Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בכוונה כתבתי דגמים מסויימים. כי הם האופציות שלי. מבחינת מחיר ואחריות.

התקציב עד 3k

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם תוסיף כרטיס מסך במחיר של כ 400 ש"ח , המחשב יעבוד טוב לרוב הצרכים שכתבת, למעט ה 10% משחקים, שאותם צריך לבדוק ספציפית.

כדאי להתקין וינדוס מההתחלה, ולעשות גיבוי כך שתוכל להחזיר את העותק הנקי של וינדוס , אם יחזרו שוב הבעיות של מחשב איטי ותקיעות.

 

האם שווה לך להוציא 3000 ש"ח רק עבור חלק מה 10% הזה? תחשוב ותחליט.

 

שים לב שיש כרטיסי מסך ללא מאורר.

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם

אין כרטיס מסך HDMI. למחשב שלי!

וחיבור DVI עם מתאם. לא מתאים לי. כי אני צריך להוציא את הסאונד על הHDMI.

 

המחשב שלי יחסית עגלה מתה. (הוא ישן אני יד 3 שלו.!)

הוא 2.8GHZ.

עם 2.5GB. זכרון .

כרטיס מסך של גי' פורס עם וונטה תוספת שלי על גוף הקירור.

הרדיסק של 250GB. כונן C. חיבור SATA.

הרדיסק של 1.5T כונן D +E. חיבור SATA.

והרדיסק חיצוני (לא מחובר) של 1.5T. גיבוי. חיבור SATA. מעשית מחובר ב USB.

ספק כוח לא ידוע.

מארז של DELL. + לוח אם של DELL.

יש מספיק רוח בתוך המארז. 2 ונטות מכניסות + ונטה על המעבד. + כרטיס מסך + ספק כוח. + ונטה מוציאה.

כולן שקטות מעוד. אין רעש מהמארז.

 

אני בשמחה לא יוציא 3K. אבל נמעס לי כל הזמן לחכות. לראות סרטים באיכות זבל.

יש לי מערכת קולנוע מושקעת שמחכה רק למחשב. שאוכל לראות דרכו סרטים באיכות HD.

 

 

אני ממש שונא לשדרג.

אני מעדיף מחשב טוב. ממחשב שצריך לטפל בו.

 

מבחינת רכיבים.

מארז (לא משנה כרגע איזה) + ספק כוח זלמן 600W. + זיכרונות של 4GB X2. קינגסטון (8GB) + הרדיסק של ויסטרן דיגיטל. 1.5T X2. + צורב חדש + קירור X10 . זה המפרט הזהה.

 

מה משתנה. מעבד I7 -2600 + לוח אם P8Z68-VPRO (כרטיס מסך מובנה.)

מול I5- 2500 + לוח אם P8H67-MPRO (כרטיס מסך מובנה.)

ההפרש בין אחד לשני כ 900 שקל נטו!

או לקחת לדוגמא את הI7. ואת הכרטיס P8H67-MPRO. אז ההפרש הוא רק 400 שקל. לדוגמא.

 

בקיצור איזה קומבנציה לקחת.

אשמח לדעת מה היתרון של כל לוח אם. מה ההבדלים היניהם. בין P8H67 ל P8P67 לP8Z68

 

 

שווה להוסיף את ה1000 שקל. או לא? או לעשות שילוב אחר?

מה אומרים? זה ההתלבטות. בתכלס.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בשימושים שלך אתה כניראה לא תרגיש בהבדל, ה I5 2500 (כמו שגם המלצתי ממקודם) הוא מעבד חזק מאוד ויספק את הסחורה בצורה טובה.

בסופו של דבר זה עניין של תקציב אם יש לך את הכסף אז כמובן שתקנה את הטוב ביותר.

פורסם

החשיבה שלי היא קצת שונה (ובזה דגלתי כשקניתי את המחשב שלי)

אתה לא קונה מחשב כל יום.

אתה טוען שההפרש בין שני המחשבים הוא 400-900 ש"ח.

יש לך את הסכום הזה? אתה יכול להרשות לעצמך להוציא סכום כזה ? או שאתה מעדיף לחסוך את ה 400-900 ש"ח האלה כי בעוד שבועיים יש לחברה שלך יומולדת ואתה יודע שתהיה לך עוד הוצעה גדולה ?

אם אתה יכול לשחרר את הסכום- אל תהסס, תלך על המעבד החזק.

אם כבר- אז כבר.

 

חבל ללכת על מעבד יותר חלש בשביל הפרש לא גדול.

אם ההפרש היה

פורסם

1. לא ציינתה מה תקציבך.

2. חשוב לשמור על איזון בין הרכיבים, כמובן עם דגשים המתאימים למטרה שלשמה נרכש המחשב. אם הבנתי נכון אתה מעוניין במחשב מדיה לצפיה בסרטים, נדמה לי שמרה זו אינה מצריכה דווקא את המעבד וכרטיס המסך החזקים ביותר.

3. השקע כמה מאות ש"ח במארז איכותי. מארז כזה לא יסבול מקירקושים הנובעים מפעולת המאווררים ויהיה יותר נוח לעבודה אם תרצה לשדרג. הוסף לכך גם ספק כוח איכותי, שקט ועם רזרבת כוח למקרה של צורך בשדרוג עתידי.

4. השקע במערכת קירור איכותית, והכוונה לא רק ל"ונטה" אלא לכל הרכיבים, כגון heat sink, מערכת פיזור חום וכמובן מאווררים שקטים. לא תרצה לסבול משריקות מאווררים תוך צפיה בסרט.

5. בחר בלוח אם טוב עם אופציות לשדרוג עתידי (יצרן מוכר, ושלא יחסרו חריצי הרחבה).

6. נדמה לי שדווקא המעבד וכרטיס המסך הם המקום שבו אפשר לחסוך משהו כאשר המטרה העיקרית היא צפיה בסרטים. אני מבין שאינך מתכוון להריץ סימולציות הנדסיות כבדות או משחקים עתירי גרפיקה ופיזיקה. מצד שני תביא בחשבון צרכים עתידיים.

7. הבא בחשבון גם מערכת הפעלה - Windows 7 בגרסת 64 ביט. שוב, מדובר בכמה מאות ש"ח אלא אם יש לך גישה לרשיונות מיוחדים (כגון סטודנטים או מורים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למגיב מעלי.

אתה לא קראת את מה שכתבתי.

מארז. יבחר בהתאם לרכיבים. (מארז איכותי של חברה טובה!)

ספק כוח של זלמן (חברה טובה) 600W. אני חושב שזה יהיה מעל ומעבר.

זכרונות קינגסטון 4GB X2 ס"כ 8GB.

הרדיסקים. X2 ויסטרן דיגיטל 1.5T חיבור SATA.

קירור מעבד זלמן X10 או http://www.zalman.com/ENG/product/Product_Read.asp?idx=444

זלמן X7 או http://www.zalman.com/ENG/product/Product_Read.asp?Idx=461

זה הרכיבים הסגורים. אני מתלבט בקטנה בין שני הקירורים. הפרש של כ 70 שקל. מה ההבדלים ביניהם?

 

לגבי ההתלבטות האמיתית.

*מעבד אינטל . I5-2500. מול I7-2600 הפרש של 400 שקל. אני כמעט בטוח שאני הולך על I7.

 

 

*לוח אם ASUS. הלוחות. 8H67-MPRO מול P8P67-MPRO מול P8Z68-VPRO הפרשים 1-2 -200 שקל. 2-3 300 שקל.

 

הלו הראשון והשלישי כוללים כרטיס מסך. השני לא כולל כרטיס מסך.

 

השאלה מה היחתרונות של כל אחד? ומה ההבדלים בין לוח אחד לשני.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...