Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולי זה הפתרון נגד חניה כפולה ;-)


kompy
שימו לב! השרשור הזה בן 7243 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המשטרה: גנבים אורבים לחונים בחנייה כפולה בת"א

06.7.2004 רוני זינגר/TheMarker

 

באחרונה הגבירו פקחי עיריית תל אביב ושוטרי הסיור של משטרת מרחב ירקון בעיר את הפיקוח על נהגים שמשאירים את רכבם בחנייה כפולה לאורך רחוב אבן גבירול ובאזור כיכר המדינה. הסיבה לכך אינה דווקא הרצון לשמור על צירי תנועה פתוחים - אלא ניסיון לשבש את פעילותה של כנופיית גנבים שפועלת ברחובות אלה, ונוהגת לגנוב כלי רכב שבעליהם השאירו אותם "רק לרגע" בזמן שקפצו לערוך קניות.

 

אתמול אף הוציאה משטרת מחוז ת"א הודעת אזהרה רשמית לנהגי ת"א, שבה הם מתבקשים להימנע מלחנות בחנייה כפולה. אם בכל זאת עושים זאת, נכתב, מומלץ לקחת את מפתחות הרכב.

 

"בשלושת השבועות האחרונים רשמנו עשרה מקרים של גניבת מכוניות בדיוק מאותו האזור ובאותה שיטת ביצוע", הסביר אתמול ראש משרד החקירות במרחב ירקון, סגן ניצב יועז פנקס. לטענתו, שיטת פעולה זו היתה קיימת תמיד "אלא שעד כה זה היה באופן מינורי, ואילו עכשיו אנחנו בהחלט מסמנים את העניין כתופעה".

 

מחקירת המשטרה עולה החשד, כי הכנופייה פועלת במתחם הרחובות אבן גבירול-ז'בוטינסקי-ה' באייר-שדרות שאול המלך. הגנבים מסתובבים ברחובות אלה וממתינים ל"טרף קל", כהגדרת המשטרה. נהגים רבים, כך מסתבר, מעמידים את מכוניתם בחנייה כפולה, ויוצאים לקנות דבר מה בקיוסק סמוך או להוציא כסף מהכספומט. אלא שבמקרים רבים הם משאירים את הרכב מונע - "אולי בשביל המזגן", אמרו במשטרה - והולכים. "נהגים שמסרו עדות במשטרה לאחר שהבחינו ברכבם נגנב ומתרחק מהמקום, חזרו ואמרו כי הניחו שאם ישמרו על קשר עין עם המכונית, דבר לא יקרה", מספר סנ"צ פנקס. אלא שנראה שהגנבים לא זקוקים לזמן רב, וזו גם אחת הסיבות שעד כה לא הצליחו במשטרה ליצור פרופיל של הגנבים: איש לא הספיק להבחין בהם.

 

במשטרה אומרים כי במקרים כאלה מדובר למעשה ברשלנות, שכן באחריות הנהג לשמור על רכבו ולנעול אותו. נהגים רבים מתקשים לאחר מכן לגבות כסף מהביטוח, מכיוון שהרכב למעשה לא היה ממוגן בעת הגניבה.

 

תופעת "גנבי החנייה הכפולה" היא חלק מגידול שנרשם בתקופה האחרונה בגניבות הרכב באזור שבאחריות משטרת מרחב הירקון. החוקרים במרחב יודעים להצביע על התרבות בתופעות גניבת רכב אחרות במרכז העיר.

 

כך למשל, בשבועות האחרונים נרשמו כמה מקרים שבהם סימנו אנשים לנהגים כאילו חל תקר בגלגליהם והמליצו להם לעצור. לאחר שעצרו הנהגים, נכנס האדם ש"יידע" אותם על התקר למכונית, ונמלט עמה. "בכל המקרים מדובר בנהגים שנסעו בגפם, והיה קל לשכנעם לעצור", אמרו במשטרה.

 

במקביל, נרשמה עלייה גם בשימוש בשיטה ידועה אחרת: הגנבים גורמים במתכוון לתאונה קלה, וכשבעל הרכב הפגוע יוצא לבדוק את הנזק, נכנס אחד הגנבים למכונית ונמלט. גם מקרים אלה אירעו בעיקר במרכז ת"א, ובמשטרה קוראים לנהגים לגלות עירנות כלפי אלמונים המסבים את תשומת לבם ל"תקלות" ברכב.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה.

במקום גוררים של העיריה - פשוט גנבים.

איך לא חשבו על זה קודם???

 

אני במקום המשטרה לא הייתי מתאמץ יותר מדי, מעבר לפרסום האזהרה. מי שמספיק דביל להשאיר את הרכב מו?נע ברחוב ראשי, מגיע לו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק,גם מחנים חניה כפולה וגם מפתחות?

 

יש הרבה מקרים שאורבים לאנשים ליד קיוסקים,כספומטים וכאלה והבנאדם לא מוצא את הרכב אחרי זה.

 

היה סיפור פעם של אישה אם אני לא טועה שעזרו לה/ו להחליף פנצ'ר בגלגל ועד שהנהג סידר/אירגן את הדברים העוזר נכנס לרכב וברח...לפחות אחרי שהחליף צמיג... :lol:

 

:idea: אל תשאירו בחיים מפתחות ברכב במיוחד מונע...

 

צביקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבן דוד שלי גנבו את האוטו לפני פחות מחודש, הוא השאיר אותו מונע ויצא לקיוסק לקנות סיגריות.... ואופס הלכה לה פולו קלאסיק 99 לעולמה.... אחר כך לא הפסקתי לצחוק עליו שהסיגיריות האלה עלו 10K ש"ח....

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אפשר להעסיק את הכנופיות בשירות עיריית ת"א?

זה בטוח יוצא יותר זול משעת עבודה של גרר.

 

אחת התופעות היותר שנואות עלי, כן ירבו הכנופיות! :evil::roll:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7243 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...