Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שהמחשב ה"ישן" שלי. שהוא יחסית עתיק אינטל פנטיום 2.8GHZ. עם 2.5 RAM.

פשוט לא מספיק לי.

אין לו HDMI. אין 5.1 ולא 7.1

מעבד חלש. ותקיעות.

 

אני מחפש המלצה למחשב חדש.

דרישות.

אני מוכל להשקיע טיפה יותר כדי שאני לא יצטרך לקנות/ לשדרג / להחליף. בעוד שנתיים מחשב.

זה אומר לקנות יחסית חלקים טובים. וכאלו שיוכלו לקבל שידרוגים בקלות.

 

כרגע מה שיש לי בבית זה שני הרדיסקים ויסטרן דיגיטל.1.5T. חיבור SATA אחד לפי מה שידוע לי.

חוץ מזה. הכול זבל. לפחות בן שנתיים וחלק בן 4 יותר.

 

חבר המליץ לי I7 2600. וחבר אחר המליץ על AMD. ‏FX x8 Eight-Core FX-8120 Socket AM3+ 3.1GHz

איזה מהם טוב יותר? ויתן לי יתרונות בעתיד? פחות שידרוגים? ויחזיק יותר זמן כיחסית מעבד חזק.?

 

אחרי זה.

לוח אם. צריך להיות תואם למעבד. אינטל / AMD.

SATA 2. USB3. ועוד.

ו4 מקומות לכרטיסי זכרון. (לעתיד)

 

כרטיס מסך. בהנחה שיש מובנה בלוח אם. לא חייבים. עם המובנה ממש גרוע. או חסר. איזה מומלץ.?

זכרונות. - 2 של 4G של קינגסטון. זה מה שיהיה כרגע.

הרד דיסק. לא צריך כרגע. בעתיד. אולי כונן C יעבור להיות SSD. תלוי במחיר המחשב הסופי.

ספק כוח. לקחת חברה טובה כמו זלמן? או שלא צריך להשקיע? מה דעתכם.

 

דרישות המחשב.

70% אינטרנט.

20% סרטים דרך האינטרנט. והורדות. יחובר בHDMI למסך 52". פול HD.

10% משחקים. אני רוצה לחלק וורלד אוף וורקראפט. וכו. אני לא משחק משחקים כבדים לפי מה שידוע לי.

חלקם רצים לי יפה על המחשב עכשיו. לדוגמא רק אלרט החדש לא.

 

 

תקציב. תציעו חלקים.

אני לא צריך כרטיס מסך ב 1500 שקל. כרטיס מובנה אמור לעשות את העבודה.

אבל שללוח אם תהיה אופציה בעתיד לקבל כרטיס טוב. במידה והיה צורך.

 

דבר חשוב. מידות המארז.

מקסימום רוחב 20 ס"מ.

גובה מקסימום 60 ס"מ

עומק זה הבעיה. 48 ס"מ. אבל זה כולל את כול החיבורים מאחורה!! ומקום לאוויר לצאת.

 

 

תודה רבה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אחרי שהמחשב ה"ישן" שלי. שהוא יחסית עתיק אינטל פנטיום 2.8GHZ. עם 2.5 RAM.

פשוט לא מספיק לי.

אין לו HDMI. אין 5.1 ולא 7.1

מעבד חלש. ותקיעות.

 

אני מחפש המלצה למחשב חדש.

דרישות.

אני מוכל להשקיע טיפה יותר כדי שאני לא יצטרך לקנות/ לשדרג / להחליף. בעוד שנתיים מחשב.

זה אומר לקנות יחסית חלקים טובים. וכאלו שיוכלו לקבל שידרוגים בקלות.

 

כרגע מה שיש לי בבית זה שני הרדיסקים ויסטרן דיגיטל.1.5T. חיבור SATA אחד לפי מה שידוע לי.

חוץ מזה. הכול זבל. לפחות בן שנתיים וחלק בן 4 יותר. - SATA 1, אני לא מכיר לוחות אם חדשים עם פחות מSATA 2.

אז כנראה שתאלץ לרכוש HDD חדשים.

זה בסדר, היום הם יחסית זולים!

חבר המליץ לי I7 2600. וחבר אחר המליץ על AMD. ‏FX x8 Eight-Core FX-8120 Socket AM3+ 3.1GHz

איזה מהם טוב יותר? ויתן לי יתרונות בעתיד? פחות שידרוגים? ויחזיק יותר זמן כיחסית מעבד חזק.?

בשביל הדרישות שלך, אין לך שום צורך בI7. אולי I5 כדי שלא יהיה מספיק ישן בעוד שנתיים (כמו הI3).

 

אחרי זה.

לוח אם. צריך להיות תואם למעבד. אינטל / AMD.

SATA 2. USB3. ועוד.

ו4 מקומות לכרטיסי זכרון. (לעתיד)

אתה צריך להחליט אם המעבד צריך להיות תואם לINTEL או לAMD.

כי אלה שתי חברות שונות והמעבדים תואמים ללוחות אם שונים.

כרטיס מסך. בהנחה שיש מובנה בלוח אם. לא חייבים. עם המובנה ממש גרוע. או חסר. איזה מומלץ.?

זכרונות. - 2 של 4G של קינגסטון. זה מה שיהיה כרגע.

הרד דיסק. לא צריך כרגע. בעתיד. אולי כונן C יעבור להיות SSD. תלוי במחיר המחשב הסופי.

ספק כוח. לקחת חברה טובה כמו זלמן? או שלא צריך להשקיע? מה דעתכם.

 

דרישות המחשב.

70% אינטרנט.

20% סרטים דרך האינטרנט. והורדות. יחובר בHDMI למסך 52". פול HD.

10% משחקים. אני רוצה לחלק וורלד אוף וורקראפט. וכו. אני לא משחק משחקים כבדים לפי מה שידוע לי.

חלקם רצים לי יפה על המחשב עכשיו. לדוגמא רק אלרט החדש לא.

 

 

תקציב. תציעו חלקים.

אני לא צריך כרטיס מסך ב 1500 שקל. כרטיס מובנה אמור לעשות את העבודה.

אבל שללוח אם תהיה אופציה בעתיד לקבל כרטיס טוב. במידה והיה צורך.

 

דבר חשוב. מידות המארז.

מקסימום רוחב 20 ס"מ.

גובה מקסימום 60 ס"מ

עומק זה הבעיה. 48 ס"מ. אבל זה כולל את כול החיבורים מאחורה!! ומקום לאוויר לצאת.

 

 

תודה רבה.

בכל מקרה, תאמר מה התקציב המקסימלי +/- שאני אוכל לבנות לך מפרט לפי הדרישות שלך.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

  • אין בעיה לחבר דיסק SATA1 ללוח אם SATA2.
  • מחירי הדיסקים עלו מאד לאחרונה (הוכפלו ויותר).
  • נראה לי כי כרטיס מסך מובנה התומך ב-DXVA ל-H.264 יענה על הדרישות שלך.
  • לגבי המעבד - אין לדבר סוף.
  • הזכרון שברשותך כנראה לא יתאים ללוח אם חדש.

 

דני

פורסם

לגבי הזכרונות. אין לי. פשוט קראתי שעדיף זכרונות בכפולות. פעמיים 2 סתם יחסית יקר. כאשר פעמיים של 4 עולה עוד טיפה. ונותן,כפול. לכן הוחלט שהם יהיו 2 סטיקים של 4G.

 

לגבי מעבד. ההבדלים בין I7 לi5 במחיר קטן. ולכן אני חושב שעדיף לקחת את החזק יותר.

איך המעבד של הAMD. הוא 8 ליבות של 3.1mhz..

והוא במחיר דומה לI7. סביב 1000 שח.

 

ההרדיסקים חדשים. בני כ3 חודשים. ולא. צריך להחליף אותם.

 

תקציב. אני מעריך 2.5 -3k. מקסימום.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תוסיף גם מארז וספק כוח איכותיים. עניין של אי אילו מאות ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תוסיף גם מארז וספק כוח איכותיים. עניין של אי אילו מאות ש"ח.

 

לענ"ד מיותר, אלא אם כן אתה מעדיף עיצוב יפה יותר. אפשר לקנות מארז פשוט, כולל ספק, ב-140 ש"ח. מחליפים את המאוורר (צריך לדעת להלחים) בתוספת מחיר של בערך 40 ש"ח ומטה, וזהו.

 

דני

פורסם

אז זהו - זו טעות עקרונית.

מארז איכותי חשוב משתי סיבות - האחת היא זרימת אויר טובה, והשניה היא נוחיות בעת שירות או שדרוג. אני בכלל לא מדבר על מארזים מצועצעים, את אלה תשאיר למתקיני שרשרות ה-LED למיניהם, אלא על מארזים מאווררים היטב המאפשרים החלפת כוננים בקלות (רצוי בלי ברגים), ומורכבים באיכות גבוהה על מנת לשמור על השקט.

לגבי ספק הכוח - ספק כוח איכותי חשוב לשמירה על שלמות שאר הרכיבים, ורצוי לקחת אותו עם רזרבה קטנה למקרה שתרצה לשדרג רכיב (למשל - כרטיס מסך - אלה זללני אנרגיה). ספק זול יכול לגרום למתח לא יציב שיזיק לרכיבים היקרים. לכן לא זה המקום לחסכון.

ובאותו עניין - בדוק את צרכי הקירור. עקרונית כיום קירורי stock בד"כ מספקים את הצרכים, אבל פתרונות קירור יותר איכותיים ישמרו על מעבד (ושאר רכיבים) קרים גם בעבודה קשה, וישמרו על חדר שקט גם אם המחשב ממשיך לבפעול בלילה. לי, אישית, הלכו לפחות מעבד אחד וכרטיס מסך אחד בגלל בעיות קירור, ולא שהמחשב לא טופל - הוא נוקה באופן סדיר וביסודיות. פשוט פתרונות הקירור שהיו מותקנים לא היו מספקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה עשית לכרטיס ולמעבד שהם הלכו? יש לי 6850 עם קירור סטוק שלא עובר 70 מעלות בעומס, וE5200 שרץ עם קירור סטוק ב2.9 גה״צ ולא עובר 59 מעלות בעומס, וכל זה במארז מעפן של אייבורי.  

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

לא עשיתי שום דבר מיוחד.

המעבד היה פנטיום 4 2.8 גה"צ מסדרת Prescott שהותקן עם מאוורר הסטוק בתוך מארז זול. המעד נטה להתחממם עד שבסופו של דבר התקלקל למרות שבערוב ימיו החלפתי את המארז והקירור לאיכותיים. מרגע החלפת המארז והקירור לא היתה יותר בעית התחממות אבל הנזק כבר נעשה, המעבד החלופי - מאותו דגם - פועל היטב כבר מספר שנים ללא דופי.

לגבי כרטיס המסך - מדובר ב-4850 עם קירור סטוק, לא זוכר של איזה יצרן. הקירור היה לא מוצלח, הכרטיס היה רועש מאוד ולמרות מהירות מאוורר גבוהה נמדדו טימפרטורות גבוהות והחזיק מעמד מהו כמו שנה-שנה וחצי עד שהתקלקל. לכרטיס המחליף (גם הוא 4850) קירור יותר מוצלח ואין אתו שום בעית התחממות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום ישבתי עם חבר מבין.

האופציות הן.

מעבד I7 -2600

מעבד I5 -2500 הפרש של 400 שקל.

 

לוח אם.

P8H67-MPRO יש כרטיס מסך מובנה

P8P67-MPRO הפרש של 200 שקל בין 1 ל 2 אין כרטיס מסך

P8Z68-VPRO הפרש של 300 שקל בין 2 ל 3 יש כרטיס מסך

 

קירור מעבד.

CMPS 10X שקט 240 שקל

CMPS 7X רגיל 170 שקל

 

 

יש לבחור מהרשימה למעלה.

 

 

מה שנבחר זה

 

ספק כוח. זלמן ZM600ST. הוא נבחר. בגלל מחיר. יחסית חזק. חברה טובה. ואמור להספיק ל90% מהדרישות העתידיות.

נותן את התמורה הכי טובה למחיר.

 

זיכרונות.

קינגסטון. 2 כרטיסים של 4 גיגה של אחד 1333MHZ. (סה"כ 8 גיגה)

 

צורב.+ הרדיסקים יש לי כבר בבית.

מארז. כרגע זה בעיה. אבל נחליט בהמשך.

 

 

 

המחירים הם בערך לקבל אינדיקציה של הפרשים בין אחד לשני. מה אתם הייתם בוחרים ולמה?

מהרכיבים שלמעלה בלבד.

 

במידה ואני יחשוב לכרטיס מסך טוב יותר מהמובנה

יש לי 2 אופציות

GTS 450

GTX 560 הפרש של 200 שקל.

תודה אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כמה הערות:

1. למה ישמש המחשב? אם למשחקים - עליך להוסיף כרטיס מסך חיצוני ולא להסתפק במובנה.

2. לא ציינת מגבלות תקציב.

3.לא ציינת באיזה מארז בחרת.

4. לפי תאור המחשב הקודם שלך אינך מהמשדרגים הסדרתיים. לכן, אם התקציב העומד לרשותך מספיק, לך על החזק ביותר שאתה יכול לרכוש.

5. כמובן שאם כל צרכיך הם אינטרנט ואופיס תוכל להסתפק במפרט הרבה יותר בסיסי וזול, גם במחשבה לטווח ארוך.

6. יסלחו לי ארז וחבריו, אבל הפורום הנכון לשאלות מסוג זה הוא פורום מפרטים ב-hwzone.

 

תהנה!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מציע לך לבדוק בכל זאת את הAMD.

לענ"ד התמורה ביחס למחיר שיש לAMD גבוהה משמעותית ביחס לאינטל. ככה זה שAMD מנסה להתחרות באינטל. תחפש מבחני השוואה בגוגל ותבין (במיוחד במעבדים לגיימרים).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

צר לי, נכון לכתיבת שורות אלה אין ל-AMD מה להציע מול אינטל -

המשוכה שהוצבה בדור sandy bridge גבוהה מדי.

מאוד יכול להיות שבעוד יומיים וחצי AMD ייצאו עם איזה מוצר מפוצץ שהוא מתחרה ראוי,

אבל זה לא המצב עדיין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...