Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לשדרג את הרדיו דיסק שלי.

אני מחפש רדיו דיסק מבית פיונייר.

 

אני מחפש רדיו דיסק שיהיה עם BT ביילד אין.

שיהיה לו תצוגות OEL ׁ(התרגלתי לזה שנים ממכשיר למכשיר..)

ואם אפשר שיהיה לו זרועות חשמל למרות שהבנתי שהיום קשה למצוא דגמים חדשים כאלו.

 

ישנם דגמים טובים שמצאתי בזאפ אבל כנראה שהם ישנים כי אף אחד לא מחזיק אותם יותר.

אני זקוק לייעוץ לגבי דגמים שעונים על הדרישות שלי.

מצאתי באתר פיוניר UK דגם שנראה מעולה -8200bt אבל אין אותו בארץ....

 

כל עזרה תתקבל בברכה! :wink:

פורסם

תודה על התגובה המהירה,

הרדיו דיסק עונה לרוב הדרישות, אני מחפש שיהיה לרדיו דיסק תצוגות שונות OEL.

למשל במכשיר הקיים שלי יש מכוניות, דולפינים, ים, מטוס, דברים כאלו נחמדים.

לא חובה שיהיה ברדיו דיסק אותו הדבר אבל שיהיה משהו.

 

אני ישמח לעזרה :-)

פורסם

הפיוניר החדשים באים ללא התצוגות של פעם.

חפש Pioneer DEH 9800 BT

זה המכשיר הטוב ביותר בסידרת ה-DEH הישנה

אני לא יודע מה התקציב שלך ,אבל המחיר לא זול

פורסם

יש חבר פורום שמוכר פיוניר 5050UB

אתה יכול להוסיף לו יחידת BT מקורית של פיוניר

ויש לך אחלה מערכת אצלי ברכב הסידור הזה עובד מעולה

פורסם
יש חבר פורום שמוכר פיוניר 5050UB

אתה יכול להוסיף לו יחידת BT מקורית של פיוניר

ויש לך אחלה מערכת אצלי ברכב הסידור הזה עובד מעולה

 

המכשיר הקיים שלי יותר מתקדם מזה.

וכמו שנאמר רק יחידת הBT עולה יותר מהמכשיר שחבר הפורום מוכר.

 

ואני מחפש רק מכשיר חדש עם שלוש שנות אחריות, אני לא אוהב להתעסק עם מכשירי יד שניה או יותר גרוע ללא אחריות.

 

 

הפיוניר החדשים באים ללא התצוגות של פעם.

חפש Pioneer DEH 9800 BT

זה המכשיר הטוב ביותר בסידרת ה-DEH הישנה

אני לא יודע מה התקציב שלך ,אבל המחיר לא זול

 

הפיונרים החדשים גם לא מגיעים עם זרועות חשמל.. אכזבה גדולה מבחינתי אבל אני בטוח שיש סיבה..

אולי הזרועות לא מתפקדות טוב.. למרות שאצלי הכל טוב.

 

בכל אופן באמת ראיתי שרוב המכשירים החדשים מגיעים ללא תצוגות אבל:

8200bt כן מגיע עם תצוגות ואפילו בצבע, אם אתה מכיר את הדגם.

אבל לצערי אני לא מוצא אותו כאן בארץ, הוא קיים כבר כמה חודשים טובים אם לא יותר בשוק.

 

9800BT כן אני מכיר, הוא נראה כמעט כמו המכשיר שלי רק בצבע.

הבעיה שגם המכשיר הזה כבר לא נמכר בחנויות (לפחות לא עם 3 שנות אחריות) חנויות מחפפות סחורה ישנה.

כולם מחזיקים דגמים חדשים, כאלו שלא נראים יפים בכלל.

 

פיוניר מבחינתי היו טובים רק ברדיו דיסקים והיום גם לא בזה...

עוד הצעות?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון:

 

החלטתי לרכוש לבסוף את הMVH8250.

האומנם הוא לא חשמלי אבל לפחות רק חלק קטנטן (שנקרא פאנל) יוצא החוצא דיי בקלות (מקווה שזה ייתרון ולא חיסרון)

 

בכל אופן בררתי והיבואן כנראה שלא הביא את הדגם הזה לארץ ולא דומים לו (תקנו אותי אם אני טועה)

לכן החלטתי או לקנות אותו מיבואן פרטי שנותן שנה אחריות או להזמין לבד מחו"ל.

 

מה אתם ממליצים לי לאור שינוי ההגבלה שהייתה לנו על המכס?

 

והאם יש למישהו חוות דעת על הדגם הזה? אני ממש ישמח לעזרה. תודה!

פורסם

לפני כשנה קניתי בEBAY את ה MVH8200. אמנם בדגם הספציפי הזה הרדיו אינו מכויל לתדרים בארץ אבל מבחינתי זה לא היה חסרון כי לא השתמשתי ברדיו גם כך. אני חייב לציין שהמכשיר נוח להפליא למשתמש הממוצע, מאוד מוזיקלי, עובד נהדר עם אייפוד או אייפון, דיבורית הBT מדהימה, שליפה והרכבה של הפנל מאוד ידידותית, תצוגה ברורה וממצא כולל הצגם תמונת הדיסק, מנגן ומציג קבצי הDIVX אם כי יש לקרוא היטב את ההוראות. בקיצור אין לי מילה לא טובה לגבי המכשיר.

פורסם

תודה על התגובה,

 

אני חושב שגם הדגם שאני רוצה להזמין יגיע אליי לא מכויל.

סה"כ מדובר על אותו מכשיר פשוט דגם טיפה שונה (במה הוא שונה אני לא בדיוק יודע... מקווה שברדיו)

 

אפשר לשאול כמה הוא עלה לך+המשלוח והאם שלמת מכס/מע"מ?

 

אני רוצה לדעת אם אחרי הסיכון של הרדיו עדיין ישתלם לי לייבא אותו מבחינת מע"מ ומכס.

 

תודה!

פורסם

אם אני לא טועה ההבדל בין הדגמים עם ה50 בסוף לדגמים ללא ה50 הוא בהתאמה לרדיו.

ללא ה50 (8200) מיועדים לארה"ב

עם ה50 (8250) מיועד לשוק האירופאי (ונראה לי שגם לישראלי)

פורסם

אז ככה - המכשיר עלה לי 209$ , על המשלוח לישראל שילמתי 38$, קיבלתי את המכשיר תוך 6 ימים מיום הקניה ולא שילמתי לא מכס ולא מע"מ. מצד שני לפני כן הזמנתי מצלמה במחיר של 104$ ונדרשתי לשלם מכס. ז"א הכל תלוי במזל שלך.

8250 הינו מכשיר שמכויל לתדרים בארץ והוא יותר יקר מ-8200, בנוסף לזה ישנם עוד הבדלים לא משמעותיים בין המכשירים.

האם היבוא יוצא משתלם - לדעתי חד משמעית כן אפילו אם אתה נדרש לשלם מס.

פורסם

מאיפה אתה מתכנן להזמין את ה8250?

חיפשתי בeBay ולא מצאתי...

×
×
  • תוכן חדש...