Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות מנוע בלאדה סמרה 93


ICblood
שימו לב! השרשור הזה בן 7295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אחרי שתפסיקו ליצחוק על האוטו , קיבלתי אותו במתנה ולא שילמתי גרוש , ובזמנו הוא היה במצב מצויין, טוב אני לא אבזבז את זמנכם בסיפורי רקע .. אז אל תבזבזו גם את זמני אם הודעות לא שייכות . נעבור לפירוט הבעיה , האוטו עבד בצורה מצויינת 4 חודשים (לאחר שלא נסעו בו חצי שנה ) , אך בחודשיים האחרונים עושה בעיות אין סוף ... רובם באשמת חוסר תידלוק בזמן , וסתימת פילטר הדלק והקרבורטור והמשאבת דלק ... המשאבה והפילטר הוחלפו , גם חוטי ההצתה , הוחלף שמן והפילטר שמן . הקרבורטור נוקה , וכווון, כשהניקוי נעשה על ידי ועל ידי דוד שלי , והכיוון נעשה ב"מאיר קרבורטורים" בתל אביב אחרי הניקוי . החלפת השמן הפילטר שמן ובדיקת ברקסים נעשתה במוסך "מועדים" ליפני שבוע , שם נאמר כי האוטו במצב מצויין , לאחר מיכן נעשה הכיוון קרבורטור , גם שם נאמר שהאוטו במצב מצויין . אחרי כמה ימים האוטו מת. טוב אחרי ההקדמה , פירוט הבעיה כרגע ... ממצב של אי התנעה בכלל , הבאנו את האוטו להתנע , אך פעולת המנוע ממש לא טובה והוא נכבה אחרי כמה דקות של עבודה ... הפעולה מאד לא נקייה , הטורים קופצים על כל הסקאלה (ניתן לראות זאת ע"י מד טורים שהותקן על ידי :D ) וקפיצות הטורים מלוות במין פיצוצים שנישמעים מהאגזוז . החשד כרגע שהועלה על ידי דוד שלי, שמים חודרים לאחד מהצילנדרים , זה אובחן לאחר ששמנו לב כי אין סירקולציה של מים המערכת הקירור (המים במיכל לא מתחלפים בעת פעולת המאורר). ניקנתה ערכת גומיות ואטמים למנוע, ואנחנו נתכננים ליפתוח את הראש ולראות מה המצב שם ... אה גם הפלאגים הוחלפו , לא רק שלא עזר אלא הזיק . אבל זה בגלל שניקנו פלאגים של "צ'מפיון" :oops: ... אני יודע אני יודע , הפלאגים הקודמים הוחזרו , דנסו . אבל זה מה זהיה באוטו רג , היה מאוחר בערב ובאותו רגע רציתי להחליף פלטגים , זה מה שקיבלתי עבור 70 שקלים , אתם יכולים להבין את העצבים שחטפתי אחרי בדיקה בחנות אחרת , ועלות פלאגים של "דנסו" אצלהם 50 שקלים . טוב אנא תנסו לעזור , תנו חוות דעת. תודה מראש :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: זהו. הפסקתי לצחוק על האוטו.

 

2. אין לי שמץ של מוסג מה קרה למנוע שלך. אבל אם הינך דובר (וגם קורה וכותב) רוסית, אז כאן: http://wwwboards.auto.ru/vaz-newpart/ תוכל לקבל עזרה בטיפול בלאדה שלך.

 

P.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכעל הלאדה שלום רב!

רצוי מאד שבעל מכון קרבורטורים מקצועי יבדוק ביסודיות את הקרבורטור

למרות הנקוי שעבר הקרבורטור על ידי הדוד שלך וביחד עם היסטורית חוסר

הדלק הקבוע במכוניתך רצוי שתטפל ביסיודיות שוב בקרבורטור

יחד עם כוון הצתה,לפניט שאתה הולך לעשות שטות ולפתוח ראש מנוע!!

בברכה

צביקה

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שפותחים מנוע הייתי בודק את כל מערכת ההצתה מא' ועד ת', נשמע כמו בעיות הצתה.

 

ואם אתה רוצה המלצה למוסך טוב ללאדה, אני אישית ממליץ על מוסאך בונאר באיזור התעשיה של נתניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי נשמע כמו בעיות הצתה לפי זה שהתעסקתם עם פלאגים ויש לך בקפיירים, תסתכל מה מצב חוטי ההצתה- האם הם בלויים ? אולי בורח לך ניצוץ , או שהמגע בין החוט לפלאג בצילינדר אחד או יותר הלך ?

 

לגבי מוסכים אני יכול להמליץ על

 

"אוטוליט" דרך בן צבי 73 אבו כביר תל אביב, 03-6827660

 

"מוסך אלכס" , היוצר 16 אזור תעשיה חולון, 03-5583088

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוטי ההצתה הוחלפו, ולא שמתי לב לשום בריחת ניצוץ ... והפלאגים עצמם במצב טוב, בדקנו אותם . אתם לא חושבים שהבעיה היא מה שדוד שלי איבחן ? הוא בעל ידע מאד מקיף בתחום במיוחד באוטו הספציפי הזה . אני יחזור על הדיאגנוזה , שמנו לב שאין סירקולציית מים , ואחרי בירור עימי , נזכרתי כי לפני כמה זמן מיכל המים היתרוקן די במהרה . מיכאן החשד כי יש בריחת מים ל1 מהצילנדרים . הבאת האוטו למוסך זה קצת בעייתי עקב העובדה כי אין גרר "חינם" , ולכן זה ישמש כמוצא אחרון , הקרבורטור ניבדק כבר שוב ושוב ע"י אנשי מקצוע , חוץ מדוד שלי , ונמצא ללא דופן. אני לא רואה סיכון בפירוק הראש מנוע יותר מהבאת האוטו למוסך , במיוחד שלדוד יש ניסיון לא מוגבל בדברים כאלו במיוחד עם האוטו הנ"ל . אך עדיין הייתי רוצה לשמוע את דעתכם על הדיאגנוזה , האם היא אפשרית? תודה רבה מראש לכל העונים ! אני באמת מעריך את זה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אפתח ואומר כמי שהחזיק לאדה קרוב ל 3 שנים ונהנה מכל רגע איתה - אני מצטער שיש לך בעיות עם האוטו...בגדול, הבעיות החלו עוד לפני שאתה קנית את האוטו בטוח כי חוסר ייחס והזנחה הן בעיות שכיחות ברכבים הללו שנחשבים זולים-ואם זה זול אז למה לתקן? אני אומר "בולשיט", כל אוטו שתטפל בו כמו שצריך,תשמור עליו, תפנק אותו - יחזיר לך באותו מטבע...אצלי היה הסיפור בדיוק כך, קניתי אותו במצב גסיסה מתקדם, השקעתי עליו לא מעט כסף, וזה חזר אליי בגדול ב 3 שנים רצופות הנאה..ובטיולים אין ספור שאין כמעט מקום שהאוטו לא היה בו!

 

עכשיו לענייניינו - ניסיתי לזהות מה הבעיה, אך מפה ועד הבנתי בנושא יש מרחק רב.

2 עצות לי אלייך:

 

1. הכנס לפורום הבא - http://info.galilan.com/niva/page.asp?card=forums&op=1&id=0 (מצטטר על גודל הקישור, אין לי מושג איך נותנים קישור מקוצר לכתובת בפורום הזה).

מדובר בפורום רכביי הלאדה-ניבה בארץ, תמצא שם המון אנשים עם הרכב הנ"ל, המון מביניי עניין ותותחים רציניים שרוב הבעיות באוטו שלי נפתרו בעזרתם בתחילת דרכי עימו.

 

2. אני לא יודע איפה אתה גר, אבל בחולון, ממש מול בית הכלא "אבו-כביר" ישנו מקום שנקרא "אוטו-ליט" (אם אתה בא ממזרח למערב אתה עובר את הצומת המרומזר ומיד אחריי הקיוסק, יש לך כניסה למוסך), עוב דים שם 3 רוסים שעברו במפעלים של הרכב ברוסייה מכאן שאם תשים את הרכב בידם, תוך בדיוק 15 דקות יש לך פתרון...

 

זהו,

מקווה שתעזר בעצות ושיהיה בהצלחה.

אלעד.

 

נ.ב

אין לראות בהפניית האדם לפורום אחר זלזול בכותבים כאן, פשוט אני חושב שאתר שמתעסק רק עם הרכב הנ"ל, אנשים שנוהגים וחיים את הרכב הנ"ל מידיי יום יוכלו אולי לעזור לו טוב יותר.[/url]

יום אחד ה"בייבי" שלי תהיה במצב כזה שיאמרו עליה "כל המוסיף - גורע"... עד אז אני מסמן עוד יום ב V שבו סידרתי בה משהו :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה פותח ראש מנוע שקול שוב אם זה יפתור את בעייתך...

עצתי בדוק אפשרות של תרמוסטט סתום אשר יגרום לחוסר סירקולציה

של משאבת המים. בטל זמנית טרמוסטט!

השלב הבא התנע את המנוע חמם אותו כ10 דקות ובדוק צינור

מים עליון +תחתון שניהם חייבים להיות חמים במידה שווה!

השלב הבא כבה את הרכב הוצא כל פלג בנפרד התנע את המנוע

ללא הפלג!!!

אם פורץ קילוח מים דרך הצילנדר ללא הפלג סימןשאטם ראש נפרץ

ואז אין בררה ויש לפרק ראש מנוע!

בקשר לבק פיירים האם שיחקת עם כוון המפלג?

באם לא ישלשקול מודול הצתה לא תקין .

בברכה

צביקה קרבורטורים נתניה

 

:evil::mad:

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...