג שמסתובב בין מקומות ומחנה המון במשך היום, לא אחשוב אפילו ל-2 שניות להכנס לחניית נכה מהסיבה הפשוטה שאין לי פנים להסתכל לנכה בעיניים אם הוא באמת יצטרך את החניה (ולא איזה X6).
כל עוד ה' נותן לך בריאות, כבד את אלו שצריכים את ההטבה.