Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5280 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוכים הבאים לפורום!

 

אני מבין שזה לחוץ לך - קח בחשבון שזה לא צ'אט וגם לא שירות כבקשתך - לפעמים לוקח כמה שעות עד שמישהו מגיב.

 

לגופו של עניין - פנה ל"חץ מנועים" ברח' האורגים 8 בחולון טל' 03-5502507 הם מתמחים בשיפוץ והחלפה של מנועים ויוכלו לעזור לך להחליף /לשפץ מנוע בקוואלייר שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ברוכים הבאים לפורום!

 

אני מבין שזה לחוץ לך - קח בחשבון שזה לא צ'אט וגם לא שירות כבקשתך - לפעמים לוקח כמה שעות עד שמישהו מגיב.

 

לגופו של עניין - פנה ל"חץ מנועים" ברח' האורגים 8 בחולון טל' 03-5502507 הם מתמחים בשיפוץ והחלפה של מנועים ויוכלו לעזור לך להחליף /לשפץ מנוע בקוואלייר שלך.

 

פשוט קיבלתי כל כל מיני הצעות טווח של מחירים

פורסם

אז מה אתה רוצה לשאול בעצם? פה לא יתנו לך הצעות מחיר אבל יוכלו לחוות על הצעות שכבר קיבלת אם תואיל לכתוב אותן...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

איפה אתה גר?

 

אני החלפתי מנוע לקוואליר 95' שלי, במוסך פה בב"ש (לא UMI), לקח 5.5K, הוא אמר לי שהוא רואה את המנוע עוד על המשאית, לא טוב מחזיר.

 

המנוע שהוא ייבא לי הוא טוב מאוד, אחרי כמה חודשים נדרש שיפוץ ראש (מילוי אטם), ומאז טפו טפו טפו הרכב כמו חדש.

(מנוע באמת טוב הוא שם לי!).

 

 

איך הלך לך מנוע?

(הקוואליר החדשות יותר טובות מאוד, חוץ מזה שהם עברו לחגורה טיימינג במקום שרשרת כמו ב95' שלי).

פורסם
איפה אתה גר?

 

אני החלפתי מנוע לקוואליר 95' שלי, במוסך פה בב"ש (לא UMI), לקח 5.5K, הוא אמר לי שהוא רואה את המנוע עוד על המשאית, לא טוב מחזיר.

 

המנוע שהוא ייבא לי הוא טוב מאוד, אחרי כמה חודשים נדרש שיפוץ ראש (מילוי אטם), ומאז טפו טפו טפו הרכב כמו חדש.

(מנוע באמת טוב הוא שם לי!).

 

 

איך הלך לך מנוע?

(הקוואליר החדשות יותר טובות מאוד, חוץ מזה שהם עברו לחגורה טיימינג במקום שרשרת כמו ב95' שלי).[/

 

התחיל לדפוק בדרך לשדרות ממה שהבנתי נשבר השסתום מקיק דאון מיותר העניין שקיבלתי הצעות גבוהות מידי

האוטו כרגע בדרום אני לא גר שם כבר אם אתה מכיר מישהו שיעשה עבודה טובה במחיר סביר תמליץ לי ממש דחוף לי

העניין כבר שקלתי להחליף תאוטו בגלל זה

פורסם
אז מה אתה רוצה לשאול בעצם? פה לא יתנו לך הצעות מחיר אבל יוכלו לחוות על הצעות שכבר קיבלת אם תואיל לכתוב אותן...

 

 

אני יבדוק לגבי חץ מנועים מה שאמרת לי צריך הצעה הוגנת 8000 נראה לי מוגזם מידי

ומקום שאפשר לסמוך עליו

×
×
  • תוכן חדש...