Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

חיים עכשיו הבנתי אותך.

 

שנינו מסכימים שיש סיכוי גבוה שהעמדות הביתיות של כל בעל רכב יופעלו וניתן לתפעל מערך כזה של 1000 עמדות פרטיות ולחייב על מחיר החשמל (+פרמיה קטנה או תשלום קבוע או משהו) בלי להפסיד כסף.

 

ה"מחלוקת" בינינו לגבי העמדות ה"ציבוריות" בקניונים וכו'?

אז אין ממש מחלוקת.

גם אני לא בטוח שיש פוטנציאל מסחרי להפעלת העמדות האלו כרגע.

מצד שני העלות של תפעולן היא קטנה מאוד - מדובר פחות או יותר בעלות של החזקת מאגר המידע על המנויים + תקשורת ממחשב המפעיל לכל עמדה.

 

לדעתי גם חברת החשמל, גם ג'ינרג'י ואולי גם יוניון מוטורס יהיו מעוניינים להפעיל כזו רשת עמדות כדי "להתגלח" על הפעלה כזו ולצבור ידע.

אם יקבלו את החומרה (העמדות עצמן) בגרושים מכונס הנכסים, אז למה לא?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

will, כנראה שלא הבנתי.

-לרוב הרוכשים מותקנת עמדת טעינה בבית פרטית כך שלנסיעות מתוכננות קצרות (120 ק"מ הלוך חזור) לא יהיה צורך בהן. לנסיעות הרציניות ישתמשו ברכב "אמיתי":?

-עמדות הטעינה הציבוריות לא יהיו דרושות בהכרח (השימוש בהן תוכנן לפי צפי גדול בשני סדרי גודל מכמות הרכבים הנוכחית) ושימוש בהן יהיה נדיר (מי שגם גר במקום רחוק וגם אמור לשהות בסביבת עמדות הטעינה הציבוריות זמן לא מועט).

-לעמדות טעינה במקום העבודה יהיה צורך אך אני מפקפק בכמות הצרכנים הקיימת לשימוש בהם, נראה לי כי כיום ישנו מספר זעום של קבוצות המכילות כ 30-40 עובדים באותה סביבה שישתמשו בעמדות אלה.

 

כל זה בהנחה והסוללות נשארות אצלם

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמו שכבר אמרתי - המוקש האמיתי הוא כמה $$$ רנו תרצה עבור כל סוללה.

Madcat - יצא לך לראות במקרה מה העלות האמיתית של הבטריה הזו?

אני מהמר שסביב ה40-50 אלף. במימוש מהיר 30...

 

אני לא יודע מה עלות הסוללה (אבל 40-50 זה בהחלט ראלי) אני כן יודע בוודאות שערך הגרט של הפלואנס Z.E הוא 76 אלף שקל (אלף לפה אלף לשם). כלומר להבנתי, את הפלואנס מכרו כאשר החברה מכסה למעשה את עלות הרכב+הסוללה. זה די הגיוני דרך אגב, שכן המיסוי הנמוך נועד הרי לאפשר לרכב חשמלי להתחרות ברכב בנזין מקביל.

 

אני מניח שכאשר בטר פלייס מנפנפים ב-105,000 שקל, הם מוסיפים לעלות המכונית כל מיני הוצאות כגון עלות עמדת טעינה+התקנה+אוסקר+מרכז שירות 24/7+שרות גרירה+אחזקת תחנות החלפה+עלות הסוללות בתחנה וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה "ערך הגרט" הזה מגיע?

תחשיבים של חברת ליסינג?

זה אומר מה חברת הליסינג חשבה שתצליח לקבל על הרכב כמשומש אחרי 3 שנים.

איך בדיוק זה רלוונטי לשאלה מה בטר פלייס כיסו או לא כיסו במכירה של כל רכב ללקוח פרטי ב120K?

 

ואיך השאלה מה כיסו רלוונטית לשאלה באיזה מחיר "רנו" תמכור/תחכיר את הסוללה ללקוחות האומללים?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-עמדות הטעינה הציבוריות לא יהיו דרושות בהכרח (השימוש בהן תוכנן לפי צפי גדול בשני סדרי גודל מכמות הרכבים הנוכחית) ושימוש בהן יהיה נדיר (מי שגם גר במקום רחוק וגם אמור לשהות בסביבת עמדות הטעינה הציבוריות זמן לא מועט). .

 

ה"מחלוקת" בינינו לגבי העמדות ה"ציבוריות" בקניונים וכו'?

אז אין ממש מחלוקת.

גם אני לא בטוח שיש פוטנציאל מסחרי להפעלת העמדות האלו כרגע.

 

להזכירכם, פריוס פלאג אין כבר נמכרת בישראל והניסן ליף תתחיל להמכר בסוף החודש הזה.

שני הדגמים הם גם כן לקוחות פוטנציאלים לעמדות הטעינה הציבוריות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשלח אותו ליומולדת 50 של חברה של אגסי! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירכם, פריוס פלאג אין כבר נמכרת בישראל והניסן ליף תתחיל להמכר בסוף החודש הזה.

שני הדגמים הם גם כן לקוחות פוטנציאלים לעמדות הטעינה הציבוריות.

אני מניח כי "ג'נארג'י" אינם סובלים מהזייות הגדלות של BP אך עדיין איני מבין את המודל הכלכלי הצפוי שלהם אע"פ התוספת הצפויה ברכבים נטענים.

wil, החשבון שעשית מתבסס על כך כי אין עלויות סמויות לעמדות הטעינה הציבוריות (מיסים, אגרות וכו') ושהלקוחות יסכימו לשלם בנוסף תשלום קבוע מדי חודש ללא תלות בצריכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ג'ינרג' וגם החברה הנוספת נפלו שתיהן בפח של אגסי.

 

ההתלהבות שלהן והריצה שלהן לפריסת עמדות הטעינה האלה מתבססות על הבטחות למאות אלפי רכבים על הכביש תוך "מקסימום יום-יומיים, גג שבוע".

 

עם כמה מאות פלואנסים על הכביש + הליף, שניסאן בעצמם מדברים על צפי מכירות של 100 יח' בשנה + פריוס פלאג-אין שבטח תימכר במספרים דומים, דבר אחד בטוח, אין פה שום שוק שיכול לקיים 3 חברות שונות של עמודי טעינה.

 

מקסימום חברה אחת וגם זה בדוחק!

 

הקטע המצחיק הוא ששבוע שעבר הייתי בגרנד קניון, המקום היה מפוצץ עד אפס מקום ורק חניית הטעינה של בטר פלייס ריקה כי היא שמורה לרכבי בטר פלייס. הזוי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה בגרנד יש להם עמדות טעינה? אני נמצא שם הרבה (אבל רק בחניון הצפוני) ומעולם לא נתקלתי בהן.

לעומת זורת לפני 2-3 חודשים נתקלתי בעמדות נטושות שלהם בטבריה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה של ידיעות אחרונות מיום שישי הנוכחי:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4386137,00.html

 

עיקרי הדברים :

 

א. שירותי הטעינה והחלפת הסוללות יפסקו ב-13 ליוני.

 

ב. הלקוחות לא יקבלו עדיפות.

------------------------------------------------

 

בקיצור הלקוחות יישארו ללא רכב או עם רכב חסר תועלת והחזר כספי שכנראה לא ממש ימהר להגיע אם בכלל.

 

:?

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע המצחיק הוא ששבוע שעבר הייתי בגרנד קניון, המקום היה מפוצץ עד אפס מקום ורק חניית הטעינה של בטר פלייס ריקה כי היא שמורה לרכבי בטר פלייס. הזוי!

וואו אני לא מבין איך לא חשבתי על זה קודם.

יש לי רעיון גאוני לסטארטאפ.

1. קונים פלואנס דיזל

2. מדביקים עליה את המדבקות של "בטר פלייס 100% electric".

3. חניה שמורה בכל קניון!

 

אני מניח כי "ג'נארג'י" אינם סובלים מהזייות הגדלות של BP אך עדיין איני מבין את המודל הכלכלי הצפוי שלהם אע"פ התוספת הצפויה ברכבים נטענים.

wil, החשבון שעשית מתבסס על כך כי אין עלויות סמויות לעמדות הטעינה הציבוריות (מיסים, אגרות וכו') ושהלקוחות יסכימו לשלם בנוסף תשלום קבוע מדי חודש ללא תלות בצריכה.

אין מיסים מיוחדים, מדובר על שטחים פרטיים בקניונים וכו' שהסכימו להתקנת עמדה. אולי הם ירצו דמי שכירות ואולי לא.

אם ירצו שכירות מוגזמת אז כמובן שזה לא רלוונטי.

אגרות? לחיבור החשמל לחברת החשמל יש מרכיב של תשלום חודשי קבוע. לא יותר מדי גבוה, סכום דו ספרתי בחודש.

שימו לב שאחד הגופים המתעניינים בעמדות הטעינה הוא חברת החשמל בעצמה. לה אין את העלות הזו :-P

 

ההנחה שלי היא שב5-10 שנים הקרובות יהיו עוד כמה אלפים בודדים של מכוניות חשמליות (LEAF, פריוס פלאג אין, אולי ZOE)

ושהחברות הנ"ל כן רוצות לפתח תשתית שתהיה רווחית עבור נניח 5000 מכוניות בארץ.

 

שימו לב שאני מדבר על תשתית שהיא באיזה 3 סדרי גודל יותר צנועה מהמיזם של בטר פלייס - אין תחנות החלפה יקרות רצח, אין שירותי דרך/שירות לקוחות, ואין שום עלויות נדל"ן חריגות.

וכמובן גם הרווחים הצפויים ממיזם כזה יוכלו לפרנס חברה עם 20 עובדים לא 2000.

ואת הציוד עצמו יש עכשיו הזדמנות לקנות ברבע מחיר מהכונס.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כתבה מדה מארקר שבה רואיינו כל מיני נהגי פלואנס חשמלית. האנשים האלה חיים בסרט. חצי ממה שיש להם להגיד זה כמה שהמכונית מאיצה חזק, שהיא מנצחת מרצדס בקרבות מרמזור לרמזור וש"לאשתי יש טויוטה קורולה 1600 מהעבודה והפלואנס הרבה יותר מהירה". נעזוב לרגע בצד את העובדה שכמו רוב עמישראל הם פשוט clueless לגבי המשמעות של מכונית חזקה, כי הם התרגלו כל החיים לליסינג 1.6 אוטומט. כל כך ברור שמדובר באנשים שלא מאיצים מעל 3500 סל"ד בקורולה שלהם כי "זה קורע את המנוע", וזו הסיבה היחידה שהם חושבים שהפלואנס באמת יותר חזקה (בפועל, אגב, אני מוכן להתערב שבפול גז ה-ZE לא יותר מהירה מקורולה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...