Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נשר


בני זהר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עודד פרסט רשם:

המבדיל הוא שהוא (ה"פראייר") משלם בעד זכותך להנות במפגש, ואתה "לוקח" זכות זאת ללא תשלום.

אם לא היו אותם "פראיירים", גם אתה לא היית יכול להשתתף. זאת בסך הכל שאלה של הגינות. גם בחנות אפשר "להשיג" סחורה ללא תשלום. מזל שלא כולם עושים זאת....

 

אני אמור להסיק מזה שאני "גנב" מפגשים.אחד ש"משלמים" עליו בעקיפין.

זאת אומרת עדיף שלא אגיע למפגשים אם זאת ההרגשה שאני אמור לקבל.לפחות לפי התשובה.

אולי באמת אפסיק לעשות זאת.

תקנו אותי אם אני טועה.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הערותי בכחול:

חברים יקרים לא להתלהם ולהתגושש. ננסה..

גם אני מגיע למפגשי נשר אחת לשבועיים (שזה הזמן הפנוי שלי) ואינני חבר מועדון ה-5..אז אתה נהנה מההפקר...

שאלתי היא באמת כזו תמימה (באמת?) ,מה מקנה לי החברות במועדון? (פרט לכרטיס חבר והנחה 10% בארומה במפגש).

מה מבדיל ביני (כרגע לא חבר מועדון) לאחד שהוא כן חבר מועדון? המבדיל הוא שהוא (ה"פראייר") משלם בעד זכותך להנות במפגש, ואתה "לוקח" זכות זאת ללא תשלום.

שוב,אני שואל כי באמת מעולם לא שאלתי. אם לא היו אותם "פראיירים", גם אתה לא היית יכול להשתתף. זאת בסך הכל שאלה של הגינות. גם בחנות אפשר "להשיג" סחורה ללא תשלום. מזל שלא כולם עושים זאת....

 

 

אני "פראייר" גאה



וכבוד הוא לי להיות חבר במועדון החמש :wink:

 

עדי גולדנברג 13399

פורסם

זאת אומרת עדיף שלא אגיע למפגשים אם זאת ההרגשה שאני אמור לקבל.לפחות לפי התשובה.

אולי באמת אפסיק לעשות זאת.

תקנו אותי אם אני טועה.

 

אתה בהחלט טועה. אתה מוזמן להשתתף במפגשים, אבל כולנו נשמח אם תהיה חבר מועדון.

ואם לא משהו אחר, הרי שמחתנו תהיה ה"תמורה" שאתה מחפש....

עודד

פורסם

בובי מייסס

 

אף אחד לא מצמיד אקדח לחברי המועדון על מנת שישלמו דמי חבר-הם עושים זאת מרצון!

 

מי שבוחר לשלם דמי חבר בכדי להרגיש שייך כנראה מקבל תמורה, ואין על כך עוררין.

 

למועדון החמש היו ועודם זכויות וחובות בנושא אספנות הרכבים בארץ, ביחד עם טעיות ומשגים.

 

מי שעיניו בראשו יודע להפריד את העיקר מהטפל, ויודע לבחור דרכו.

 

קיימת יריבות טבעית וחילוקי דעות בין המועדונים השונים, וזה בסדר גמור התחרות בריאה ולטובת כולם.

 

אני רוצה להאמין שהחברים בפורום יודעים הייטב מה מסתתר מעבר לכל שאלה תמימה, ויודעים להתייחס בהתאם.

 

אינני מאמין דגול ב-"שקט בכל מחיר" וכשצריך לצאת כנגד עוולות או משגים אפשר ורצוי לעשות זאת.

 

הפורום הזה פתוח לכל דיעה ונושא הקשור באספנות רכבים, גם אם אין היא מתיישבת בקנה אחד עם דעת המועדון.

 

יש פורום סגור השייך לחברים בלבד שם הם יכולים לעשות כל העולה על דעתם, ומי שרוצה להשתתף שירשם.

 

כל עוד מי שרשום בפורום אינו עובר על התקנון רשאי הוא לכתוב כל העולה על דעתו, ואחרים יכולים להגיב.

 

מפגשים הנעשים במקומות ציבוריים פתוחים לכולם וזאת מטרתם, ויש ניצול הדדי של הצדדים.

 

מעבר לזה הבחירה חופשית וכל אחד יעשה מה שברצונו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בני שלום אצלנו במפגש נשר כולם מקובלים גם חברים וגם לא חברים אני חושב שגם במפגש השרון כולם מקובלים גם חברים וגם לא חברים במועדון החמש אצלנו בעבר היה מאמץ גדול לגייס חברים מהצפון למועדון החמש ואני חושב שהיה גיוס של מעל 40 חברים חדשים בחודשיים יותר מכל הארץ, אבל אצלנו היום כולם מוזמנים להשתתף במפגש ולהיות חלק מהעשייה בפעילות של הסניף ולהנות כשווים לכל דבר.נדאג גם להנחה של 10% בארומה נשר לכולם רק לבוא ולהנות ולא לריב ולזכור לאיזו מטרה כולם נמצאים שימור הרכבים והתחביב.

 

תודה דודי

חפשו אותנו גם בפייסבוק -"המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

המפגש הצפוני של כולם, בשביל כולם !!

פורסם
ועם כל זאת למרות האמירה הזו בכל זאת החברים עדיין חברים ,

מגיעים למפגשים , טיולים , ארועים כמו פארק גמת גן השקות וכ' .

כמו כן קוראים את החוברת האובטומוביל שהיא שלנו , ממש שלנו ,

החברים כותבים מספרים ומשתפים .

ומן הסתם זוכים מעת לעת לאיזו הקלה , הכרה מול משרדי הממשלה .

 

משתתפים מרצון (בלא תמורה ) בארועי קהילה כמו הארוע לחיילי צהל בספטמבר כבר שנה שניה

ארוע בבית ספר לקציני ים עכו , רמת הדסה , ארועים בבתי חולים , לילדים אוטיסטים והרשימה עוד ארוכה .

זאת מרצון ואהבה , מול הגוף ש "לא מקבלים כמעט כלום" אולי בעצם אנחנו נותנים , תורמים ?!

תחשבו על זה ......

 

נכון שהדברים זזים לאט מאוד כמו קצב הנסיעה של המכוניות שלנו .:wink:

 

אנחנו נמצאים תחת כנפי אירגון גדול יציב לאורך שנים ומול חברים טובים .

 

אגב , התשלום בכלל לא נראה יקר, מחיר שנתי שאפשר לשבת על כוס קפה בורקס ועוגה טובה .

 

דרור .

המועדון שייך רק לחלק מסויים של החברים וכניראה לא כולם שווים.בקשר לאבטומוביל השנה הגיעו רק שלוש.בקשר לטיולים היה מי שדאג לארגן בצפון אבל היו גם מי שדאגו שזה לא יעבוד.והמבין יבין.

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם
המועדון שייך רק לחלק מסויים של החברים וכניראה לא כולם שווים.בקשר לאבטומוביל השנה הגיעו רק שלוש.בקשר לטיולים היה מי שדאג לארגן בצפון אבל היו גם מי שדאגו שזה לא יעבוד.והמבין יבין.

 

המועדון שייך לכל החברים הרשומים בו ושמשלמים דמי חבר .

כך ש.... ממש לא מבין למה אתה מתכוון , (אבל במפגש בטוח תסביר )

מי שאינו משלם הוא איננו חבר ולכן לא שייך לרשימת החברים .

את המועדון מנהל וועד נבחר . מגיעים חברי מועדון מהמרכז לארועים , השקות בצפון לךא אחת . זה שיתוף פעולה .

פעילות בסניף מסוים ונניח לרגע בצפון נעשת , נעשתה בידי מארגן שהוא תמיד נשא את דגל מועדון החמש

בכל ארוע שארגן ! כך שלפחות עד כה גם הפעילות הטיולים הם תחת מועדון החמש או חברי מועדון החמש .

נכון שהאובטומוביל היגיע - מעט ,

אולם הוא שלנו , של כל חברי המועדון .

התוכן בהחלט פתוח לכל חבר שירצה לכתוב לספר על מנת להעשיר את תוכנו . זו לא סתם אמירה זה קורה בפועל .

 

אז למי שייך המועדון ? :-) שאלה מעניינת .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
המועדון שייך לכל החברים הרשומים בו ושמשלמים דמי חבר .

כך ש.... ממש לא מבין למה אתה מתכוון , (אבל במפגש בטוח תסביר )

מי שאינו משלם הוא איננו חבר ולכן לא שייך לרשימת החברים .

את המועדון מנהל וועד נבחר . מגיעים חברי מועדון מהמרכז לארועים , השקות בצפון לךא אחת . זה שיתוף פעולה .

פעילות בסניף מסוים ונניח לרגע בצפון נעשת , נעשתה בידי מארגן שהוא תמיד נשא את דגל מועדון החמש

בכל ארוע שארגן ! כך שלפחות עד כה גם הפעילות הטיולים הם תחת מועדון החמש או חברי מועדון החמש .

נכון שהאובטומוביל היגיע - מעט ,

אולם הוא שלנו , של כל חברי המועדון .

התוכן בהחלט פתוח לכל חבר שירצה לכתוב לספר על מנת להעשיר את תוכנו . זו לא סתם אמירה זה קורה בפועל .

 

אז למי שייך המועדון ? :-) שאלה מעניינת .

 

דרור .

כל מארגן שנשא את הדגל עד היום דאגו לקפל לו את הדגל.

בבעלותי BmW 518 1982

:-D.ואני מהמפגש הצפוני.:-D

פורסם
בני שלום אצלנו במפגש נשר כולם מקובלים גם חברים וגם לא חברים אני חושב שגם במפגש השרון כולם מקובלים גם חברים וגם לא חברים במועדון החמש אצלנו בעבר היה מאמץ גדול לגייס חברים מהצפון למועדון החמש ואני חושב שהיה גיוס של מעל 40 חברים חדשים בחודשיים יותר מכל הארץ, אבל אצלנו היום כולם מוזמנים להשתתף במפגש ולהיות חלק מהעשייה בפעילות של הסניף ולהנות כשווים לכל דבר.נדאג גם להנחה של 10% בארומה נשר לכולם רק לבוא ולהנות ולא לריב ולזכור לאיזו מטרה כולם נמצאים שימור הרכבים והתחביב.

 

תודה דודי

 

 

דודו אתה צודק 100%

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם

א. שקט זה רפש

ב. מר קובי למי קראת בני סלע? אמיץ האא? נראה אותך

ג. אני מכיר את הבלבית של ארומה והוא לא מועדון החמש

ד. גמני מקבל הנחה 10% כי אני חבר במועדון אספנות יילו 6-5

ה. מועדון יילו 6-5 לא גובה תשלום חודשי ולא עבור אירועים נהפוך הוא המועדון משלם לחברים עבור טירחתם להופיע באירוע

ו. 40 נוספו בצפון למועדון ה5? חחחחח ב20 שנה וכמה עזבו?

ז. גייסתי כ300 חברים בחודשיים כאשר אני מפעיל את המועדון ואתר אינטרנט ללא מנגנון ללא משרד וללא דמי חבר

ח. בני הספל יקירי תודה על מחיקת השיקוץ שכתב קובי אבל הייתי מעדיף שלא תמחק גם עקרונית וגם שהפורום יראה ויכיר מי האיש

וגם כמובן לתת לי להרוויח ממנו אז חבל באמת חבל

ט. אני מכריז על מבצע לעוזבי מועדון ה5 אצלי ללא תשלום מועדון יילו 6-5 מקבל את כולם ללא שיוך עדתי דתי פוליטי או סוג רכב

מקומכם איתנו הטובים ל6-5

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם
בובי מייסס

אף אחד לא מצמיד אקדח לחברי המועדון על מנת שישלמו דמי חבר-הם עושים זאת מרצון!

מי שבוחר לשלם דמי חבר בכדי להרגיש שייך כנראה מקבל תמורה, ואין על כך עוררין.

למועדון החמש היו ועודם זכויות וחובות בנושא אספנות הרכבים בארץ, ביחד עם טעיות ומשגים.

מי שעיניו בראשו יודע להפריד את העיקר מהטפל, ויודע לבחור דרכו.

קיימת יריבות טבעית וחילוקי דעות בין המועדונים השונים, וזה בסדר גמור התחרות בריאה ולטובת כולם.

אני רוצה להאמין שהחברים בפורום יודעים הייטב מה מסתתר מעבר לכל שאלה תמימה, ויודעים להתייחס בהתאם.

אינני מאמין דגול ב-"שקט בכל מחיר" וכשצריך לצאת כנגד עוולות או משגים אפשר ורצוי לעשות זאת.

הפורום הזה פתוח לכל דיעה ונושא הקשור באספנות רכבים, גם אם אין היא מתיישבת בקנה אחד עם דעת המועדון.

יש פורום סגור השייך לחברים בלבד שם הם יכולים לעשות כל העולה על דעתם, ומי שרוצה להשתתף שירשם.

כל עוד מי שרשום בפורום אינו עובר על התקנון רשאי הוא לכתוב כל העולה על דעתו, ואחרים יכולים להגיב.

מפגשים הנעשים במקומות ציבוריים פתוחים לכולם וזאת מטרתם, ויש ניצול הדדי של הצדדים.

מעבר לזה הבחירה חופשית וכל אחד יעשה מה שברצונו-רן

 

וואו רן, זו מגילת זכויות האדם.

אני מביו שאתה חוזר להיות חבר המועדון בקרוב,

בהצלחה

פורסם
א. שקט זה רפש

 

...

ט. אני מכריז על מבצע לעוזבי מועדון ה5 אצלי ללא תשלום מועדון יילו 6-5 מקבל את כולם ללא שיוך עדתי דתי פוליטי או סוג רכב

מקומכם איתנו הטובים ל6-5

 

יצא המצרע מן השק,

 

יכלת לכתוב את זה מההתחלה בלי כל הרפש שאתה שופך כאן.

 

היה נותן יותר כבוד לך ול"מועדון" שאתה מנהל.

 

פני הכותב כפני הכתוב.....

 

שיהיה לך בהצלחה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
וואו רן, זו מגילת זכויות האדם.

אני מביו שאתה חוזר להיות חבר המועדון בקרוב,

בהצלחה

 

אני לא...אבל כל אחד עושה את הבחירות שלו.

ולא גיליתי את אמריקה זהי המציאות והאמת....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...