Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מממממממממיים מיים מיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם!!!

ביום רביעי האחרון (בבוקר) לאחר ההתנעה הבחנתי שמטפטפים מיים על שטיחי הגומי (קדמיים):shock: . כשהפעלתי את החימום ברכב קצב זרימת המיים רק גבר:shock: :shock: :shock: . נקודת הכניסה שלהם הייתה מתחת לדשבורד(ממש קרוב לרדיו).

אילו סיבות יכולות להיות לתופעה המדאיגה???

אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית.

נ.ב

יום לפני היה יום גשום במיוחד...

תודה וסופ"ש מעולה

ford fiesta popular 1984:-P

פורסם

1. מה זה מזגן :-)

2. אלו לא המים מהרדיאטור, זה מים מהגשם :-(

3. יש שסתום כלשהו שאמור למנוע את כניסת הגשמים???

4. איך המים נכנסו למערכת האיוורור/חימום של הרכב???

תודה

ford fiesta popular 1984:-P

פורסם

המים נכנסים מאיזורים של חלודות ורקבונות (אם יש), או מהפתחי אוורור שמכניסים אוויר לרכב,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

פתח מכסה מנוע ותבדוק שלא נסתמו לך המרזבים של פתחי האורור החיצונים.

לפעמים הם נסתמים מעלים ולכלוך ובגשם כבד הם מתמלאים והמיים חודרים לרכב.

פורסם

בכל רכב יש ״אמבטיה״ מתחת לגריל שמתנקזת דרך צינור. אם הצינור נסתם האמבטיה עולה על גדותיה ונשפכת לרכב. יתכן שהאמבטיה רקובה או שהצינור קרוע. חייבת להיות גישה לאמבטיה או ע״י הסרת הגריל או מכסה שמוברג על קיר האש (למשל בסיטרואן c15. תבדוק איך זה אצלך. לפעמים המכסה נסתר ע״י הבידוד.

פורסם
בכל רכב יש ״אמבטיה״ מתחת לגריל שמתנקזת דרך צינור. אם הצינור נסתם האמבטיה עולה על גדותיה ונשפכת לרכב. יתכן שהאמבטיה רקובה או שהצינור קרוע. חייבת להיות גישה לאמבטיה או ע״י הסרת הגריל או מכסה שמוברג על קיר האש (למשל בסיטרואן c15. תבדוק איך זה אצלך. לפעמים המכסה נסתר ע״י הבידוד.

 

 

זה בדיוק מה שהתכוונתי, אני חושב שכדאי לך לבדוק.

פורסם
המים נכנסים דרך פתחי האיוורור שבאיזור הוישרים, ופתחי ניקוז כנראה סתומים (28 שנות אבק..).

פתח, נקה, ותהיה בריא.

 

אז מתי אתה בא????:wink:

ford fiesta popular 1984:-P

×
×
  • תוכן חדש...