Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 רובוטית. הכותרת נערכה


toyoton
שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפחות לגבי הקורולה, יש בה (בחדשה) חלקים שפשוט יוצרים בך תחושה שהם עוד מעט נופלים - במיוחד ידיות פתיחת הדלתות מבפנים. פשוט פרט קטן שהורס את הכל. גם אם אני יודע שהן לא יתפרקו, הן נראות פשוט זוועה. אמרו זאת לפני - הדור שלפני כן ("הטורקי") השאיר רושם טוב בהרבה.

 

לגבי סוחב כמו סוס וכו' - סוס משא לא נוסע מהר במיוחד :wink: וברצינות - על זה כבר דובר. הרכב עומד בסטנדרטים של הקטגוריה, אבל לא מהיר או חזק באופן יוצא מן הכלל.

 

ומר לויאל - אנחנו עדיין מחכים לתגובה מנומקת לגבי הסיטרואן. מה מקור המידע וכו'.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ניתן לומר בעדינות שיש סתירה קלה, לא משהו רציני כמובן, בין דעתך לבין זו של חברך שממעל. כמי שאין לו נסיון נרחב עם האוטו הזה, אלא משהו קצר יחסית כפי שכבר פורט קודם, אני מתחבר יותר לדעתו דווקא. אבל בהחלט יכול להיות שהיכרות ארוכה יותר עם האוטו היתה מביאה אותי גם לסוג של התלהבות, כמו זו שלך.

 

כמובן שתגובה זו היא לדעתו של "נאמן הסובארו" ( ?! ), שבטעות לא צוטטה כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שלב בוויכוח בו הוא הופך להיות עקר.



 

אני חושב שהגענו לנקודה הזו :-D

 

אני פורש :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי:

תוסיף את העניין שאם אתה מסתיר את לוח השעונים אתה לא בדיוק יודע או מרגיש על כמה אתה נוסע, 100-120-140, המנוע שקט והבידוד מעולה! האוטו סוחב כמו סוס.(2007) וההרגשה הכללית היא שאתה נוסע באוטו יצוק, הכל יושב במקום אין קירקושים,הכל כמו ביום שיצא מהמפעל,גם אחרי 4 שנים וגם אחרי 8 שנים (2003)הכל חזק ונותן תחושה של מאסיביות....כמו שצריך להיות,והאמינות = מוחלטת, חוץ מטיפולים לא רואים מוסך נ-ק-ו-ד-ה, כן,אפשר לשפר:להחליף בולמים קפיצים צמיגים וכו,דברים שיש להם בלאי ברכב הזה, אפשר להשקיע והחלקים יקרים,אבל תקלות אין.סתאם לשם דוגמא יש לי קורולה ידנית 2003 יד 1,עם קלאצ מקורי והוא עובד כמו קלאצ חדש עדיין גם אחרי 140 אלף ק"מ והאוטו הזה סוחב כמו חיה(יחסית לכל משפחתית 1600 אחרת,גם חדשות), וזה עוד אחרי שאשתי נוהגת עליו כל השנים = הזוי!

אולי מי שאין לו לא בדיוק יודע על מה שאני מדבר, אבל מי שיש לו מוזמן להעיד.ואני נוהג על הרבה מכוניות ביום יום בעבודה שלי,אז אני יודע קצת על מה אני מדבר, אין כמו טויוטה!

 

האמת קצת קשה לי לגשת לתגובה הזאת. אני רואה את התגובות שלך בהרבה נושאים אחרים שכמובן יש להם קשר לטויוטה קורולה או לסובארו כלשהי ואני רוצה להגיד לך שלדעתי האישית אתה קצת חי בסרט.

גם בלי לראות את לוח השעונים אתה שומע רעש ומרגיש וויברציות ואתה מבין יפה מאוד שהמנוע עובד בסל"ד גבוהה, הוא לא שקט במיוחד גם בדגם שלך והבידוד טוב אבל לא מעולה. מעולה בקשר לבידוד רעשים שמור לרכבי יוקרה או כאלה שמתיימרים להיות, לא לטויוטה קורולה.

היום במבט לאחור על דגמי 2003 אתה יכול לראות כמה פאקים בייצור כמו בדי תקרה שצונחים, המגנט מהתא בקנסולה המרכזית, הניקל בפלסטיקה של המזגן שמתקלף, דיפון בד בדלת שיוצא ממקומו. אני אוסיף לזה גם קליפיסים של הפגוש הקדמי בצדדים שנוטים להתפרק לאחר מפגש עם מדרכות ולשוות לו מראה נפוח כזה - ראיתי הרבה רכבים שנראים ככה.

בנוגע לאמינות שוב הרי ידוע על בעיית הבוצה, מוכרת תקלה בממיר הקטליטי אז אי אפשר להגיד אמינות מוחלטת. זה שאתה לא נתקלת זה יופי אבל אלה תקלות סדרתיות שידועות והמון רכבים בישראל סבלו מהן כך שאי אפשר להתעלם.

 

גם אני נוהג על הרבה רכבים, בעיקר משפחתיות ואני משתדל באמת לנסות את כל הדגמים סתם מתוך סקרנות ובכל תקופה יש מלכה אחרת. הקורולה הקודמת הייתה טובה כחדשה למרות אותה קמצנות אובססיבית של היבואן הזה שבחרה לייבא את כל הדגמים בתחילה עם 2 כריות אויר בלבד ולהמשיך עם מדיניות החלונות הלא חשמליים בסאן. לאחר מכן כשהגיעו דגמים כמו ה-3 של מאזדה, הג'טה, האוקטביה וכו' היא איבדה הרבה מהאטרקטיביות שזכתה לה בתחילה. הדגם הרובוטי התחיל בעמדת נחיתות שכן מלבד מרווח עדיף בתא הנוסעים הוא הרגיש כמו נסיגה לאחור במרבית התחומים והוסיף לזה גיר לא נעים.

כמשומשת עקב מדיניות תמחור הזויה/מוזרה של המחירון הלאומי לוי יצחק היא הופכת לא כדאית. להוסיף לזה בעלים שחיים בסרט (בסגנון שלך) ובטוחים שהם מחזיקים במהדורה מוגבלת של מכונית על איטלקית ודורשים מכל המחירון היא פשוט מאבדת את הלגיטימיות ולמרות חיסכון בדלק או אמינות טובה (סטיגמה כבר אמרתי) היא הופכת ללא כדאית.

 

אז אין כמו טויוטה? לא. אין כמו התקדמות טכנולוגית, פערי דורות ומבחן הזמן.

 

יום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הקורולות מדגמים 2003 עד 2007 והתגובה של סובארו לויאל



 

הדברים הנכונים - אכן מדובר בקורולה הכי שקטה שיוצרה עד היום. היא מאוד שקטה גם ביחס לרכבים גרמנים ואמריקאים שיצא לי לנהוג עליהם - לא נופלת מהם.

 

בידוד הרעשים בבודי הזה של הקורולה הוא טוב מאוד.

 

איכות ההרכבה גם כן גבוהה - אבל נכון שישנה בעיה בקונסולה המרכזית עם הפתח של תא האכסון הקטן בחלק מהדגמים - שמעתי על זה כבר כמה פעמים.

 

הסחיבה של הרכב נהדרת והוא מאיץ יפה מאוד אבל זו גם הקורולה החלשה ביותר והזללנית ביותר לכל הדורות של הקורולה.

 

החסכון כאן בדלק לעומת רוב המתחרות כבר יורד לפער כמעט זניח אם לא באמת - זניח.

 

לגבי תחושה של רכב מוצק - לא מסכים, היא מרגישה קלילה כמו כל קורולה אחרת, רק כשמתייצבים איתה על מהירות שיוט היא נותנת את התחושה הזו אבל הרכב מרגיש קל כמו נוצה וגם מעיך כמו אחת.

 

זה רכב נהדר ומאוד מאוד אהבתי את ה2007 שהיתה לי ואני מסכים - צריך לנהוג בקורולה כדי להבין מה זה הדבר הזה.

 

היו שם דברים שלא אהבתי וזה היה בעיקר בהנדסת האנוש שם שמאוד לוקה בחסר בדגם הזה -

 

1. המפתח נמצא ממש מול פיקת הברך הימנית - תאונה במהירות נמוכה ואני לא רוצה לחשוב על התוצאה.

2. בדגם SUN המושב האחורי לא מתקפל ואי אפשר לנצל את תא המטען למקרים של הובלת ציוד ארוך.

3. גלגל ההגה - הגובה המקסימלי שלו היה נמוך מידי בשבילי והסתיר לי את לוח המכוונים.

 

בגלל שלושת הסיבות שרשומות מעלה - תאמינו או לא - בחרתי שלא לרכוש את הרכב הזה מחברת הליסינג בתום התקופה.

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזימים פה בסופרלטיבים למכונית שבסופו של יום, היא רכב מיינסטרים בסיסי ללא שום יתרון יחסי בולט (היא בוודאי לא האמינה היחידה).

 

צריך לנהוג בה כדי להבין?! צריך לנהוג באלפא 156, סובארו STI, מיצובישי איבו, פורשה 911 - אז מבינים.

 

סחיבה נהדרת? אולי במנועי הטורבו החדשים (VAG, פיאט בראבו כדוגמאות טובות). בסה"כ מנוע יפני סטנדרטי.

 

יש משפחתיות שמתעלות בדברים מסויימים - פוקוס בחדוות הנהיגה (במיוחד דור 1) ובמידה מסויימת מאזדה 3, רוב הצרפתיות בנוחות, הונדות של פעם במנוע, מכוניות כמו אוקטביה (ואפלאוז של פעם) בדלת תא המטען המקורית - את זה באמת לא מבינים עד שמנסים - אבל בחייכם, לנהוג בקורולה ולהבין? קצת פרופורציות. הקורולה כוונה למיינסטרים ומצטיינת ככזו. לראות בה כל דבר מעבר לכך יהיה טעות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שואל לגילך אבל זה כבר לא מעניין.

הסתכלתי בחתימה שלך,אכן אלפא זה רכב מרגש והלוואי שיכולתי להרשות לעצמי אחת,מנטאלית וכספית.

בהצלחה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאפ - כל הזמן שוכח שאנחנו מדברים בתוך מסגרת מאוד מסויימת של מכוניות ויוצא ממנה בכדי לעשות השוואה למכוניות שבכלל לא קשורות לשרשיר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלילה היא לא הרגישה לי בשום שלב אבל גם לא יציבה במיוחד.

צריכת הדלק נמדדה בקורולה אחת ממודל 2004 שעברה 180 אלף קילומטרים ונמכרה לפני 3 שנים בערך הייתה סביב 12.5 ויחסית ללאנטיס, אלנטרה ופוקוס שבהן התחרתה באותן שנים זאת תוצאה יפה, היום זה פחות חסכוני. בנוסף יש במשפחה שלי כרגע ראן-X מודל 2006 שנרכשה לפני שנה ושם הצריכה יותר קרובה ל-13 ק"מ לליטר.

בנוגע למגנט, רוב הקורולות שאני נתקלתי בהן ברמת גימור GLI סבלו מהבעיה, בסאן ראיתי רק מקרה אחד כזה.

תקרה נופלת ראיתי גם בכמה וכמה רכבים.

בידוד הרעשים ממוצע, פוקוס למשל עושה עבודה טובה יותרוג'טה לדעתי היא כבר רמה אחת מעל.

 

אין צורך לנהוג בקורולה כדי להבין מה זה. מדובר ברכב משפחתי ממוצע לחלוטין שמעניק חווית נהיגה פושרת, בטח שאין הנאה מנהיגה וגם הנוחות סבירה ביותר ולא מצטיינת.

 

אני חיבבתי בדגם הקודם את העיצוב הקצת בייצתי, החומרים בתא הנוסעים ותנוחת הישיבה המעט גבוהה מהרגיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזימים פה בסופרלטיבים למכונית שבסופו של יום, היא רכב מיינסטרים בסיסי ללא שום יתרון יחסי בולט

נכון שהיו כמה שנסחפו, אבל בהחלט היה לה יתרון ברור על המתחרות בשעתה - ביצועים. גם אם תשווה אותה למה שיש היום, היא נופלת רק מהבראבו (האוקטביה 1.2, שהיא המקבילה מבחינת המחיר, איטית יותר).

 

סחיבה נהדרת? אולי במנועי הטורבו החדשים (VAG, פיאט בראבו כדוגמאות טובות). בסה"כ מנוע יפני סטנדרטי.

שוב: צריך להשוות אותה למה שהיה כשהיא יצאה ( 2008 ). היא היתה המהירה ביותר, בהפרש מורגש. כמובן שמדובר בהשוואה לרכבי ליסינג אחרים ולא בהשוואה לפרארי. גם לאלפא 156 יש ביצועים נחותים בהשוואה למקלארן F1. אז מה? זה לא שייך.

 

יש משפחתיות שמתעלות בדברים מסויימים - פוקוס בחדוות הנהיגה (במיוחד דור 1)

נסעתי בה רבות, ואין לי שום מושג על מה אתה מדבר. בקו ישר היא לא מרשימה (לשעתה. בסוף ימיה היא היתה מביכה); בסיבוב אי אפשר לעשות כלום בגלל האוטומט; במהירות גבוהה - שוב האוטומט מחפש את עצמו בין הילוך שלישי לרביעי ואי אפשר לנסוע בשקט. כנ"ל בעליה במהירות התנועה. חדוות נהיגה? זה לא היה הרושם שלי.

 

דני

 

נ.ב. לבראבו יש עוד דבר שחסר למתחרות - בלמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שואל לגילך אבל זה כבר לא מעניין.

הסתכלתי בחתימה שלך,אכן אלפא זה רכב מרגש והלוואי שיכולתי להרשות לעצמי אחת,מנטאלית וכספית.

בהצלחה.

 

גילי (31) רשום פה בפרופיל, אין לי מה להסתיר. גם אני כרגע לא באלפא ונוסע ברכב אחר, בשל אילוצים אלה ואחרים. לא זו הנקודה - הנקודה היא שאתה משייך לקורולה סופרלטיבים שפשוט לא שייכים לה, גם בהשוואה למתחרותיה. לא רק זה, אלא שאתה עושה זאת תוך קביעות בלתי מבוססות לגבי רכבים אחרים, ועדיין לא מוצא לנכון להסבירן. חבל שבמקום לנמק את תשובותיך אתה בוחר לתקוף לגופו של כותב, אבל מצד שני זה אומר משהו לגבי הביסוס של הטיעונים...

 

יאפ - כל הזמן שוכח שאנחנו מדברים בתוך מסגרת מאוד מסויימת של מכוניות ויוצא ממנה בכדי לעשות השוואה למכוניות שבכלל לא קשורות לשרשיר.

 

שוב - לא. כל הנקודה שהעברתי היא שאלה מכוניות שנועדו (ומצליחות - חלקן יותר וחלקן פחות) לזכות לתארים ומילות הלל אלה ואחרות. הקורולה פשוט לא שם. לא כי היא רעה (היא לא) אלא כי לא זה ייעודה, לא זה כוחה ולא את זה היא עושה.

 

נכון שהיו כמה שנסחפו, אבל בהחלט היה לה יתרון ברור על המתחרות בשעתה - ביצועים. גם אם תשווה אותה למה שיש היום, היא נופלת רק מהבראבו (האוקטביה 1.2, שהיא המקבילה מבחינת המחיר, איטית יותר).

 

אנחנו מדברים על רכב משפחתי. הבדלי הביצועים האלה פשוט לא מעניינים - הם לרוב לא במערך השיקולים (ובצדק) ובוודאי לא אמורים להיות משהו שמטה את הכף בבוא פלוני לרכוש את רכבו.

שוב: צריך להשוות אותה למה שהיה כשהיא יצאה ( 2008 ). היא היתה המהירה ביותר, בהפרש מורגש. כמובן שמדובר בהשוואה לרכבי ליסינג אחרים ולא בהשוואה לפרארי. גם לאלפא 156 יש ביצועים נחותים בהשוואה למקלארן F1. אז מה? זה לא שייך.

 

כשהיא יצאה הייתה בראבו, היו וואגיות TSI - אשר מבצעות יותר טוב, גמישות יותר (תאוצות ביניים - חשוב עשרות מונים לרכב משפחתי מתאוצה מעמידה) וחסכוניות יותר. זה כן שייך.

 

נסעתי בה רבות, ואין לי שום מושג על מה אתה מדבר. בקו ישר היא לא מרשימה (לשעתה. בסוף ימיה היא היתה מביכה); בסיבוב אי אפשר לעשות כלום בגלל האוטומט; במהירות גבוהה - שוב האוטומט מחפש את עצמו בין הילוך שלישי לרביעי ואי אפשר לנסוע בשקט. כנ"ל בעליה במהירות התנועה. חדוות נהיגה? זה לא היה הרושם שלי.

 

נהגתי בפוקוס לא מעט בכבישים מפותלים ואפילו עשיתי אתה קורס נהיגה באלטרנתיבי. לזמנה (לטעמי) היא מכונית סגמנט C המהנה ביותר ובעלת היכולת הגבוהה ביותר. בקו ישר היא בהחלט לא מרשימה ויש לה חיסרון אחד בולט - אם מגזימים, תת ההיגוי חריף וקשה לשליטה. אבל עד לאותה נקודה יש מעטפת כה רחבה, שנדיר מאד להגיע לשם.

 

דני

 

נ.ב. לבראבו יש עוד דבר שחסר למתחרות - בלמים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי מהרבה אנשים שיש להם קורולה רובוטית, שבמצב ההילוכים ושליטה מההגה, היא כיפית מאוד!

 

אני מת לנהוג באחת כזאת, יש לי חוש טכני חזק, אני מאמין שאני יתרגל אליה בכמה דקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

מי שאומר שהרכב לא טוב אז הוא טועה מלבד הטורים הגבוהים אני לא מתלונן על כלום אישתי מאוד נהנת מהרכב

ולמי ששואל אני לא מוכר כי הרכב מספק את כל הצרכים שלי שזה כולל חיסכון בדלק וכשאני רוצה לצאת מהר ברמזור זה פשוט מדהים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

רכשתי לפני שנתיים משומשת יד-ראשונה מפרטי עם 35K קילומטר.

בבעלותי בעבר (גם) יונדאי לנטרה, מיטציבושי לנסר, סוזוקי SX4, כולם חדשים מהנילונים.

הטויוטה היא המכונית הטובה מכולם, ללא השוואה.

צריכת דלק בנסיעה לאילת עם אוטו מלא ומזגן 18KM לליטר!

שילוב של מנוע עם 124 כ"ס וגיר שבבסיסו ידני מספקת הרבה כוח לגלגלים, המכונית מהירה כמו שד.

נוחה מאוד לנהיגה ומרווחת, הגה מדויק, יושבת טוב עלהכביש.

מאוד שקטה, אן רעשי מנועה, אן קרקושים למינהם, אן רעשי רוח.

הגיר הרובוטי (לדעתי) הוא שילוב מנצח שנותן גם צריכת דלק נמוכה וגם הספק גדול לגלגלים (ביחס לאוטומטי).

נכון. התנהגות התיבה הרובוטית קצת מוזרה וצריך להתרגל.

במהירות נמוכה מציעה לנסוע במצב ES ובירידות ארוכות (על מנת לבלום את הרכב) או במצב ידני.

ברכב שלי (בן 5) מעולם לא הוחלף קלץ או רפידות בבלמים.

מעולם לא היה לי תקלה באוטו.

מתכוון להישאר איתו עוד הרבה שנים.

בקיצור מומלץ!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...