Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו הפיאט נמכרה הגיע הזמן לסכם:

 

מחיר קניה 24K הרכב היה עם 160K ק"מ ויוצא ליסינג טסט ל7 חודשים

נמכר עם 186800 ק"מ (במצב הרבה יותר טוב מהקניה...) בלא בעיה תוך יומים.

 

רשמים על הרכב:

נוח, שימושי ביותר למשפחות, מרווח בצורה בלתי רגילה תא מטען שלא נגמר פשוט קסם של רכב (לא היה נמכר אילולי המעבר לרכב גדול יותר).

מזגן מקפיא והפיאט התבררה כחסכונית באופן יחסי ממוצע משוקלל 1/12+ (הרוב עירוני).

הרכב סוחב נהדר מנוע גמיש מאוד החיסרון 3100 סל"ד ב100 קמ"ש.

 

טיפולים:

טיפול לאחר הקניה שכולל שמן של קסדו 850 ש"ח

החלפת רדיאטור יזומה 700 ש"ח

גלגל רזרבי (לא היה) 180 ש"ח

 

אחרי חודשיים קצר במאוורר הראשי 350 ש"ח

רישוי 1090 ש"ח

4 צמיגים 1500 ש"ח

ממיר קטיליטי גומיה לציריה ושאר ירקות טסט 2000 ש"ח

צירי דלת שהתפרקו 200 ש"ח

טיפול 15000 550 ש"ח

לסיום לפני כחודש טיימינג ויוניט שמן 2000 ש"ח

וראש מנוע כתוצאה מחוסר במתיחת רצועה וקפיצת שן לאחר פשרה 700 ש"ח (כולל רכב שבועיים במוסך).

 

לסיכום בשנתיים הרכב היה פעמים על גרר פעם אחת בשל קצר ופעם האחרונה שהראש הלך.

וביקור אחד לא צפוי במוסך (יוניט שמן).

 

ביטוח מקיף + חובה = 3500 ש"ח כל שנה.

 

בקיצור שווה למשפחות דלות בתקציב שמחפשות איכות חיים ומרווח פנים אדיר.

פורסם

תודה על הסיכום, אבל אני לא מבין מה "שווה" פה. חוץ ממרחב פנימי עצום עושה רושם שבילית הרבה יותר מדי פעמים במוסך במשך שנתיים ו 26K ק"מ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הרכב נקנה לפני טיפול כך שהביקור הראשון היה צפוי חוץ מזה אתה יודע פעם בשנה טיפול ופשלה אחת של המוסך

היה לי 306 ששם אחרי שנה שקטה סבלתי (שווה שירשום סיכום נפרד).

פורסם

מדובר היה על רדיאטור מקורי או חילופי?

 

חבל שהיום למצוא כזה רכב שמור זה בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צירי דלתות? אתה מלין על תקלה של 200 ש"ח? לא מצאת משהו יותר מהותי להיטפל אליו?

 

לגבי ממיר קטליטי - תקלה סבירה לשנתון (הרכב היה בן 8 ואיכות הדלק בארץ לא להיט, כידוע). חבל שלא פורט המחיר שלו, אבל כחלק ממכלול הכנה ומעבר טסט - סביר.

 

חוץ משיפוץ ראש עקב, כנראה, רשלנות מכונאי - לא רואה שום בעיה, וזה עוד דגם הבנזין של המולטיפלה, הסובל ממוניטין אמינות מפוקפק. לדעתי מעולה.

 

זה אמנם לא ישים סוף לסטיגמות, אבל למי שלא נכנע להן - אחד הרכבים המשפחתיים המעולים שיש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני מלין על תקלות מטופשות, מרגיזות, ולא סבירות וזה לא בהכרח קשור למחיר שלהם.

 

תאמין לי שהילנתי הרבה יותר בסיטרואן קסרה שהייתה לי ,כשהידיות דלת היו נשברות לי(תקלה של 30 שקל) מאשר כשנעשה לי כיוון פרונט לקוי(600 שקל החלפת צמיגים קדמיים)

פורסם

בדרך כלל, בסיכומים כאלה רצוי לרשום תקלות בנפרד ותחזוקה שותפת/חלקי בלאי בנפרד.

 

היו רק 4 תקלות :

 

 

1. קצר במאוורר

2. ממיר (שזה גם סוג של בלאי)

3. צירי הדלתות

4. יוניט שמן

 

בהתחשב בגיל הרכב ובקילומטרז' הלא נמוך - זה כלום.

 

 

פורסם
מדובר היה על רדיאטור מקורי או חילופי? חלופי אצל אבי בפ"ת המקורי היה תקין אבל הפלסטיק ישן ועקב דעות קדומות על נטיות פיאט להתחמם העדפתי להחליף כתרופת מנע.

 

חבל שהיום למצוא כזה רכב שמור זה בעיה.

 

צירי דלתות? אתה מלין על תקלה של 200 ש"ח? לא מצאת משהו יותר מהותי להיטפל אליו?

 

לגבי ממיר קטליטי - תקלה סבירה לשנתון (הרכב היה בן 8 ואיכות הדלק בארץ לא להיט, כידוע). חבל שלא פורט המחיר שלו, אבל כחלק ממכלול הכנה ומעבר טסט - סביר. ממיר חילופי בעלות 1200 ש"ח, מקורי רצו למעלה מ4000 ש"ח רק לממיר לא כולל עבודה.

 

חוץ משיפוץ ראש עקב, כנראה, רשלנות מכונאי - לא רואה שום בעיה, וזה עוד דגם הבנזין של המולטיפלה, הסובל ממוניטין אמינות מפוקפק. לדעתי מעולה.

 

זה אמנם לא ישים סוף לסטיגמות, אבל למי שלא נכנע להן - אחד הרכבים המשפחתיים המעולים שיש.

 

אכן לאחר שנתיים אני חושב שזה רכב משפחתי מעולה מרווח (קניתי לוגאן ואתמול בנסיעה הראשונה שלי איתו עלו בי געגועים לאווריריות למרווח ולקלילות של הפיאט, המשפחה שבאה לראות את האוטומוביל החדש לא הבינה למה אני נראה שבוז...).

×
×
  • תוכן חדש...