Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם זה חוקי / תקין לקבל דו"ח חניה בשעה 17:30?

הסיפור הוא כזה: אתמול בסביבות השעה 17:15 נסעתי לבית חולים,

והיה דיי חשוך. ראיתי שורה של רכבים שחונה עם 2 גלגלים על המדרכה.

יש לציין שזה ככה מידי יום, תמיד אנשים חונים שם בצורה הזאת.

הייתי בבית החולים משהו כמו רבע שעה, ביקרתי שם מישהו,

יצאתי, ורק כשהגעתי הביתה סמוך לשעה 19, ראיתי מן נייר תקוע לי בוישר.

הוצאתי אותו וראיתי דו"ח חניה מהעירייה, על סך 500 ש"ח, על חניה עם 2 גלגלים על המדרכה במקום האסור לכך.

האם זה חוקי/ תקין? שמעתי פעם משהו שאחרי השעה 5 בערב לא מחלקים דו"חות על חניה.

האם זה נכון?

איני מצדיק את מעשיי אך מעניין אותי לדעת מה ההגדרה / החוק לגביי חניה בשעות האלו.

 

פורסם

אתה מבלבל כאן בין שני דברים: ברשויות מקומיות שונות יש שעות שבהן ניתן לחנות בכחול לבן חינם אין כסף. לרוב אכן מדובר בשעות הערב, אבל קח בחשבון שלכל רשות מקומית יש את חוקי העזר שלה.

מה שאתה עשית זה לחנות על מדרכה. הדבר הזה אסור בכל שעות היממה, ולכן הדו"ח על פניו מוצדק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הדבר היחיד שניתן לבדוק הוא אם גובה הקנס מוצדק.

למיטב זכרוני עבור חניה עם 2 גלגלים על המדרכה כאשר נשאר מעבר של לפחות 1.30 מ' להולכי רגל, הקנס צריך להיות 250 ש"ח בלבד.

 

תעלה סריקה של הדו"ח משני הצדדים ללא פרטים מזהים ונראה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ייתכן ומדובר באזור קנס מוגדל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אתה מבלבל כאן בין שני דברים: ברשויות מקומיות שונות יש שעות שבהן ניתן לחנות בכחול לבן חינם אין כסף. לרוב אכן מדובר בשעות הערב, אבל קח בחשבון שלכל רשות מקומית יש את חוקי העזר שלה.

מה שאתה עשית זה לחנות על מדרכה. הדבר הזה אסור בכל שעות היממה, ולכן הדו"ח על פניו מוצדק.

 

יש מקומות שמותר לחנות על המדרכה אחרי הצהריים,הכל תלוי בשילוט המקום

פורסם

אזורים סביב בתי חולים רבים הם בעייתיים מאוד מבחינת חניה, והעיריות מנצלות זאת.

בכל מקרה - עליך לבדוק לא מה אנשים עושים אלא מה מותר במקום, ואם אין היתר מפורש לחנות עם שני גלגלים על המדרכה הרי שהדבר אסור.

דוגמא מסביבה של בית חולים: בית חולים "כרמל" בחיפה מוקף על ידי כביש חד סטרי (תל מאנה). ריכוז מקומות החניה נמצא בצד של ה"אין כניסה" - ורבים הנהגים הנכנסים נגד כיוון התנועה המותר. trip_88 - האם היית מצדיק נסיעה נגד כיוון התנועה כדי לחנות ליד בית חולים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה היה בתל השומר במקרה? אם כן אז מזל"ט למי שיילד.

כתור דייר שמכיר את התופעה מקרוב, אני יכול לספר לך שהחוצפה הישראלית עוברת כל גבול, יש חניון ענק (12 קומות) במרחק כמה דקות הליכה אבל אני, ישראל ישראלי, משלם 20 ש"ח על החניה ואני אחנה מרחק יריקה מהכניסה. אז מה אם אני חוסם כיכר/נתיב/עומד על המדרכה בפראות (עוד באזור שיש הרבה אנשים שהולכים עם עגלות/כסאות גלגלים). אני אומנם חוסם אבל אחשלי אל תדאג אני תכף בא, כולה עוד 5 שעות.

 

תשלם את הקנס ותלמד לקח לחיים, זה שכולם שמים ז%^ על החוק לא אומר שזה בסדר. להבא תחנה בחניה חוקית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...