Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נשר


בני זהר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מר ביגירה שלום

א. טוב אם תעשה הגהה לפני שמפרסם יש לך טעויות כתיב

ב. בתור מנהל פה למה אתה ניכנס לתוכן ההודעות עליך רק להשגיח שלא יהיו ניבולי פה גילויי גזענות גסות וכ"ו

ג. למה חורה לך הדיווח שלי מהשטח למה זה מעסיק אותך למה אתה מעורב אישית איזה דברים רעים כתבתי

ד. ממתי מנהל פורום תוקף את החברים בו בקיצוניות כמו שאתה עושה שים לב אתה חורג מסמכותך

ה. אתה מוזמן להכנס לאתר מועדון יילו 6-5 להתבטא חופשי אף אחד לא ימחק מבטיח אצלנו אין כלל צנזורה.

ו. אתה גם מוזמן להיות חבר מועדון ללא תשלום כלל ולהשתתף באירועים שלנו חינם ההיפך אנו משלמים למשתתפים באירוע

ז. לגבי הסיפור עם המכולת מוכר לך הקטע עם הקוטג והקריאה לחרם על מוצרים שונים אז תדע שאף אחד לא הרביץ

ואף אחד לא הוכה אני גאה לחיות במדינה שמותר להגיד גם דברים לא מקובלים

ביננו ניית רוצה להיות במדינה שבה מסוכן לדבר?

ראה מה קורה פה איך התנפלו עלי בגלל דבר פעוט שסיפרתי שומו שמיים העזתי לספר שאנשים במפגש התלוננו על

אי קבלת תמורה נאותה תמורת כספם

אחי אתה חי בסרט צא מזה מותר לי להביא דברים מהמפגש בלי בל שיאיימו עלי באגרוף בפרצוף קצת ניסחפת תודה בכך

חוץ מזה מודה לך על שהקדשת מזמנך לפרסום שלי ואתה מוזמן למצעד יום העצמאות אותו אני מארגן כ15 שנה

בתחילה בחסות מועדון החמש ואחר כך לאחר הניתוק באופן פרטי

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

לכב מנהל מערכת

סליחה שכתבתי גם אני במחובר אבל זו לא הגזמה לאיים עלי בגלל זה?

האם לכל העילגים האחרים פה גם שולחים אזהרות? אסור לטעות?

האם אנו רואים את תחילת סוף השירשור

האם למעלה מ2000 צפיות לא נחשבות?

אתמהה

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

הרבית בשאלות, אשמח לענות ולהסביר:

 

א. טוב אם תעשה הגהה לפני שמפרסם יש לך טעויות כתיב בהחלט ייתכן ויש לי טעויות כתיב פה ושם, כולנו אנושיים אבל בהודעותיך חוזרים מוטיבים מעצבנים שאתה לא טורח לתקן אותם כמו מילים מחוברות. דרך אגב, איפה הנקודה בסוף המשפט?

ב. בתור מנהל פה למה אתה ניכנס לתוכן ההודעות עליך רק להשגיח שלא יהיו ניבולי פה גילויי גזענות גסות וכ"ו אה, עכשיו אתה גם קובע את החוקים והנהלים מה מותר למנהל לעשות? מותר לי לאכוף את חוקי הפורום, תקרא אותם ותבין עד כמה אתה עובר עליהם וגם בשאלה הזאת שלך אין נקודה או סימן קריאה בסוף המשפט.

 

ג. למה חורה לך הדיווח שלי מהשטח? למה זה מעסיק אותך? למה אתה מעורב אישית? איזה דברים רעים כתבתי? איפה סימני השאלה? לא לכבוד של כבודו לכתוב תקין? לא אכפת לי בכלל ה"דיווח שלך מהשטח, אכפט לי שאתה נכנס לפורום לזרוע הרס וחורבן ולגנוב חברי פורום.

ד. ממתי מנהל פורום תוקף את החברים בו בקיצוניות כמו שאתה עושה שים לב אתה חורג מסמכותך מה יהיה עם החוסר בנקודה? סמכותי היא כפי שהוענקה לי ע"י בעלי הפורום ולא כפי ש"אתה חושב".

 

ה. אתה מוזמן להכנס לאתר מועדון יילו 6-5 להתבטא חופשי אף אחד לא ימחק מבטיח אצלנו אין כלל צנזורה. אפשר קישור?

 

ו. אתה גם מוזמן להיות חבר מועדון ללא תשלום כלל ולהשתתף באירועים שלנו חינם(פה צריך פסיק) ההיפך(ועוד אחד) אנו משלמים למשתתפים באירוע(ופה נקודה)

ז. לגבי הסיפור עם המכולת מוכר לך הקטע עם הקוטג והקריאה לחרם על מוצרים שונים אז תדע שאף אחד לא הרביץ

ואף אחד לא הוכה אני גאה לחיות במדינה שמותר להגיד גם דברים לא מקובלים(פסיק) ביננו היית רוצה להיות במדינה שבה מסוכן לדבר?

ראה מה קורה פה איך התנפלו עלי בגלל דבר פעוט שסיפרתי שומו שמיים העזתי לספר שאנשים במפגש התלוננו על

אי קבלת תמורה נאותה תמורת כספם(הנקודה, מה יהיה עם הנקודה?)

אחי (אתה מוזמן לחפור בפורום ותגלה שאם יש למנהלים פה אלרגיה למילה אחת זה ל"אחי" ולכן אשמח אם לא תשתמש בה, במיוחד לאור העובדה שאני לא חולקים אם ביולוגית אבל גם אם השתמשת כבר במילה הזאת, אחריה צריך לבוא פסיק) אתה חי בסרט(פסיק) צא מזה(שוב, הפסיק) מותר לי להביא דברים מהמפגש בלי בל שיאיימו עלי באגרוף בפרצוף קצת ניסחפת תודה בכך (שוב, לא איימתי, הבהרתי מה היה קורה בחיים האמיתיים, אין לי מכולת ואני בכלל לא מכיר אותך אז תפסיק לנסות לדוג אופציות לתביעה, יודעים מי ומה אתה ושוב, היכן הנקודה בסוף המשפט?)

 

סליחה שכתבתי גם אני במחובר אבל זו לא הגזמה לאיים עלי בגלל זה?

לא הגזמה כלל, זה תפקידי ואני אוכף אותו נאמנה וביושר.

האם לכל העילגים האחרים פה גם שולחים אזהרות? אסור לטעות?

אלפי אזהרות מידי יום על סגנון כתיבה וטעויות כתיב. אתה לא טועה פה ושם, אתה סיסטמתי לחלוטין!

האם אנו רואים את תחילת סוף השירשור

האם למעלה מ2000 צפיות לא נחשבות?

אתמהה

 

מבחינתי השרשור הזה היה נמחק לאחר ההודעה הראשונה, אבל אני לא מנהל ספציפי בתת הפורום הזה ולכן אני נמנע מכך.

 

 

בכל מקרה, ככל הנראה שה"איומים" במחיקה עושים את שלהם כי פתאום כל סגנון הכתיבה שלך השתנה (למעט החוסר הכרוני בסימני פיסוק).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מר ביגירה שלום

א. טוב אם תעשה הגהה לפני שאתהשמפרסם יש לך טעויות כתיב

....

ה. אתה מוזמן להכנס לאתר מועדון יילו 6-5 להתבטא חופשי אף אחד לא ימחק מבטיח אצלנו אין כלל צנזורה. ואיפה האתר, אפילו בגוגל לא רואים אותו...

ו. אתה גם מוזמן להיות חבר מועדון ללא תשלום כלל ולהשתתף באירועים שלנו חינם ההיפך אנו משלמים למשתתפים באירוע אני מניח שאתה לא מתכוון למפגשים השבועיים של המועדון שלך, כי אפילו אתה טורח להגיע למפגש של מועדון החמש , אז בטח אני אהיה שם לבד....

....

ביננו ניית רוצה להיות במדינה שבה מסוכן לדבר? נגיד שהבנתי ...

 

...

 

חוץ מזה מודה לך על שהקדשת מזמנך לפרסום שלי ואתה מוזמן למצעד יום העצמאות אותו אני מארגן כ15 שנה

בתחילה בחסות מועדון החמש ואחר כך לאחר הניתוק באופן פרטי

 

ח. איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו ... :roll:

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

שלום

אתם לא מכירים אותי, ואני לא אוהב להגיב, אבל זה חזק ממני, אז הנה יש לי פיתרון קטן:

1. גם באגירה וגם בני (ובכלל, רצוי שכל אחד) יעשו הגהה להודעותיהם, אם זאת יש לתת אורך רוח לשינויי כתיבה הנהוגים בתיכתובת הווירטואלית, לפחות בלעז (והנה חידה: מישהו יכול לתת פירוש ל: URAS ?), אז אולי גם הכותבים בעברית נוקטים בשיטה זו, וכדאי לבדוק את הנושא לפני שמאשימים מישהו בהתבטאות עילגת.

2. מטרת השרשור, נדמה לי, הייתה, אנשים וטענותיהם על חוסר קבלת תמורה בעד האגרה, מי ברשימתו של בני ומי בהודעות בשרשור. קראתי את השרשור ולצערי לא הצלחתי לקבל תמונה רצינית, נהפוך :?:הוא, אם מצליחים להפריד את המוץ מהבוץ :-P, לתמרן בין הוויכוחים הלא רלוונטיים, ולצלול אל הנושא, מסתבר שהרבה אנשים משלמים את האגרה, לא מקבלים כלום ומבסוטים.

אז אני ממליץ ,לבני, לגרום לאנשים שברשימתו לפרסם את טענותיהם בשרשור, ע"מ שנבין במה המדובר וכתוספת גם באגירה ואנשים נוספים יכתבו, מה, לדעתם, מקבלים עבור התשלום - אפילו רק דבר אחד - וממנו נבנה תמונה. ואני אתחיל.

אני קיבלתי עבור התשלום השנתי למועדון ה-5, בתור סיפתח - קבלה.

אז קדימה.

פורסם

אילן,

 

אם אתה מתעקש אז :

 

מסגרת הכוללת מפגשים , טיולים שונים (כמו הנסיעה למוזיאון בעומר לאחרונה)

וחוץ מזה לדעתי אני בחברות במועדון תומך בשיפור מצב האספנות העגום בארץ. גוף גדול יותר ורשמי שמציג קבלות על חברים ולא חברים על הנייר שלא חייבים כלום, ולכן אפשר לפקוד גם את השכנה , סבתא וכד. .בדיוק מאותה סיבה שחברות במפלגה מחייבת תשלום דמי חבר.

 

וגם כמו שאני גם תורם למספר גופים במהלך השנה , אני לא שואל מה יוצא לי מזה , ואני מקווה שגם אתה.

 

 

ואהה אילן שכחת, אתה גם מקבל פורום סגור לרשום בו הרבה , הרבה הודעות ..... ארוכות ארוכות ....

 

:roll:

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
וכתוספת גם באגירה ואנשים נוספים יכתבו, מה, לדעתם, מקבלים עבור התשלום - אפילו רק דבר אחד - וממנו נבנה תמונה...

 

אילן שלום,

מה שחברי מועדון ה 5 מקבלים או לא מקבלים כתמורה לאגרה מעניין לי את העכוז.

 

אני בכוונה אקצין ואומר שכל מועדון ה 5 מעניין לי את אותו עכוז (אל תעלבו, זה לא באמת נכון, מועדון ה 5 יקר לליבי אבל אני רק אומר את זה בכדי להקצין את הסיטואציה).

 

אבל כאשר מן דהוא (ולא מעניין אותי אם מדובר בבני ל, בני ה או בבני ז) בא לפורום שבניהולי ושבעליו נתן לי מנדט לשמור עליו ומתחיל לגנוב גולשים (כי הרי חבר מועדון ה 5 שיעבור למועדון השש-בש גם יעבור לפורום השש-בש שדרך אגב עדיין לא מצאתי אותו) אז פתאום העכוז שלי מאוד מתעניין במה שהוא עושה.

 

מעבר לזה, כן מנהל, לא מנהל, כן חוקים, לא חוקים, פשוט מדובר בהתנהגות לא נאותה בן בני אנוש מתורבתים.

 

הערונת אחרונה, הפורום לא נושב עם רוח הזמנים ומקדש את השפה העיברית, זאת השריטה שלנו ואנחנו 100% עומדים מאחוריה ולא מוכנים להתפשר אז גם אם ברחוב אתה אומר גמני או צ'מע קטע או אחי, פה אנחנו לא מקבלים את זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

וואו, אני התכוונתי בכל הרצינות, לא צריך להתנפל עלי, אבל מכיוון שהתנפלת, תצטרך לקרוא את הערות ההגנה שלי בגוף הודעתך.

אילן,

 

אם אתה מתעקש אז :אני לא מתעקש, פשוט הצעתי דרך לחזור לעניין, מצידי (אישי) אפשר לנעול את השרשור הזה :idea:

 

מסגרת הכוללת מפגשים , טיולים שונים (כמו הנסיעה למוזיאון בעומר לאחרונה)

וחוץ מזה לדעתי אני בחברות במועדון תומך בשיפור מצב האספנות העגום בארץ מצב האספנות לא עגום, תרבות הרכב היא עגומה. גוף גדול יותר ורשמי שמציג קבלות על חברים ולא חברים על הנייר שלא חייבים כלום, ולכן אפשר לפקוד גם את השכנה , סבתא וכד.אני חושב שפה הגזמת אם כוונתך ל-56, אני יודע שיש להם מערך מסודר. .בדיוק מאותה סיבה שחברות במפלגה מחייבת תשלום דמי חבר אני חושב שכאן פיספסת בגדול - דמי החבר למפלגות הוא אתנן כספי ואמצעי לשימון המערכת ותו לא מעבר לזה אין לו זיקה לענייננו, שכן, הדבק שאמור לחבר חברי מפלגה הוא אידיאולוגיה, והיום להתפקד למפלגה זה עניינים, אישיים, טובות הנאה וכו (אני, כמובן לא עושה הכללות - יש גם אנשים טובים).

וגם כמו שאני גם תורם למספר גופים במהלך השנה , אני לא שואל מה יוצא לי מזה , ואני מקווה שגם אתה. איני יודע למה אתה מתכוון. אם להתנדבות כיוונת, אז וודאי שאני שואל, כיוון שיש לי מטרה - לשם כך אני מתנדב. ואם לנדבות כספיות כיוונת, אין לי דעה שכן אני נמנע מזה על מנת לא לקפח את 364 האחרים שמתקשרים, במשך השנה, אם נידבתי לראשון.

אהה אילן שכחת, אתה גם מקבל פורום סגור לרשום בו הרבה , הרבה הודעות ..... ארוכות ארוכות .... כאן, שוב, אתה כותב לא לעניין ובענק, ואני ממליץ לך לברר היטב את טיעונך "גם מקבל פורום סגור",

אם לא תצליח אשמח לספר לך סיפור מתח שקוראים לו "אילן זלינגר VS הפורום.

וואללה (סלעה), אני ממש שמח שהעלית עניין זה, אני מקווה שנדון בו.

 

:roll:

 

ירון

 

ירון, כל מה שרציתי, זה באמת לשמוע מאנשים מה לדעתם הם מקבלים מהמועדון, שכן, לדעתי, עבור הסכום הקטן שנגבה מהחברים, הם מקבלים מעל ומעבר, ושכולם יגיעו למסקנה הזו, וכמו שאומר עופר ידידי - בא הגואל.

לא להתחיל סמטוכה (סלעה) חדשה.

אילן

פורסם

צר לי שאני לא מגיב ביחד עם הקודם, אבל רק עכשיו ראיתי את הודעתך

אילן שלום,

מה שחברי מועדון ה 5 מקבלים או לא מקבלים כתמורה לאגרה מעניין לי את העכוז.

אני בכוונה אקצין ואומר שכל מועדון ה 5 מעניין לי את אותו עכוז (אל תעלבו, זה לא באמת נכון, מועדון ה 5 יקר לליבי אבל אני רק אומר את זה בכדי להקצין את הסיטואציה).

אבל כאשר מן דהוא (ולא מעניין אותי אם מדובר בבני ל, בני ה או בבני ז) בא לפורום שבניהולי ושבעליו נתן לי מנדט לשמור עליו ומתחיל לגנוב גולשים (כי הרי חבר מועדון ה 5 שיעבור למועדון השש-בש גם יעבור לפורום השש-בש שדרך אגב עדיין לא מצאתי אותו) אז פתאום העכוז שלי מאוד מתעניין במה שהוא עושה.

מעבר לזה, כן מנהל, לא מנהל, כן חוקים, לא חוקים, פשוט מדובר בהתנהגות לא נאותה בן בני אנוש מתורבתים.

הערונת אחרונה, הפורום לא נושב עם רוח הזמנים ומקדש את השפה העיברית, זאת השריטה שלנו ואנחנו 100% עומדים מאחוריה ולא מוכנים להתפשר אז גם אם ברחוב אתה אומר גמני או צ'מע קטע או אחי, פה אנחנו לא מקבלים את זה.

 

לענייננו:

1. השרשור התחיל בפניה של בני זוהר אל קהל הקוראים בנושא "מה החברים מקבלים ממועדון ה-5 עבור דמי החברות שהם משלמים". בני כותב שיש בידו רשימה של אנשים שאינם מרוצים מתקבולים אלה, באנונימיות, בשלב זה.

2. מכאן חלה התדרדרות, הן בסגנון והן בהצמדות למוטו השרשור, שני פאראמטרים שאינם מקובלים על מנהלי הפורום.

3 אתה הצטרפת בשלב די מאוחר(הודעה 47 כמדומני) עם הודעה, שלדעתי, אין לה מקום ואני ממליץ שתימחוק אותה. אם אינך יורד לסוף דעתי, אשמח להסביר.

4. אף אחד לא יכול לגנוב גולשים, גולשים ירצו ? גולשים "ייגנבו", העובדה שבני יכול לעשות פירסומת למועדונו, ואפילו להאפיס את מועדון ה-5 (בדקורם חברתי מתאים, כמובן) וכול זה עוד בפורום של מועדון ה-5 זה אולי שיא הפרדוכס, אבל זה מתאפשר בצורה לגיטימית לגמרי, וחבל שעכוזך (סלעה) יתבאס בשל כך.

5. לגבי רמת הכתיבה בפורום, עליך לזכור שאנחנו כור היתוך ויש אנשים שהעברית שלהם, זה לא אוניברסיטה, או שפה של עורכי דין, הסטיות הרבות מהשפה הרהוטה, בד"כ אינן אות לשחצנות או לרוע או לכל קונוטאציה שלילית אחרת, ומכיוון שזה פורום ציבורי, יתרה מזו, בענייני מכוניות ולא בענייני האקדמיה ללשון או מפגש סיפרותי לאומי, עליך להבין שפה ושם ניתקל ב"סלנג" או איזה שיבוש אחר. עם זאת יש, כמובן להקפיד שלא ישתרבבו "סלנגים""מעפן או טרול" כפי שהיו ונמחקו בצדק, ודי לחכמיא ברמיזא (סעיף 3)

6. אז, מה שכתבתי נועד רק להחזיר אותך ואת השרשור לנושא הראשוני, כי זה מעניין אותי. זה הכול, אין שום מניע נסתר.

אילן

פורסם
צר לי שאני לא מגיב ביחד עם הקודם, אבל רק עכשיו ראיתי את הודעתך

 

 

לענייננו:

1. השרשור התחיל בפניה של בני זוהר אל קהל הקוראים בנושא "מה החברים מקבלים ממועדון ה-5 עבור דמי החברות שהם משלמים". בני כותב שיש בידו רשימה של אנשים שאינם מרוצים מתקבולים אלה, באנונימיות, בשלב זה.

2. מכאן חלה התדרדרות, הן בסגנון והן בהצמדות למוטו השרשור, שני פאראמטרים שאינם מקובלים על מנהלי הפורום.

3 אתה הצטרפת בשלב די מאוחר(הודעה 47 כמדומני) עם הודעה, שלדעתי, אין לה מקום ואני ממליץ שתימחוק אותה. אם אינך יורד לסוף דעתי, אשמח להסביר.

4. אף אחד לא יכול לגנוב גולשים, גולשים ירצו ? גולשים "ייגנבו", העובדה שבני יכול לעשות פירסומת למועדונו, ואפילו להאפיס את מועדון ה-5 (בדקורם חברתי מתאים, כמובן) וכול זה עוד בפורום של מועדון ה-5 זה אולי שיא הפרדוכס, אבל זה מתאפשר בצורה לגיטימית לגמרי, וחבל שעכוזך (סלעה) יתבאס בשל כך.

5. לגבי רמת הכתיבה בפורום, עליך לזכור שאנחנו כור היתוך ויש אנשים שהעברית שלהם, זה לא אוניברסיטה, או שפה של עורכי דין, הסטיות הרבות מהשפה הרהוטה, בד"כ אינן אות לשחצנות או לרוע או לכל קונוטאציה שלילית אחרת, ומכיוון שזה פורום ציבורי, יתרה מזו, בענייני מכוניות ולא בענייני האקדמיה ללשון או מפגש סיפרותי לאומי, עליך להבין שפה ושם ניתקל ב"סלנג" או איזה שיבוש אחר. עם זאת יש, כמובן להקפיד שלא ישתרבבו "סלנגים""מעפן או טרול" כפי שהיו ונמחקו בצדק, ודי לחכמיא ברמיזא (סעיף 3)

6. אז, מה שכתבתי נועד רק להחזיר אותך ואת השרשור לנושא הראשוני, כי זה מעניין אותי. זה הכול, אין שום מניע נסתר.

אילן

 

 

עכשיו הכל ברור, תודה על התרגום

 

ובא לציון גועל (סליחה מראש אם יש לי שגיעים)

עדי גולדנברג 13399

פורסם

בפעם האחרונה כי באמת כבר נמאס, אף אחד, אבל אף אחד ללא יוצא מן הכלל לא יבוא אלי הביתה, יחרבן על השטיח ויתלונן שהבית מסריח.

 

רוצה להתארח? תתארח כמו בן אדם.

רוצה לחרבן על השטיח? תתכונן לקבל חרא של יחס (או יחס של חרא).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתם מתחילים לבלבל במח.

אני חושב שהשרשור מיצה את עצמו ואת השטויות והריבים שכתבתם.

סטיתם לגמרי מהנושא.

תנעלו את השרשור,הוא לא מועיל לאף אחד.

שכל אחד יעמוד בפינה שלו ויעשה חושבים במה הוא הועיל לשרשור הזה.

אני אישית-עצוב.

עצוב שהגשמתי חלום וקניתי רכב ישן לעצמי ולא בשביל מועדון כזה או אחר,

הרצון שלי היה להתחבר ולהיות אחד "מהם"-חברי המועדון.להיות "כמוהם".

אני עצוב שאני צריך אפילו לשקול את זה,כי חיכיתי לזה המון זמן.

זה מה שהשרשור גרם לי להרגיש.

תעשו טובה-מנהלי פורום-

ת נ ע ל ו.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם

אבל כאשר מן דהוא ... בא לפורום שבניהולי ושבעליו נתן לי מנדט לשמור עליו ומתחיל לגנוב גולשים (כי הרי חבר מועדון ה 5 שיעבור למועדון השש-בש גם יעבור לפורום השש-בש שדרך אגב עדיין לא מצאתי אותו) אז פתאום העכוז שלי מאוד מתעניין במה שהוא עושה.

 

 

חשבתי שקרספורום הינו פורום פתוח ולא פורום של מועדון החמש. איפה אני טועה?

ארז רונן

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...