Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לאיביזה שני מבצעים של איביזות 3 דלתות:

1. סיאט איביזה ידנית 1.4 עם כול התוספות כולל מערכת מולטימדיה ב86.600

2. סיאט איבזה ידנית 1.6ידני עם כול התוספות בלי המערכת ב90.000

 

*כול התוספות אני מתכוון גג פנורמי, מושבי ספורט, ג'אנטים וכו'

 

קראתי פה קצת בפורום והבנתי שסיאט רוצה להעיף את ה1.6 כי הוא מנוע ישן ולא אמין לאחר כמה זמן אבל מצד שני ה1.4 יש לו רק 85 כוחות סוס (סוג של עגלה אחרי שנה שנתיים)

 

עדיף לשלם עוד כמה אלפים ולהביא את 1.6 או שה1.4 ?

 

(אני לא מחפש לעוף על הכביש, פשוט שיסחוב כמו שצריך ושאני לא ירגיש שהמנוע מתאמץ)

פורסם

ה-1600 אכן מיושן (במקור מאאודי 80 שנת 91).

אבל מי אמר שהוא לא אמין?

אני הייתי הולך על ה-1600 ללא ספק או על 1200TSI.

האיביזה ספורט עם מנוע 1400 היא רכב פוזה בלי כיסוי מינימלי ברמת הביצועים.

חיסרון נוסף היא העובדה שאותו מנוע 1400 נמכר באיביזה הפשוטה יותר במחיר מבצע של 69900.

אם כבר 1400 אז למה לא זו של המבצע?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
ה-1600 אכן מיושן (במקור מאאודי 80 שנת 91).

אבל מי אמר שהוא לא אמין?

אני הייתי הולך על ה-1600 ללא ספק או על 1200TSI.

האיביזה ספורט עם מנוע 1400 היא רכב פוזה בלי כיסוי מינימלי ברמת הביצועים.

חיסרון נוסף היא העובדה שאותו מנוע 1400 נמכר באיביזה הפשוטה יותר במחיר מבצע של 69900.

אם כבר 1400 אז למה לא זו של המבצע?

 

כי אני לא אוהב את הצורה של ה5 דלתות,, אני מעדיף את ה3 דלתות

בהתחלה רציתי 1.2tsi אבל המחיר הוא כמעט עוד 20 אלף שקל זה הבעיה :\

×
×
  • תוכן חדש...