Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אני לא טועה ההבדל בין הדגמים עם ה50 בסוף לדגמים ללא ה50 הוא בהתאמה לרדיו.

ללא ה50 (8200) מיועדים לארה"ב

עם ה50 (8250) מיועד לשוק האירופאי (ונראה לי שגם לישראלי)

 

זה באמת נראה לא ההבדל.

הבדל שיכול לעלות הרבה מאוד כסף. (אצל עוזי רדיו)

 

ועכשיו נכנסתי לקישור באיי ביי וזה באמת 8200 ולא 8250 כמו שחשבתי.

חבל, אין לי כוונה לקחת את הסיכון הזה ועוד לא לקבל רדיו שיתאים לארץ.

 

ידוע לך מאיפה אני כן יכול להזמין אותו? חפשתי שוב ושוב באיי ביי ולא מצאתי.

 

 

אז ככה - המכשיר עלה לי 209$ , על המשלוח לישראל שילמתי 38$, קיבלתי את המכשיר תוך 6 ימים מיום הקניה ולא שילמתי לא מכס ולא מע"מ. מצד שני לפני כן הזמנתי מצלמה במחיר של 104$ ונדרשתי לשלם מכס. ז"א הכל תלוי במזל שלך.

8250 הינו מכשיר שמכויל לתדרים בארץ והוא יותר יקר מ-8200, בנוסף לזה ישנם עוד הבדלים לא משמעותיים בין המכשירים.

האם היבוא יוצא משתלם - לדעתי חד משמעית כן אפילו אם אתה נדרש לשלם מס.

 

המחיר של המכשיר שלך יצא דיי סביר, אם אני יזמין במחיר הזה ויצטרך לשלם מכס ומע"מ אז המחיר כמעט ינשוק למחיר של המכשיר בארץ.

 

מתחיל להיות לא משתלם.. :oops:

פורסם

ברשותי 2 דגמים :

pioneer deh-600BT בזאפ 1200 ש"ח - דורש 570 ש"ח!

pioneer deh-4250sd בזאפ 800 ש"ח - דורש 470 ש"ח

חדשים, יש גם סאב וופר פיוניר + תיבה ב320 ש"ח !

 

יש גם למי שרצה דיבורית בלוטוב בשווי 1000 ש"ח - עם קבלות חדש בקרטון דורש 300 ש"ח !

מבית JVC ! משהו טוב..מסוגל להריץ הודעות שמקבלים לטלפון על גבי המסך...(שברכב כמובן..)

אנשי קשר על גבי המסך הוצאה + הכנסת שיחות

בקיצור משהו חבלז ניתן לראותו בזאפ, נמכר ב 1000 ש"ח! דגם BTA200 !

 

פחות משליש מחיר על הדיבורית המטורפת הזו., בקטון עם קבלות של 1000 ש"ח !

יובל 054-5977159 !

×
×
  • תוכן חדש...