Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש נשר


בני זהר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי

בוקר טוב לכולם: חברי מועדון וחברים טובים.

כן רצוי שכולנו נשלם. ככל שנהיה יותר, יהיה לנו כח גדול יותר.

אני לא מחפשת תמורות. אני גאה להיות שייכת למועדון.

מי שמחזיק רכב עתיק על כל השלכותיו ועלויותיו יכול להרשות לעצמו לשלם לשייכות למועדון בפחות משקל ליום לא?

אני גאה להיות פראיירית אם ככה.

בבקשה בואו נהנה מהתחביב המדהים שלנו. בוא לא נחפש מה לא בסדר ונהנה מהבסדר.

אני מזמינה את כוווווווווולם לבוא בימי שישי לארומה בנשר.

יום טוב לכולם

מקווה לראות תמיד את כולכם עם חיוך.

עידית בן הרוש

כבר אמרתי לך שאני אוהב אותך ???????

צביקה מרגלית

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידית,

 

אני מסכים עם כל מילה שלך אבל הן נאמרות לשוא.

הוא לא מחפש תשובה עניינית אלא מחפש לזרוע ריב, מדון , סכסוך וכך "יגנוב" חברים למועדון השש-בש שלו.

 

בקיצור:

don

 

ובנימה אישית, מפתיע איזה הבדל ענק עושה אות אחת בשם!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום,

 

קראתי את הכתובים כאן, אני לא חבר מועדון ומעולם לא הייתי, בד"כ אני מגיע למפגשים גדולים כמו בצומת מגב, רמת גן וכו', כמובן שיוצא לי גם להגיע לנשר כשיש השקה משמעותית (לא הייתי הרבה חודשים).

אני מאוד נהנה לראות את המוזיאון הנייד ואת ה"רעל" בעיניים של כל אחד מבעלי המכוניות ואני מקווה בעתיד להיות כחלק מעמי (אספן).

 

אני לא יודע אם יש לי או אין לי זכות ואני בטח לא מגשר אבל כל אחד יכול לכתוב מה שמפריע לו בצורה עדינה ומה הוא היה משפר, משנה, בסה"כ החבר'ה נבונים ואני מאמין שאפשר להגיע למסקנות והחלטות.

 

אז שיהיה לכם בהצלחה ותמשיכו במשימות הקודש של תרומה לקהילה.

 

תודה

עתיר

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם
גמני הייתי באחד המפגשים האחרונים

והתפתחה שיחה נוקבת

מה חברי מועדון החמש מקבלים תמורת התשלום השנתי הגבוה.

והתשובה הרווחת הייתה . כלום

שמות המשתתפים בשיחה נימצאים במערכת חלקם שמות מפתיעים

ומה אתם אומרים חברים?

בני זהר!

אז בוא ואגיד לך מה אני אומר!!!!!!!

אפתח ואומר שאני לא מרגיש שום צורך , ולו הקטן ביותר, להצטדק בפניך ושכמוך, מה נותנים לי דמי החבר במועדון ה - 5 ומה יוצא לי מזה.

הרי אתה מחפש כל הזדמנות לנגח ולהשמיץ את המועדון אליו השתייכת בעבר , ואני מניח שאם יכלת , היית מצטרף לשורותיו גם היום,

אלא שאינך מוכן לשלם את חובך למועדון ואתה בחוץ.

עצם העובדה שאתה מגיע למפגש נשר , שקיים בזכות משלמי דמי החבר,

העובדה שניסית להשתתף בתצוגה באנדרטת משמר הבגבול שהתקיימה ע"י משלמי דמי החבר , והתבקשת לפנות את רכבך,

אומר דרשני, אבל נוח לך לבעוט בכל הזדמנות אפשרית.

 

אסביר לאחרים(ולא לך , שהרי אתה יודע לפחות כמוני)מה אני מקבל תמורת דמי החבר הנמוכים :

יש לי מפגש מכוניות וחברים מידי שישי , וכיף לי להגיע לכל מפגש ברחבי הארץ , שקיימים בזכות משלמי דמי חבר שכמוני.

המועדון יוזם אירועים שכייף לי להיות שותף להם כגון:

טיול סוף שבוע לאילת , טיול סוף שבוע לצפון שכלל את שיירת יחיעם ומלון בעכו, טיול סוף שבוע לנצרת ואירוח מלכים,

כמו כן,אירוע גלאי , אירוע עוזדור, אירועי פסח בפארק ר"ג , חגיגות המועדון לשנות העשרים / עשרים וחמש,

אירועי המועדון למען הקהילה (שאני רואה את זה בחשיבות עליונה)כמו אורט ידין,ף הוועד למען החייל, נוער במצוקה ,ועוד אחרים.

אני גאה להיות שייך למועדון שכזה , וכבוד הוא לי.

אני פעיל במשימות ופעילויות המועדון (אמנם בתשלום זעום , אבל אולי עכשיו אקבל העלאה:roll:).

בנוסף יש לנו כח השפעה במוסדות למיניהם , ואל תיקח עליך , בני זהר, את כל התהילה (תשאיר גם לאחרים קצת).

ולסיום,

לגבי אלו שאינם משלמים דמי חבר ,ונהנים בצורה עקיפה מהפריווילגיות , אני לא מרגיש פראייר , שהרי תמיד יהיו כאלו שייהנו ע"ח אחרים.

אנחנו רואים את זה גם בגיוס לצבא ,ועם כל המשתמטים למיניהם ,כשקוראים לנו לדגל , אנחנו מתייצבים ,לא פוזלים לצדדים ושואלים מה יוצא לנו מזה.

ולסיכום ,

כל אחד יעשה לעצמו את חשבון הנפש ויעשה את הטוב בעיניו.

ובואו נמשיך להינות מההובי שאנחנו כל כך אוהבים , ונפסיק סוף סוף לעסוק בדברים תפלים.

צביקה מרגלית

פורסם

בני וצביקה יו איזה כיף לי: דו קרב עליי????? ואוו בוא נקבע מקום...

סתםםםםםם

הכל בהומור

צביקוששששששש מתגעגעתתתתתתת

בוא נפברק השקה. יאללה?

יום מקסים.

עידית בן הרוש

פורסם

מתניה אתה הרי איש טוב וראוי לא מתאים לך להסית לסתימת פיות למה לא להתייחס לעובדה כאובה בגינה הרבה עוזבים את מועדון ה5 ?האיש המסתתר מאחורי הכינוי גבירהלמה אדוני לא מזדהה? חושש לפנסיה? סתם מתחנף כי רוצה לחשוב שמקורב לנחום?אגב הפורום הזה הוא לא אתר הבית של מועדון ה5חלק ממנהליו הם חברי המועדון וחבל שכךכן כן הם מ פ ח ד י ם.

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

שמי לא גבירה, שמי בגירה אבל ממילא ההודעות שלך כ"כ עילגות שכנראה גם קריאה היא לא הצד החזק שלך.

 

הפנסיה לא מדאיגה אותי, לא בגיל 43, יש עוד 30 שנה לסחוב ולצערי גיל הפרישה רק הולך ומתרחק.

 

אני לא מסתתר מאחורי כלום, זה שם המשתמש שלי מזה 7 שנים.

 

לא מכיר את נחום, לא חבר מועדון ה 5, לא מקורב לתחום, כולה מנהל מן המניין בקארס פורום שמתמלא בחילה עזה למקרא הודעותיך המבחילות.

 

 

אני לא יודע מה היחסים האישיים שלך עם הנוכחים פה אבל מאיזה סיבה חסים עליך.

 

בכל תת פורום אחר בקארס פורום, על הגועל נפש שאתה מעלה פה היית כבר מזמן נחסם לצמיתות.

 

אבל אתה צריך לשמוח הרי זה הרע במיעוטו מאחר ואם לא בעולם וירטואלי היינו, על המעשים שלך פה כבר מזמן היית חוטף אגרוף ישירות לפרצוף מבעל הבית העצבני.

 

מאיפו עזות המצח להכנס לכאן להתחיל להכפיש ועוד להגיד במפורש שאתה עושה את זה בכדי לגנוב חברי מועדון?

 

יש גבולות ל"חופש הדיבור" והגבולות האלה הוצבו בגלל שכמותך שמנצלים את הזכות הזאת באופן ציני עבור טובתם האישית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מר בגירה היקרכנראה שאינך כל כך בגיר כמו השם שאימצת לך וסיבותך עימךהאלימות העצורה שלך מדליקה אותי.זה ממש עושה לי את זה.תוכל לממש את האופציה הזו כל יום שישי אביבי כאשר אני והפונטיאק שלי נהיה שם בנשראגב מועדון החמש פיתה חברי מועדון יילו 6-5 לעבור אליו וזה לגיטימי. למה לא?במחשבה שניה למה בעצם אתה כועס עלי מה עשיתי לך מאיפה הכאב שהרי אינך חבר מועדון החמש אז על מה הכעס?אגב מה שימך האמיתי?

ברשותי אוסטין מודל 58 ופליימוט בלוודר מודל 55

פורסם

1. בלי שום קשר למהות הדיון, אתה מתבקש לעבור על ההודעות שלך לפני שאתה מפרסם אותן ולבצע הגאה. הרבה מילים אצלך מתחברות ללא רווח וזה מקשה על הקריאה.

 

2. שום אלימות מצידי, אל תנסה אפילו לרמוז לזה שאיימתי/הבטחתי וכו'. פשוט תנסה להכנס למכולת השכונתית ותתחיל להסביר ללקוחות בקולי קולות למה עדיף לעבור לחנות שלך שהרבה יותר זולה ונעימה ותראה מה קורה בעולם האמיתי כשאין מקלדת ומסך להסתתר מאחוריה.

 

3. יכול להיות שמועדון החמש עשה מה שאתה טוען, אני לא בקיא בפרטים והם גם לא רלוונטים. השאלה המהותית היא האם הוא עשה את זה בשרשור בפורום שלך והאם גם אז דגכלת בעקרונות הדמוקרטיה הנאורים שלך? יודע מה, אני עכשיו נכנס אליך לפורום, פותח שרשור שממליץ לכולם לחזור למועדון ה 5 ונראה כמה זמן הוא ישאר באויר.

 

4. אני כועס כי כל קארס-פורום (לרבות פורום האספנות) יקר לליבי, זאת הסיבה שאני משקיע שעות רבות בהתנדבות, מידי יום בניהול שלו. כשבא מישהוא שכל מטרתו מלכתחילה היא לזרוע פילוג ורעל בפורום אני יוצא למגננה.

 

5. לא יודע מה מדליק אותך אבל אני לא בקטע אז חפש מישהוא אחר שידליק אותך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מתניה אתה הרי איש טוב וראוי לא מתאים לך להסית לסתימת פיות למה לא להתייחס לעובדה כאובה בגינה הרבה עוזבים את מועדון ה5 ?האיש המסתתר מאחורי הכינוי גבירהלמה אדוני לא מזדהה? חושש לפנסיה? סתם מתחנף כי רוצה לחשוב שמקורב לנחום?אגב הפורום הזה הוא לא אתר הבית של מועדון ה5חלק ממנהליו הם חברי המועדון וחבל שכךכן כן הם מ פ ח ד י ם.

 

זה עניין אחד שמועדון ה5 לא מוצא חן בעינך, ולא חשובות הסיבות - אתה אינך חבר בו ולעולם לא תהייה - יופי לך

אבל זה עניין אחר לעמוד מעל כל במה אפשרית ולקורא לאלה שלא חושבים כמוך פריירים על זה שהם כן חברים במועדון ה5

על זה שהם נהנים מהעיסוק המועדוני ומהתשלום בגינו ועוד לקרוא להם לעזוב, כמוך, כמי שראה את האור (במקרה שלך ראה את החושך)

צא כבר לאנשים מהכיס, צא כבר לאנשים מהורידים ותעזוב את הפורום שהוקצע למועדון בשקט

לך תלהג במקום אחר

פורסם

בני, מה זה גמני?

 

תתחיל לכתוב בעיברית כראוי או שהודעותיך העילגות ימחקו ללא כל קשר לתוכן שלהן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...