Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוני,



 

זה רנו מגאן 2008 - הדיפון עבה מאוד והמידבאס מנגן המון באס - היה רצוי בכל זאת לעשות בניה על הגריל ולאפשר מעבר יותר גדול של אוויר ולבודד את הדיפון באיזה שתי שכבות + שכבה על הדופן החיצונית של הדלת.

 

לא בעיה להשיג כזה דיפון - אולי יום אחד אני באמת אעשה שם בניה מפלצתית אבל נראה לי שהרכב הזה יהיה איתנו לתקופת האחריות שלו (3 שנים) ואחרי זה ישודרג.

 

מבחינתי - לא שווה את המאמץ אם להיות כנה.

 

שבוע הבא אני מזמין שני קבלים - הולך לבדוק עד כמה זה יאפשר לי לפתוח שם גיין - סה"כ לא צריך לפתוח עוד הרבה.

 

וגם היום בערב אני הולך לשנות שם קצת את הכוונים - אני חושב שדחפתי בגלל הגיין הסגור יותר מידי את התדרים בין 70 ל120 הרץ באקולייזר - אחרי פתיחת הגיין אני רואה שאפשר בכלל לאפס את ההגדרות האלו או ממש להפחית.

 

מה שיפה בMDSP זה שאתה יכול לכוון את התוכנה במחשב איך שבא לך וכשתתחבר - התוכנה פשוט תסנכרן את ההגדרות האלה למכשיר, אז אתה לא חייב בכלל להיות ברכב אם אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה לעשות.

 

פלוס רציני בקטע הזה.

 

------------------ אם אחרי כל זה אני אראה שבהחלט כדאי להוסיף ליין דרייבר, יבגני (אוזירו) כבר נתן לי כמה אופציות מעניינות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי סשן כוונים קצר - הנה הרשמים:



 

1. אני חנקתי לL3SE את הצורה עם החסימה ב16K הרץ - הגעתי להבנה שזה לא טוויטרים שנמצאים בתחום הזה באובר קיל מטורף ולכן צריך לרסן אותם.

 

העליתי את החסימה ל20 הרץ והם נשמעים יותר פתוחים, יותר קלילים ויש להם תחושה של קצת יותר אוויר בסיומת של כלי נקישה ונשיפה. זה הבדל מורגש במקרה הזה בעוד שעל טוויטרים של HAT אין כמעט שום הבדל למעט זה שהם נרגעים ונהיים נעימים לאוזן עם חסימה ב16K. (סלופ 6 סה"כ).

 

2. ביטלתי את הדחיפה שנתתי באקולייזר למידבאסים באזור ה70 ה90 וה120 הרץ - זה נשמע הרבה יותר טוב - הבאס שם היה מאולץ וזה לדעתי קצת עיוות. הרבה יותר נקי עכשיו.

 

3. הורדתי שני דציבל מההנחתה של הסאב וופר - הוא מורגש עכשיו יפה מאוד ומשתלב.

 

 

אבל נראה לי שההבדל העיקרי יגיע אחרי שאני אעיף את הקבלים של BENNIC לכל הרוחות - כנראה שרושם העבר שלי לא מוטעה והם באמת נותנים תוצאת סאונד מרוחה ונוראית וגם לא עומדים בהספקים ומעבר לכך - נראה לי שהם ממש לא מדוייקים.

 

שבוע הבא אני מזמין קבלים של קלאריטי-קאפ סדרת PX שעומדים ב250V במקום ב100 כמו הבניק, יותר מדוייקים מהם (יותר נכון אחוז סטייה קטן יותר) וגם אני מעלה את נקודת החיתוך של המידים מ800 הרץ ל1000 הרץ כי הם בפירוש מנגנים באס והם בועטים בקורות. סה"כ אני פוער בור של 200 הרץ באזור שגם ככה יש עודף אז לא נראה לי שיהיה נזק אלא להפך, שיפור.

 

אחרי שזה יקרה - אני אנסה להפחית את השימוש באקולייזר של הMDSP למינימום האפשרי - אני חושב שמשם יבוא עוד הבדל שמיע.

 

ואז ורק אז אני אחליט אם אני רוצה להוסיף שם ליין דרייבר או לא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גם הקבלים וגם הMDSP לא הכי העיפו אותי את הפוני בשבת :)

 

העיקר שהעלינו קצת גיין

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הקבלים כמעט העיפו לי את עור התוף

:-D

 

לא נורא - יוחלפו בקרוב.

 

אני מתלבט גם אם יש משמעות להחלפת הסלילים בסלילים של goertz אבל קודם כל אני אבחן את הצורך בליין דרייבר.

 

איך אני מתכוון לעשות את זה?

 

לMDSP יש כוון רגישות כניסה בנוסף לכוון הנחתות - אחרי שאני אחליף את הקבלים אני אראה אם בווליום גבוה אני מגיע בDSP לטווח רגישות כניסה לא בריא - אם כן, הדבר הכי טוב לעשות זה להוריד את רגישות הכניסה - אבל להגביר את אות המוצא עם ליין דרייבר, זה כבר צריך באמת לקחת את המערכת לרמה אחרת.

 

מעבר לכך - האוסילוסקופ בדרך - זה יתן לי חיווי עד כמה המצב רע ביציאות לרמקולים עצמם.

 

בקיצור זו מערכת קלאסית בשביל לעשות בית ספר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גם מורים לומדים - ובמערכת החינוך בארץ יש גם מורים שלא גמרו בית ספר :-D

 

בכל מקרה - מצאתי תחליף טוב יותר וזול יותר לקבלים של קלאריטי

 

solen fast cap

 

עולים יותר זול והם עמידים למתח עבודה של 400V

 

ביום ראשון יוזמנו שניים כאלו - החסכון כמעט חצי מחיר לעומת קלאריטי קאפ.

 

קארלי מיילר עמידים רק עד 150V - אמנם אני חושב שזה יספיק אבל אני מעדיף את סולן או את קלאריטי בגלל הידע והנסיון שיש לי לגבי הרכיבים האלה.

 

http://www.madisoundspeakerstore.com/solen-capacitors/solen-40-mfd-fast-cap-400v/

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הרכבתי קרוס מקבלים של SOLEN, בדיעבד אני מצטער שלא השקעתי בפרוייקט כמה שקלים נוספים עבור JANTZEN AUDIO ,סדרת SUPERIOR (אדומה) , המחיר ממש לא בשמיים. תמורה מעולה למחיר (נגיד להבדיל מMUNDORF, JENSEN CAPS).

 

ניתן למצוא אותם בPARTSEXPRESS., אגב הEXPRESS בשם לא מגיע במקרה, שעה ומשהו לאחר שביצעתי הזמנה המשלוח היה בUPS, אפילו מבאס כי רציתי להחליף חלק בהזמנה. :roll:

פורסם

רועי,



 

תודה! אני אבדוק מחר במהלך יום העבודה.

 

למרות שאני כן מעוניין לחסוך כאן.

 

אפרופו - היום כיוונתי את המערכת ביחד עם חבר פורום נוסף, שלומי 122, (אנחנו שכנים) וגיליתי שהכנסתי את ההגדרות של הטיים קורקשן הפוך!

 

ברגע ששלומי ישב ברכב הוא טען שהזמר נשמע לו קצת שמאלה- וזכרתי שבאמת משהו שם עדיין לא נפל לי במשבצת ואם אני מזיז את הראש - הפוקוס זז. אז בדקנו וגיליתי את הטעות.

 

מה שהיה יותר מוזר זה שלא הצלחתי כל כך להשתמש בשיטה שלי לקבוע תזמון נכון ע"י משחק ביחסים - אז שלומי הציע פשוט להסיט את צד שמאל בלבד בשביל לתקן את ההסטה מצד ימין.

 

זה עובד יפה מאוד והדבר שהסתדר עוד קצת במקביל לזה - הדינאמיות של הסט באה לידי ביטוי והוא הרבה יותר פתוח.

 

לא ברור לי למה זה קורה אבל אני די בטוח שאם אני אשחק עוד קצת עם הTC ואשתמש בשיטה שאני רגיל אליה - אני כנראה אגיע לתוצאה כמעט זהה. לדעתי - יציבה יותר - היפוך יחס זה דבר אבסולוטי, מצד שני גם הסטה של צד אחד בתיקון המרחק שלו אמור להיות אבסולוטי...

 

אבל - זה גרם לי לחשוב על זה ולנסות לעשות את אותו הדבר באוונסיס (שם אני יכול לשחק עם ארבעה פריסטים שונים בו זמנית) נראה מה תהיה התוצאה - אם אני יכול לא להשתמש בדיליי על צד ימין בכלל אז אני מונע מבחינתי עיבוד אות - יכול להיות שאני אשיג כאן שיפור - מעניין! יבדק במהלך השבוע.

 

בדקתי את אות הכניסה לMDSP ולהפתעתי גיליתי שאין קליפינג בכניסה בכלל.

 

אז אחרי החלפת הקבלים שם יושג לדעתי הבדל נוסף - אני אתחיל לשקול את האופציה לרכוש ליין דרייבר.

 

זה כבר נשמע סביר מאוד - במפגש המערכת היתה ה-ר-ב-ה יותר עמומה ממה שעכשיו.

 

ואני עדיין חושב שהרמקולים עוד טרם נפתחו.

 

האאורה אפרופו - לגמרי נותן את התוצאה שלו עכשיו והוא פשוט הסאב האהוב עליי בכל הזמנים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב - קבלי הMKP של סולן הגיעו.



 

כשהחזקתי את החבילה ביד (אוי זה נשמע רע :-D) הכובד שלה היה פשוט הזוי לשני קבלים.

 

כשפתחתי את החבילה ( אבוי לי :-D:-D) הייתי ככה :shock:

 

הגודל של הקבלים האלה פשוט ה-ז-ו-י כמו שאתם יכולים לראות בתמונות.

 

אבל יותר מזה - הם הגיעו עטופים במגזין שהוא פשוט פורנו מגברים ורמקולים טהור של AudioXpress שזו פשוט מתנה בפני עצמה (מחיר של גליון 7 דולר).

 

מדיסאונד האלה פשוט יודעים לתת שירות - מחר אכתוב להם מכתב תודה.

 

נחשפתי במגזין הזה לעוד כמה אתרים מעניינים שאני הולך לבדוק.

 

כמו שזה נראה - פשוט אין מה להשוות בין הקבלים האלה לבניקים שהם קבלים גם לא קטנים אבל ביחס למפלצות האלה, פשוט מיקרובים ואני בטוח שזה יבוא לידי ביטוי גם בסאונד, פשוט אין מצב שאין משמעות להפרשי הגדלים והמשקלים האלה בין שני קבלים בי פולאריים באותו ערך.

 

אני מחכה כרגע לאוסילוסקופ שיגיע ואז גם יתחילו כמה ניסויים מאוד מעניינים שאני מתכוון לעשות אבל כל דבר בזמן שלו.

 

יבגני - האנגרי דוס זה בשבילך :-P

 

תהנו.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם תמונות של מגברים זה פורנו, אז איך אתה מגדיר תמונות של הלחמת הקבלים למעגל?

 

HARD CORE BABY...

מתחדשת*

פורסם

זה קבלים בי-פולאריים



 

DP BABY

 

 

dual penetration :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתה בטוח ששלחו לך זוג קבלים ולא זוג רימוני הלם :lol: ?

מאיפה הזמנת אותם?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

400 VDC ??? :roll:

אם היתה מזמין 1000 VDC אז הם היו עוד יותר גדולים :twisted::twisted::twisted:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

עובדה שה100VDC של בניק פשוט לא עומדים בזה ופורקים.



 

מה שמצחיק זה שקבלים 250VDC של קלאריטי עולים יותר מקבלים 400VDC של חברה כמו סולן.

 

הזמנתי את הסולן רק לא ידעתי שזה משהו שאפשר לשים בנשקייה של צה"ל :shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...